AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #1 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg er en 24 år gammel jente med forholdsvis lite seksuell erfaring, dvs et par one-night stands men har aldri hatt sex i edru tilstand og jeg vet liksom ikke helt hvordan man gjør det. Grunnen til at jeg ikke har hatt mer sex er fordi ons ikke er helt min greie, samtidig som jeg har flyttet mye og bodd overalt i korte perioder så jeg ikke har blitt "nok kjent" med noen til å ta steget videre. Nå har jeg flyttet til Oslo og her skal jeg bo fremover pga. studier, så jeg føler meg klar til å begynne å date. Problemet er vel at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gå frem på tinder. Jeg er ikke intr i å møte noen for sex, så halvparten utgår jo uansett. Jeg vil gjerne bli kjent med fyren over et par dates i alle fall, for å finne ut om det er noe for meg, men med en gang jeg finner en jeg føler jeg har sånn halvgrei tone med og vi tenker å møtes begynner de å hinte. Er dette bare noe jeg bør styre unna eller? Jeg har allerede sagt fra om at jeg ikke er intr i ons, men da tenker jeg det høres ut som jeg er på jakt etter noen å ha regelmessig sex med, og da har vi sperren min med at jeg føler meg usikker i en seksuell situasjon med en person jeg ikke kjenner godt nok til å fortelle om min tidligere erfaring (eller mangel på erfaring) Jeg vet ikke helt hva jeg spør om en gang, men har noen støttende ord/tips eller noen som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 2e145...7b4
Ardenus Skrevet 18. oktober 2018 #2 Skrevet 18. oktober 2018 Spør hva de er ute etter, som feks fast forhold. De som ikke vet, ons, FF er bare å hoppe over. 1
Gjest LasVegas Skrevet 18. oktober 2018 #3 Skrevet 18. oktober 2018 Jeg skal gi deg kjærlighet jeg. Kom
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 Vis at du er interessert og still mange spørsmål, om livet, fremtiden etc, dem som er litt mer seriøse har ingen problemer med å svare ordentlig før man møtes. Hinting om sex før date er et nei.. Anonymkode: 2ad11...977 1
LoneWolf Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Tinder er vel ikke så lett for noen av kjønnene, der mange menn nesten ikke får matcher, og mange kvinner får matcher som kun er opptatt av sex. Og å spørre hva mannen er ute etter vil jo heller ikke fungere da mange er villig til å spille en rolle bare for å "få sex". Du må enkelt og greit bare prøve å prate en del med dem før du møtes, da vil du finne ut om han raskt prøver å vri ting mot sex eller lignende, eller om han også greier å bare chatte uten at alt skal handle om sex. Mitt største problem med Tinder i Oslo er at jentene er så sykt tafatte på å svare, så det er vanskelig å få i gang en skikkelig samtale 😛
Noska72 Skrevet 18. oktober 2018 #6 Skrevet 18. oktober 2018 Skriv noen velvalgte ord i profilen din om hva du søker og hva du ikke søker. Hvis det da er menn som kun er ute etter sex etc så fjern matchen med engang, for det finnes faktisk menn på tinder som er ute etter det samme sim deg, du må bare ha tolmodighet og is i magen:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå