Gå til innhold

Erotisk adventskalenderen luksus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke produkter det er i denne store og dyreste adventskalenderen fra Nytelse ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg på og. Og undertøy hva str er det?Dårlig forklart og ikke bilde på nettsiden deres.

Anonymkode: 56a53...a91

Skrevet

Så at Kondomeriet skal h en Fifty Shades kalender - jeg skal gå for den!! 

Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet! Men av erfaring når det konner til slike «selvlagde» ting er det ofte Kina kvalitet på varene. 

Anonymkode: fd469...958

Skrevet

Testet et par av disse kalendrene i fjor og det var bortkastede penger.... bedre å handle småting og lage sin egen kalender, da kan man blande inn andre ting som fks. en melkesjokolade, en flaske vin (mmm) eller noe annet morro.
Kanskje skrive noen lapper med fks. en massasje eller en Bj?

Skrevet (endret)

Noen som har prøvd den erotiske adventskalenderen fra Nytelse.no? Lurer på å kjøpe en slik for å piffe opp sexlivet litt, men kjedelig å bruke såpass mye penger om det bare er skvip..

Endret av cccsol
Skrevet

Hadde ikke satset på det siden man ikke vet innholdet. Kjøp heller 24 egne ting du vet vil komme til nytte ;)

Anonymkode: 470b4...359

Skrevet

Invester penger i en kalender som er litt dyrere, så får du bra ting 😁

Skrevet

Lag din egen.... en kalender er som med gaver, tanken bak er minst like viktig som hva som faktisk er i den, syntes jeg ihvertfall.
Så kjøp heller litt færre sexleketøy og legg til litt andre ting i kalenderen, som undertøy du vet passer og dere liker, en flaske vin, noen hjemmelagede gavekort, kanskje lage en romantisk middag hjemme, en tyr på kino.
Det MÅ ikke være en buttplugg eller en vibrator hver eneste dag, en koselig middag kan være like intimt.

Skrevet

To tråder er slått sammen. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...