AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Legg ut tegning av en sexstilling du liker og fortell om du har prøvd den eller ikke. Ranger også sexstillingen fra brukeren over og fortell om du liker den eller ikke. Håper dette blir en fin måte å finne inspirasjon til nye stillinger på! Jeg starter: Har prøvd og liker toppen av spisebordet bra! Anonymkode: c6643...c3c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Altfor mange til at jeg gidder å laste opp bilde her. Gikk gjennom en side senest for et par uker siden med 90 sexstillinger og tok minst 40 screenshots hehe 😊 Anonymkode: c7289...6e3
Mystic woman Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legg ut tegning av en sexstilling du liker og fortell om du har prøvd den eller ikke. Ranger også sexstillingen fra brukeren over og fortell om du liker den eller ikke. Håper dette blir en fin måte å finne inspirasjon til nye stillinger på! Jeg starter: Har prøvd og liker toppen av spisebordet bra! Anonymkode: c6643...c3c Hvor mange alternativer er det på et spisebord? Begge oppå bordet?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legg ut tegning av en sexstilling du liker og fortell om du har prøvd den eller ikke. Ranger også sexstillingen fra brukeren over og fortell om du liker den eller ikke. Håper dette blir en fin måte å finne inspirasjon til nye stillinger på! Jeg starter: Har prøvd og liker toppen av spisebordet bra! Anonymkode: c6643...c3c Over bordet er deilig mest på grunn av råskapen i situasjonen. Eksen og jeg hadde nesten rutine på at han la meg oppå bordet rett etter at gjestene gikk fra middagsselskap, like hett hver gang (men flaut den gangen en gjest ringte på etter et skjerf og kanskje (!?) så at det lå mer ting på gulvet enn på bordet 😅) . Mitt bidrag er dette. Men han må holde rundt meg da, ikke sitte der som en statue. Elsker nærheten i den stillingen, kommer lett selv og min nåværende type er den første som kommer i den stillingen. Supersexy når han tviholder rundt meg mens vi kommer samtidig. Anonymkode: 72906...5ef 2
Gjest Overrasket Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 En klar 9'er, enhver stilling i sittende nærhet er nærmest perfekt. Lurer litt på denne stillingen, sex med noen som glir smidig ned i spagaten må være rimelig interessant.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Liker best stillinger som er komfertabel, hvor jeg ikke må anstrenge masse muskler i kroppen, for da mister jeg fokuset på det som føles deilig. Favoritter er misjonær, skje, og ulike variasjoner av "bakfra" Den på bildet er veldig deilig eller med bena samlet, han kommer dypt inn (liker når han bunner) og det blir ekstra mye friksjon. Anonymkode: 91a71...b57 1
Tiger1974 Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg nøyer med å legge ved en av mine favoritter - Doggy Oral😋 1
Gjest Overrasket Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Liker best stillinger som er komfertabel, hvor jeg ikke må anstrenge masse muskler i kroppen, for da mister jeg fokuset på det som føles deilig. Favoritter er misjonær, skje, og ulike variasjoner av "bakfra" Den på bildet er veldig deilig eller med bena samlet, han kommer dypt inn (liker når han bunner) og det blir ekstra mye friksjon. Anonymkode: 91a71...b57 Åh ja takk, ser hett ut! 5 hours ago, Tiger1974 said: Jeg nøyer med å legge ved en av mine favoritter - Doggy Oral😋 Selv er jeg litt usikker på den, altså. Sidelengs oral derimot, hallo.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 Oi, her er det mye som må prøves, 10 av 10 til dere alle sammen! Lurer på om denne er praktisk mulig: Anonymkode: c6643...c3c
zaco Skrevet 20. oktober 2018 #10 Skrevet 20. oktober 2018 Sidelengs oral er min favoritt blant de over, liker å slappe av med sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå