MarianneE Skrevet 19. oktober 2018 #41 Del Skrevet 19. oktober 2018 9 timer siden, Potatopotato skrev: Gikk inn her med angst i magen. Var så redd jeg skulle finne noe negativt! Keep it up. Kun ros og positivtet hun har bidratt med kroppspositivitisme hun har bidratt til åpenhet og forhindring av selvmord hun har gitt oss smil og latter hun har vært åpen om legning og usikkerhet rundt temaet klapp på skulderen, applaus og en klem herifra! ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 19. oktober 2018 #42 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hun som «spiller på begge lag» burde da virkelig finne seg noen..,🤔 Men det finnes så sjukt mangen frosker der ute, og Else fortjener og hoppe over froskestadiet og rett over til prinsen/prinsessa.. Så derfor tar det litt tid og finne den rette!! 🙃 Digger den dama!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 19. oktober 2018 #43 Del Skrevet 19. oktober 2018 Else er fantastisk! 🎈 Ferdig snakka. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 19. oktober 2018 #44 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hvorfor noen ikke finner seg kjæreste er ikke bestandig så lett og si. Kjenner flere jeg som er bra damer men som er single, og de ønsker seg innerst inne en partner. Så tror jeg og at mange blir i litt halveise forhold fordi de ikke orker å være alene, eller kan overskue å starte opp på nytt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 19. oktober 2018 #45 Del Skrevet 19. oktober 2018 12 timer siden, Vanlig fyr skrev: Det handler vel mer om at man får fler å velge mellom (Er selv overvektig med BMI på 28) ikke om man er et godt menneske eller ikke. Det er vanskelig å finne kjærligheten som det er, og det blir enda vanskeligere hvis det motsatte kjønn ikke finner deg attraktiv. På Skavlan i dag var det snakk om at det kanskje var en måte å takle sorgen på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 19. oktober 2018 #46 Del Skrevet 19. oktober 2018 12 timer siden, Ansjosen skrev: Jeg er feit og har kjæreste, samboeren til venninna mi er feit... osv så dette var et lite gjennomtenkt argument syns jeg. Sjelden er det vel også en eneste grunn for at man ikke finner noen å dele livet med? Else Kåss Furuseth, så ærlig, så keitete og så helt fantastisk. Hun har rørt meg til tårer og fått meg til å le så jeg griner. Jeg er et engstelig menneske, jeg er redd for andres reaksjoner. At mennesker som Else finnes utgjør en stor forskjell for mennesker som meg. Måtte hun aldri bli noe annet enn den hun er og måtte hun finne noen det er verdt å slippe inn på seg, så hun får oppleve den kjedelige hverdagslige tosomheten ❤️ Wow. Så bra skrevet av deg 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othalie Skrevet 20. oktober 2018 #47 Del Skrevet 20. oktober 2018 Flott dame! Blir glad av henne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 20. oktober 2018 #48 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) 20 timer siden, Vanlig fyr skrev: Det handler vel mer om at man får fler å velge mellom (Er selv overvektig med BMI på 28) ikke om man er et godt menneske eller ikke. Det er vanskelig å finne kjærligheten som det er, og det blir enda vanskeligere hvis det motsatte kjønn ikke finner deg attraktiv. Men nå er jo Else lesbisk/bifil da. Også bør du forstå at kokosbollespisingen er en mekanisme. Når hun klarer å løse opp i alle tingene så vil hun ikke trenge denne trøsten. Kokosbollene alene er derfor ikke noe å fokusere på først. Endret 20. oktober 2018 av SunnivaOslo Autocorrect 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 20. oktober 2018 #49 Del Skrevet 20. oktober 2018 Uten å egentlig spekulere i årsaker etc.: Den innlysende grunnen til at Else er alene er jo selvsagt at hun trenger og ikke minst fortjener en kjæreste som er like fantastisk som hun er selv. Og dem er det langt imellom. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 21. oktober 2018 #50 Del Skrevet 21. oktober 2018 Anbefaler alle å høre intervjuet «Det som er sårt for Else Kåss Furuseth», en episode i podcasten Kraft. Intervjuet vant Radio Prix for beste intervju, noe som var vel fortjent. Kirsti Kraft er en en utrolig dyktig journalist i møte med mennesker, og i møte med en ærlig, åpen, sårbar Else blir det er sjeldent nært intervju. https://www.nrk.no/dokumentar/kraft-1.13581922 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 21. oktober 2018 #51 Del Skrevet 21. oktober 2018 Kanskje hun tuller det til med for mye humor og blir friendzoned før hun får sukk for seg? Det er fort gjort å bli en av gutta på den måten. Tror nok også hun sliter med å åpne seg. Hun er en merkelig miks av kjempeåpen og reservert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg