majan Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Sitter her og føler at jeg ikke får gjort så veldig mye nå..... kjedelig og vente.... Men hvor mye har dere gjort???
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 - Kirke og Hotell for festen er booket (skal på hotellet neste tirsdag for å snakke om meny, bordplassering, se på lysestaker osv osv) De pynter og dekker så vi trenger ikke tenkte på dette. - Båttur etter vielsen er ordnet (skal ha en tur på et par timer slik at gjestene koser seg med det mens vi tar bilder- vi blir vel med men hopper av på en holme) - Overnatting for brudeparet er ordnet + holdt av rom/hytter for de gjestene vi tror vil benytte seg av det - Kjolen min + sko + slør er i hus (mangler undertøy + veske) - Invitasjonene blir laget i disse dager - Fotograf er bestilt - Samtale med baker om bryllupskaken vil skje til lørdag - Samtale med blomsterbutikk vil også skje til lørdag - Frisørtime/sminketime + prøvetime er bestilt - Pynt til kirken er ordnet - Sambo ordner klær rett etter påske (har hatt kort samtalte med butikken og fått beskjed om pris) Det er vel det tror jeg - dette ble litt på sparket, men det ligger rundt der. Hva med deg?
Sweetpea Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Ja det var det da!! Har i alle fall bestilt kirken + leid veteranbåt til og fra kirken (til alle gjestene.) Lokale er bestilt, og det er sånn bortimot bestemt hvordan det skal se ut. Slipper å tenke så mye på det siden det er hotellbryllup!! Fotograf er fikset.. Overnatting for brudeparet er ordnet, og så har vi satt av en del rom på hotellet til gjestene Kjolen er bestilt, og sko er neeesten på plass..men resten gjenstår!! Klær til barna er klare, bortsett fra litt tilpassinger sånn i siste liten.. Invitasjon sitter vi og jobber med innimellom på kveldstid.. Har booket frisør, men ikke avtalt nærmere enda.. Kirken skal ikke pyntes.. (Er fra 1100 tallet og er mer enn nok pynt i seg sjøl syns vi!!) Kake er "under planlegging".. Blomster trengte vi ikkje tenke mer på før en måneds tid før bryllupet!! Og så gjenstår det å finne meny da!!! Tror kanskje vi er komt bortimot likt i planleggingen, Vigdis-brud05!!Du ligger vel litt foran
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Åh, skulle ønske vi skulle gifte oss denne sommaren.... *lengte*
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 Skjønner hva du mener med ventetiden.... men jeg begynner å bli litt lei også. Sikkert pga ventingen. Vi har fått ordnet: - kirken - festhuset - kjolen(trenger bare tilpasning og har ordnet med privat sydame som jeg fikk anbefalt av en butikk i byen) - sko og smykkene - slør og undertøy er bestilt men ikke kommet enda(kommer i april) - frisør er booket - bryllupskaken er bestilt - menyen er orden - invitasjonene er ferdig, klar til å sendes egentlig - fotograf er booket(skal på planlegingstime den 30.mars) -vin og annet drikkevarer er smått kjøpt inn - all bordduker og plastglassene og servietter er kjøpt - hotellrom til gjestene er booket, for de som skulle trenge rom - bryllupsnatten vet jeg ikke hvor vi skal for det skal sambo ordne, samme med brudebuketten veteranbil er booket Jeg bestemte meg endelig i helgen for å ha brudepiker og brudesvenn alikavel så klær til dem har jeg sett på men ikke bestilt de enda, gjøre det etter påsken brudgommensklær er også ordnet med
Seterjenta Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 Vet ikke helt hvordan vi ligger an... Føler at jeg har et hav av ting igjen... Her er lista vår http://www.seterholtet.com/planlegging.html Sikkert noe jeg har glemt å ta med, er dte noen som har tips til ting som ikke står der, så vær så snill og si fra!!
Søta Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 hEI fØLER VI ER KOMMET GANSGE LANGT: - LOKALER OG STED FOR VIELSEN KLART - KJOLEN KLAR - MANGLER UNDERTØY OG SKO - SMYKKER KLART - INNBYDELSER SNART KLARE - MENY KLAR - BORDKORT BESTEMT OG HANDLET - VETERANBIL FOR OSS BESTILT - KAKE BESTILT - FRISØR BESTILT - ALKOHOL - HALVEIS FERDIG MED Å HANDLE... - BRUDEPIKEKJOLER PÅBEGYNT - SYR JO SELV... - BLOMSTER BESTILT TID (MEN IKKE BESTEMT HVORDAN) - SERVITØRER OG BARKEEPER ORDNET DET VAR EGENTLIG DET JEG KOM P ÅI FARTA.. HAN MANGLER KLÆR VI HAR IKKE PLANLAGT HVORDAN VIELSEN SKAL VÆRE... HVA HAR JEG GLEMT NÅ???? ER OGSÅ LITT LEI AV Å VENTE JA!!!!!!!!!!!
Seterjenta Skrevet 29. mai 2005 #8 Skrevet 29. mai 2005 Tenkte jeg skulle dytte denne litt opp... Hvordan ligger dere an nå? Selv begynner jeg å få litt panikk...føler ikke at jeg har nok tid til å få gjort det jeg vil gjøre i forbindelse med bryllupet... Vi har nettopp gått igang med husbygging, så det krever mye av tida mi, og jeg har fått jobb, så jeg begynner å jobbe midt i juni! Hjeeelp! ;-)
Søta Skrevet 29. mai 2005 #9 Skrevet 29. mai 2005 Tenkte jeg skulle dytte denne litt opp... Hvordan ligger dere an nå? Selv begynner jeg å få litt panikk...føler ikke at jeg har nok tid til å få gjort det jeg vil gjøre i forbindelse med bryllupet... Vi har nettopp gått igang med husbygging, så det krever mye av tida mi, og jeg har fått jobb, så jeg begynner å jobbe midt i juni! Hjeeelp! ;-) Samme her. Selv om mye er planlagt tidlig begynner jeg å få litt panikk. Orker ikke strese den siste uken...
Gjest Teletubbien Skrevet 29. mai 2005 #10 Skrevet 29. mai 2005 Jeg kjenner også litt på at det er en siste rolig periode nå før den store innspurten begynner, men siden vi bestemte oss for en mnd siden (her går det unna i svingene ) - så går det temmelig i ett likevel - Kirken er bestilt kl 15.00. Skal ha samtale/øving med presten nærmere selve dagen. - Prøvingspapirene er fylt ut, sendt inn, returnert og levert til prestekontoret. Navne-endringspapirer er fylt ut og sendt inn. - Min kjole er bestilt, endelig prøvetime en uke før bryllupet. - Brudesvenndresser til begge guttene våre bestilt. - Hulemannens gallauniform er ren og pen. - Jeg har kjøpt sko. - Festlokale er bestilt. - Kokk er bestilt (han skal lage maten i festlokalet, kommer på torsdag før bryllupet) og fungerer sammen med kona som servitør under festen. - Har skrevet liste over maten vi skal ha. - Forloverne er i orden. - Frisør er bestilt - har hatt en prøvetime - Hotell-suite er bestilt for oss den natten. - Innbydelser er sendt. - Kaken er tatt ut og bestilt. - Fotograf er bestilt, og vi har vært på samtaletime - Skal låne smykke hos mamma - Forlover/bror til Hulemannen har veteranbil - Har bestemt blomsterbutikk som skal lage buketten og skal snakke med dem i begynnelsen av juni. - Har tenkt å bestille time hos en negldesigner rett før. - Pynt, bordpynt, blomster osv skal vi kjøpe inn i uken før bryllupet - da kommer mamma hit. - Slør har jeg bestemt, men tar det ut når jeg prøver kjolen siste gang. - Undertøy, trenger bare truse siden det blir sydd inn cup'er i kjolen - Drikkevarer er ikke påbegynt, men jeg vet sånn omtrent hva det blir og hvor mye kommer an på hvor mange som kommer. - Sangheftet er under god kontroll - samme med bordkort.... - Tenkte jeg skulle lage bordkort neste helg Hva har jeg glemt?!?!? Aner ikke
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #11 Skrevet 29. mai 2005 Åh, skulle ønske vi skulle gifte oss denne sommaren.... *lengte* jaaaaa men nå e da jo berre 433 daga igjen t eg blir kåna
Seterjenta Skrevet 29. mai 2005 #12 Skrevet 29. mai 2005 ...godt å lese at det er flere som føler som meg! Det jeg sliter mest med nå er at vi ikke har fått toastmaster (!!) onkelen min sa nei - følte at han ikke kjente oss godt nok..... ellers så er det ikke så mange andre som utmerker seg i den retningen, har spurt sambos bror og forlover, venter på at han skal bestemme seg... Ellers så har jeg kun laga forside til kirkeprogram (hvis vi skal ha det) og sanghefte, resten er blankt... Tror kanskje vi har funnet salmene nå, og siden vi skal ha en besetning fra et brass-band til å spille på inn- og utmarsjer, så tenkte vi å finne en el to fine sanger som kan framføres av trompet. Vi lurer på Gabriel's oboe, og kanskje en til da. ellers så står noen flere tanker om hva som skal gjøres og ikke gjøres her
Gjest Frk.Elisabeth Skrevet 29. mai 2005 #13 Skrevet 29. mai 2005 Hallo jenter!! Ta det med ro. Det er jo nesten 3 mn igjen jo!!!! Bør jeg være bekymret som ikke stresser eller....? Jeg synes selv at det er en evighet til jeg..
Ms Lilja Skrevet 29. mai 2005 #14 Skrevet 29. mai 2005 Tror jeg har sånn passe kontroll... - Antrekk til brud og brudgom klart - Frisør booket - Fotograf booket - Kirke og lokale booket - Meny delvis bestemt, skal ta en prat med kokken når det nærmer seg - Solist til kirken booket - Musiker til festen booket - Invitasjoner er sendt ut, svarfrist 10.juni - Bordkort og andre trykksaker til festen er ordnet - Skjemaer sendes inn til uka - Gommen er på saken i forhold til bukett og knapphullsblomster - Bord dekorasjoner er bestemt - Kirkeprogram klart - må bare godkjennes og trykkes opp - Baker til bryllupskake og andre kaker booket - Overnatting til bryllupsnatta er i boks - Veteran bil er booket Gjenstår: - Kjøpe ringer - Kjøpe drikkevarer - Kjøpe inn div småtteri til kurver på toalett o.l Kommer ikke på noe mer i farta... :klø:
Gjest Teletubbien Skrevet 29. mai 2005 #15 Skrevet 29. mai 2005 Ellers så har jeg kun laga forside til kirkeprogram (hvis vi skal ha det) og sanghefte, resten er blankt... Tror kanskje vi har funnet salmene nå, og siden vi skal ha en besetning fra et brass-band til å spille på inn- og utmarsjer, så tenkte vi å finne en el to fine sanger som kan framføres av trompet. Vi lurer på Gabriel's oboe, og kanskje en til da. - Det må jeg tilstå jeg ikke har tenkt på enda... Kirkeprogram, o'skrekk o'gru :o Er dette noe alle må lage selv eller???
nurseBetty Skrevet 29. mai 2005 #16 Skrevet 29. mai 2005 Tenkte jeg skulle dytte denne litt opp... Hvordan ligger dere an nå? Selv begynner jeg å få litt panikk...føler ikke at jeg har nok tid til å få gjort det jeg vil gjøre i forbindelse med bryllupet... Vi har nettopp gått igang med husbygging, så det krever mye av tida mi, og jeg har fått jobb, så jeg begynner å jobbe midt i juni! Hjeeelp! ;-) gratulera m påbegynt hus og ny jobb theresef
Seterjenta Skrevet 29. mai 2005 #17 Skrevet 29. mai 2005 - Det må jeg tilstå jeg ikke har tenkt på enda... Kirkeprogram, o'skrekk o'gru :o Er dette noe alle må lage selv eller??? Dette er nok fritt for alle å velge selv. Jeg har ikke klart å bestemme meg enda for om vi skal ha det eller ikke. Den store fordelen med det, synes jeg er at man får trykt opp salmetekstene, så en slipper at alle skal bla i salmebøkene... gratulera m påbegynt hus og ny jobb theresef Tusen takk!! Bra timing!!? ;-) Det gir meg hvertfall den travleste sommeren i 'manns minne'!
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 #18 Skrevet 29. mai 2005 Tusen takk!! Bra timing!!? ;-) Det gir meg hvertfall den travleste sommeren i 'manns minne'! Travel sommer!?!? Snakk...da tror jeg vi er to! Med jobb og bryllup i hver sin by med 32 mils mellomrom, så blir det mye for meg også! Kommer til bli helt svimmel av all pendlingen jeg! Men det er kjekt å ha noe å stikke fingrene i, så går tiden også! Synes ikke det er lenge til heller jeg...respektive 12 uker til mitt bryllup, og allerede 5 uker siden invittene ble sendt ut! :o
Seterjenta Skrevet 30. mai 2005 #19 Skrevet 30. mai 2005 Travel sommer!?!? Snakk...da tror jeg vi er to! Med jobb og bryllup i hver sin by med 32 mils mellomrom, så blir det mye for meg også! Kommer til bli helt svimmel av all pendlingen jeg! Men det er kjekt å ha noe å stikke fingrene i, så går tiden også! Synes ikke det er lenge til heller jeg...respektive 12 uker til mitt bryllup, og allerede 5 uker siden invittene ble sendt ut! :o Ja, kjenner til det også... jobber på Kongsvinger, og vi skal gifte oss i Molde... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå