Gå til innhold

Ranger sexstillingen over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg ut tegning av en sexstilling du liker og fortell om du har prøvd den eller ikke. Ranger også sexstillingen fra brukeren over og fortell om du liker den eller ikke. Håper dette blir en fin måte å finne inspirasjon til nye stillinger på! Jeg starter: 

Har prøvd og liker toppen av spisebordet bra!

rb-sexpositions-edgeofbed-1508877369.jpg 

Anonymkode: c6643...c3c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor mange til at jeg gidder å laste opp bilde her. Gikk gjennom en side senest for et par uker siden med 90 sexstillinger og tok minst 40 screenshots hehe 😊

Anonymkode: c7289...6e3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legg ut tegning av en sexstilling du liker og fortell om du har prøvd den eller ikke. Ranger også sexstillingen fra brukeren over og fortell om du liker den eller ikke. Håper dette blir en fin måte å finne inspirasjon til nye stillinger på! Jeg starter: 

Hvor mange alternativer er det på et spisebord? Begge oppå bordet?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Over bordet er deilig mest på grunn av råskapen i situasjonen. Eksen og jeg hadde nesten rutine på at han la meg oppå bordet rett etter at gjestene gikk fra middagsselskap, like hett hver gang (men flaut den gangen en gjest ringte på etter et skjerf og kanskje (!?) så at det lå mer ting på gulvet enn på bordet  😅) .

Mitt bidrag er dette. Men han må holde rundt meg da, ikke sitte der som en statue. Elsker nærheten i den stillingen, kommer lett selv og min nåværende type er den første som kommer i den stillingen. Supersexy når han tviholder rundt meg mens vi kommer samtidig.

lapdance_06.png

Anonymkode: 72906...5ef

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

En klar 9'er, enhver stilling i sittende nærhet er nærmest perfekt. 

Lurer litt på denne stillingen, sex med noen som glir smidig ned i spagaten må være rimelig interessant. 

gyrating_split_sex_position_attqwy.jpg

Skrevet

Liker best stillinger som er komfertabel, hvor jeg ikke må anstrenge masse muskler i kroppen, for da mister jeg fokuset på det som føles deilig. Favoritter er misjonær, skje, og ulike variasjoner av "bakfra" Den på bildet er veldig deilig eller med bena samlet, han kommer dypt inn (liker når han bunner) og det blir ekstra mye friksjon. 

IMG_6338.PNG

Anonymkode: 91a71...b57

• Liker 1
Skrevet

Jeg nøyer med å legge ved en av mine favoritter - Doggy Oral😋

3-doggy-style-oral-1440530880.jpg

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Liker best stillinger som er komfertabel, hvor jeg ikke må anstrenge masse muskler i kroppen, for da mister jeg fokuset på det som føles deilig. Favoritter er misjonær, skje, og ulike variasjoner av "bakfra" Den på bildet er veldig deilig eller med bena samlet, han kommer dypt inn (liker når han bunner) og det blir ekstra mye friksjon. 

IMG_6338.PNG

Anonymkode: 91a71...b57

Åh ja takk, ser hett ut! :rodmer:

5 hours ago, Tiger1974 said:

Jeg nøyer med å legge ved en av mine favoritter - Doggy Oral😋

3-doggy-style-oral-1440530880.jpg

Selv er jeg litt usikker på den, altså. Sidelengs oral derimot, hallo. 

6-sideways-69-1456438543.jpg

Skrevet

Oi, her er det mye som må prøves, 10 av 10 til dere alle sammen!

Lurer på om denne er praktisk mulig:

10_14.png

Skrevet

Sidelengs oral er min favoritt blant de over, liker å slappe av med sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...