Gå til innhold

Dominant mann


Vidar Eriksen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en mann på 46 år som er dominant. til tider veldig dominant. og liker det røft og ta styringen.
Så jeg lurer på hvor mange kvinner som liker sex på denne måten? jeg vil være i kontroll og hun må underkaste seg.
Har vel ikke levd ut dette på en stund nå siden jeg har vært i et forhold hvor det ikke fungerte å ha sex på den måten,
det var vel også den grunnen til at det ikke fungerte videre heller.

Så jeg lurer veldig på om det er mange kvinner som liker denne typen for sex? med innslag av både bondage og BDSM.
Jeg trenger en kvinne som vil underkaste seg. som er mitt motstykke. som jeg kan "bruke" for og si det på en sånn måte.

ønsker så inderlig svar fra dere der ute om hva slags forhold dere har til dominant sex hvor mannen tar styringen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i ett forhold med slik type sex. Jeg ble bundet og bestemt over,og det var bare å godta det. Overrasket meg selv ved å like det veldig godt,digga det faktisk.

Problemet kom jo når denne mannen viste seg å være sånn dominant på alle områder. Var visst vanskelig å skille mellom senga og resten av livet. Ville bestemme hvor jeg gikk med hvem,begynte å skulle nekte meg å dra i familiebursdager uten ham,når han ikke engang ville hilse på familien min. Han ville nok helst hatt meg bundet fast i leiligheten sin 24/7.

Etter det synes jeg "sånt" bare er skummelt og får klaus bare nye kjæresten holder håndleddet mitt fast under sex.

Det er nok maaange som kan fortelle liknende historier,og der kommer nok synspunktene fra om at det er på krisesentre man finner kvinner som finner seg i sånt.

Anonymkode: d3c35...21a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har vært i ett forhold med slik type sex. Jeg ble bundet og bestemt over,og det var bare å godta det. Overrasket meg selv ved å like det veldig godt,digga det faktisk.

Problemet kom jo når denne mannen viste seg å være sånn dominant på alle områder. Var visst vanskelig å skille mellom senga og resten av livet. Ville bestemme hvor jeg gikk med hvem,begynte å skulle nekte meg å dra i familiebursdager uten ham,når han ikke engang ville hilse på familien min. Han ville nok helst hatt meg bundet fast i leiligheten sin 24/7.

Etter det synes jeg "sånt" bare er skummelt og får klaus bare nye kjæresten holder håndleddet mitt fast under sex.

Det er nok maaange som kan fortelle liknende historier,og der kommer nok synspunktene fra om at det er på krisesentre man finner kvinner som finner seg i sånt.

Anonymkode: d3c35...21a

Dette er ikke bdsm, dette er bare sykt. Ingen mann i bdsm hopper på deg og "det er bare å godta det". Man snakker grenser og samtykke, og innenfor de grenser som begge er enige om, gjør man som man vil fordi begge vil. 

Anonymkode: 579be...804

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leke litt med BDSM i sengen er noe ganske annet enn et generelt ønske om å la seg "bruke" av en dominant mann.

Anonymkode: 6a4e7...919

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bdsm og bondage, er rett og slett et samtykkende rollespill. Der man har safe words altså, et kodeord som betyr stopp.

Det er kanskje mest menn som fantaserer om å være den underlegne/slave enn kvinner, men det er også kvinner som tenner på det.

Bondage er jo mer binding enn dirkekte smerte, mens BDSM inneholder mer av divrse.

Jeg ser jo at noen ikke forstår forskjellen på samtykkende og virkelig, som ikke er BDSM eller bondage, men utnyttelse og overtramp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ble ganske kraftig avsporet. Det er tydelig at mange ikke vet hva BDSM er... 

For å svare på TS sitt spørsmål: Ja, det er mange kvinner som elsker denne typen sex. Snakker da om meg selv og mange venninner og bekjente. 

Vanlig sex gir meg lite. Jeg "krever" en dominant mann som håndterer pisk, bondage og som behersker feks. breathplay, fireplay osv for at jeg virkelig skal nyte. Det kan bli skikkelig røft noen ganger, det er farlig avhengighetsskapende. Men akk, så deilig! 

Men, samtidig skjønner jeg at dette ikke er for alle🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi vil jeg skal være dominant og gi henne røff sex...gjerne når jeg selv ønsker.

For meg som egentlig drømmer om ei streng kone som dominerer meg er det slitsomt. Jeg har lest og satt meg inn i noe av psykologien i dettE og jeg gjør det for henne, noe jeg tror de fleste kvinner ikke er villige til for sine menn. 

Anonymkode: 768b5...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vidar Eriksen skrev:
 

Hei, jeg er en mann på 46 år som er dominant. til tider veldig dominant. og liker det røft og ta styringen.
Så jeg lurer på hvor mange kvinner som liker sex på denne måten? jeg vil være i kontroll og hun må underkaste seg.
Har vel ikke levd ut dette på en stund nå siden jeg har vært i et forhold hvor det ikke fungerte å ha sex på den måten,
det var vel også den grunnen til at det ikke fungerte videre heller.

Så jeg lurer veldig på om det er mange kvinner som liker denne typen for sex? med innslag av både bondage og BDSM.
Jeg trenger en kvinne som vil underkaste seg. som er mitt motstykke. som jeg kan "bruke" for og si det på en sånn måte.

ønsker så inderlig svar fra dere der ute om hva slags forhold dere har til dominant sex hvor mannen tar styringen.

 

Elsker det!!

Anonymkode: 22168...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva mener dere med røff sex? Gi eks. 

 

Anonymkode: 00d61...5ce

Ingen som kan svare? 

Er det nedlatende ting og hardt som brutalt? 

Anonymkode: 00d61...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noe jeg tror de fleste kvinner ikke er villige til for sine menn.

Tja, mange kvinner gjør mye for sine menn, som de kanskje ikke syns er morsomt. 
Har du faktisk snakket med din kone om dette? 

Kanskje dere kunne byttet på å være den dominante?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, SlemUlv skrev:
 

Tja, mange kvinner gjør mye for sine menn, som de kanskje ikke syns er morsomt. 
Har du faktisk snakket med din kone om dette? 

Kanskje dere kunne byttet på å være den dominante?

Har prøvd....blankt avslag.

 

Anonymkode: 768b5...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Har prøvd....blankt avslag.

 

Anonymkode: 768b5...1b5

Så trist å høre! :(  Men syns ikke du skal gå på akkord med degselv, om du ikke vil være den Dominante, får du si fra, og ikke være det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bruker på Fetlife og er submissiv.

For meg er BDSM ikke ''la oss leke i senga litt sånn røft så skal du bare underkaste deg'', selv om et innslag av røff lek av det slaget er veldig populært hos mange, spes. de som har lest og sett Fifty Shades. Ingen ting galt i det.

Ja, jeg liker røff lek og underkaster meg, men å komme dit tar tid. Å bli kjent og bygge opp tillit tar tid. Når det er på plass, er et D/s forhold noe av det sterkeste, dypeste og vakreste jeg vet om. Bevisst er jeg ikke på Tinder, Sukker osv...nettopp fordi jeg leter etter min riktige dominante som setter det mentale, respekt, tillit og kjærlighet i forsetet.

Med tanke på det jeg skriver her nå, så tror jeg ikke du vil komme lang vei med å finne deg partner når du bruker ordene du gjorde TS, fordi de færreste ville gått med på dette. BDSM kan i verste fall føre til farlige situasjoner og her er god kjennskap og som sagt tillit alfa omega. Det hadde aldri streifet meg å ha den type sex med en ukjent.

 

Lykke til :)

 

Anonymkode: 83dae...edf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker også at typen er litt dominant i senga. Har verdens søteste og snilleste type ellers, men i senga får han ikke være pusete. Da vil jeg ha en ordentlig mann som vet hva han vil ha - og som tar det😉

Sexen vår er ikke sånn veeldig røff egentlig da, men han er rett og slett bare litt sjef og «bruker» meg litt. Han kan feks be meg suge han og han kan ta meg ganske hardt + legge den ene hånda over halsen min mens han knuller meg (men ikke sånn at jeg får pustevansker):)  eller feks dra meg litt i håret i doggy. Eller munnknulle meg litt. Tenner rett og slett på at han bruker meg litt😅 blir litt kåt bare av å skrive dette merker jeg haha😂

Anonymkode: 8c28e...362

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere med røff sex? Gi eks. 

Jeg synes denne bør få mer respons. For meg virker det som om "røff sex" er like mye verbal nedverdigelse som fysisk "tillatt tvang". Stemmer dette? Er prating en vesentlig del av røff sex? Ellers syntes jeg kommentaren rett over meg var god mtp konkrete eksempler (AB...362). Nyttig.

Anonymkode: fa448...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg elsker også at typen er litt dominant i senga. Har verdens søteste og snilleste type ellers, men i senga får han ikke være pusete. Da vil jeg ha en ordentlig mann som vet hva han vil ha - og som tar det😉

Sexen vår er ikke sånn veeldig røff egentlig da, men han er rett og slett bare litt sjef og «bruker» meg litt. Han kan feks be meg suge han og han kan ta meg ganske hardt + legge den ene hånda over halsen min mens han knuller meg (men ikke sånn at jeg får pustevansker):)  eller feks dra meg litt i håret i doggy. Eller munnknulle meg litt. Tenner rett og slett på at han bruker meg litt😅 blir litt kåt bare av å skrive dette merker jeg haha😂

Anonymkode: 8c28e...362

Åh. så deilig. sånn mann vil jeg også ha. 

I senga tenner jeg på å bli brukt og herjet med. Tar gjerne en trekant med to menn også. 

I fantasien kan også total underkastelse tenne meg, men i det virkelige liv med jobb og andre forpliktelser er det HELT nødvendig å være jevnbyrdige. 

Anonymkode: f25de...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke typen til å bare "underkaste" meg helt under sex, jeg leke-kjemper i mot ganske mye. Heldigvis for meg er han mye sterkere enn meg, hvis ikke hadde det ikke blitt noe gøy.

Men elsker når samboeren binder meg opp i senga. Kvelertak, lugging, pisking og sånt tenner meg veldig. Og det at han bare slenger meg rundt i senga som han vil. Er også gøy når han binder meg opp, gjør meg kjempekåt og kanskje knuller litt, for så å gå sin vei midt i akten for å gjøre noe helt urelevant. Ta en dusj, lage mat eller å se på tv, mens jeg ligger igjen fastbundet og frustrerende tent i senga til det passer han å komme tilbake 😍

Og nei - jeg opplever ikke at han tar kontrollen over meg ellers i hverdagen. Jeg er vel vanligvis den av oss som er mest bestemt 😂

Endret av heipådegsann
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...