AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Når tar man kontakt etter en date (vellykket)? Anonymkode: c68fc...5aa
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Når man vil møtes igjen, innen 5-6 dager for å avtale ny date. Noen sender melding allerede samme kveld eller dagen etter å takker for daten og sier de hygget seg Gjør det som føles rett for deg men ikke overøs med med meldinger heller. Anonymkode: 5efa6...046
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Hadde en vellykket date her i kveld også. Vi sa begge at vi ville møtes igjen. Så håper han mener det, det gjør i hvertfall jeg. Vi har hatt veldig mye kontakt og ble først kjent for ca 2 mnd siden via nett. Iom at vi har hatt så mye kontakt er det helt naturlig at jeg sender melding i morgen. Jeg venter ikke så mange dager. Jeg hiver "regelboka" litt ut vinduet og følger magefølelsen. Nå i kveld tror jeg vi begge fordøyer daten og inntrykkene, så sender ikke noe i dag. Men som sagt i morgen 😊 Anonymkode: 49427...be0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå