Gå til innhold

Ikke klar for forhold ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har slettet tinder, har sagt at han vil at det skal være bare oss to og at han har lyst til å prøve. Han har lenge sagt at han ikke føler seg klar for forhold. Men nå sier han at han vil prøve. Dette er vel positive tegn? Er bare så redd for at han finner ut at han ikke ønsker forhold.. vet at han har følelser for meg og at han ikke ønsker å være med andre.. Han drev å likte mye rare bilder av damer på Instagram, men dette sluttet han med på dagen etter vi pratet ut og han sa at han ønsker å prøve.. 🤷‍♀️ Hva er det som gjør at man er klar for forhold og ikke? Når jeg får følelser så hopper jeg kanskje for fort inn i forhold, men mange er kanskje omvendt? 

Anonymkode: 8dad3...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare stole på det han sier. Ikke tenk for mye. Nyt tiden dere har og hvis han ombestemmer seg så har du prøvd i hvertfall. Hva er alternativet hvis du tenker logisk? 

Skrevet

Jeg er kvinne, men svarer likevel. Jeg er 26 og har aldri hatt kjæreste. Jeg har vært forelsket 4 ganger i mitt liv, den ene av dem utrolig kortvarig da. Jeg tok aldri steget, så de gikk over. Liker fremdeles han siste, men vi har stor avstand og livssituasjonene til begge er utrolig vanskelige. 
Jeg kunne jo skrevet til han hva jeg føler, men jeg er redd det kan vekke en del uro som jeg vil være foruten. Jeg er ikke klar, også på grunn av meg selv. Jeg sliter psykisk, og kommer til å bli en sjalu og kontrollerende partner. Jeg vil ha ting på min måte, og takler ikke så lett å følge andres normer dersom jeg ikke ser logikken i dem. 
Jeg går til psykolog, og forventes å ha en diagnose rundt desember. 

Anonymkode: cb49c...b1a

Skrevet

Mange er kanskje ikke klare for forhold pga de ønsker å være selvstendige og sterke som singel, andre er kanskje redd for å bli såret, eller redd for å hoppe inn i noe for så å ende opp med å såre den andre. Det finnes tusen forskjellige grunner, og jeg tror det beste ofte er å bare nyte det man har i øyeblikket. 

Om dere nå har det kjempefint sammen en stund, og han kanskje finner ut at han ikke ønsker et forhold, har dere uansett hatt det veldig fint. Det har en verdi det også. 

Bare prøv å unngå å gå i fella der du henger deg opp i statusen deres, og ja skje gjør han mer usikker. 

Nyt Det, og bli glad dersom han ønsker å fortsette :)

Anonymkode: 7628d...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...