Gå til innhold

Er du farmasøyt??


anonym2002

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går første året på vgs Helse- og oppvekstfag og vi har fått en oppgave om å lage en presentasjon om et yrke, jeg har fått utdelt farmasøyt. Jeg kunne ingenting om dette yrket fra før av og viste ikke hva det var. Og kjenner at jeg sliter litt siden vi skal levere inn på fredag 😬 Så hvis noen her inne jobber som farmasøyter (eller vet noe om det) hadde jeg satt stor pris på om dere kunne sende inn noe informasjon! 

Jeg skal også skrive en arbeidssituasjon for en farmasøyt, liksom forskjellige yrkesgrupper som jobber sammen for å finne løsning på et problem eller lignende. 

På forhånd takk!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er en fordel om du gjør leksene dine selv.

Anonymkode: cfb69...a0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tror det er en fordel om du gjør leksene dine selv.

Anonymkode: cfb69...a0d

Jeg gjør jo leksene selv, er bare litt vanskelig å finne informasjon om yrket på nettet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, anonym2002 said:
 

Jeg gjør jo leksene selv, er bare litt vanskelig å finne informasjon om yrket på nettet. 

Nei, det er det ikke. Du er bare litt for lat.

Anonymkode: cfb69...a0d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Nei, det er det ikke. Du er bare litt for lat.

Anonymkode: cfb69...a0d

javell ja.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, anonym2002 skrev: