AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Noen som har prøvd å kjøpe kjole på AliExpress før? Erfaringer? De har mye fint der, til en billig penge! Må selvfølgelig se litt på hva andre har fått osv.. Anonymkode: 387a6...e33
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Opp i gjennom årene har jeg handlet litt på disse billig-sidene. Typ Wish, AliExpress, DealExtreme osv. Jeg ble alltid enormt skuffet. Dårlig kvalitet og billige materialer er et gjennomgående tema. Handler mye heller på en lokal butikk og betaler mer for bedre kvalitet. Det er helt utrolig å kunne bestille en kjole for 10 dollar, hvor frakt er inkludert i prisen, og pakken havner direkte i ens egen postkasse noen uker etterpå, etter å ha blitt fraktet halve jordkloden rundt. Anonymkode: ef07c...690 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 På 18.10.2018 den 16.03, AnonymBruker skrev: Opp i gjennom årene har jeg handlet litt på disse billig-sidene. Typ Wish, AliExpress, DealExtreme osv. Jeg ble alltid enormt skuffet. Dårlig kvalitet og billige materialer er et gjennomgående tema. Handler mye heller på en lokal butikk og betaler mer for bedre kvalitet. Det er helt utrolig å kunne bestille en kjole for 10 dollar, hvor frakt er inkludert i prisen, og pakken havner direkte i ens egen postkasse noen uker etterpå, etter å ha blitt fraktet halve jordkloden rundt. Anonymkode: ef07c...690 Tuller du? Hvor ellers kan du finne en kjole som dette? Og til bare 1400 $ også! 😂 Anonymkode: 9e7c5...3ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå