Gå til innhold

Kan jeg ta sjansen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet og her er det lov til å ha kjæledyr. Jeg er jo et kattemenneske og jeg har så fryktelig lyst på katt. Problemet er det at jeg bor nærme veien og nærme veien vil si at når jeg lukker opp utgangsdøra så er veien rett fremme, men selvfølgelig noen meter unna. Jeg vet også at det ikke er så mye trafikk her. Det er også skog på den siden leiligheten min er. Så jeg har jo gått litt frem og tilbake om jeg bør anskaffe meg en katt. Jeg vil jo ikke holde katten inne hvis det blir til at den lengter å være ute. Men så har jeg også tenkt at jeg må vel bare ta sjansen. Jeg er redd for at hvis jeg velger å slippe katten ut så vil den komme til å løpe rett over veien. Jeg har hatt tanken på at jeg kunne gjort noe for å stenge av slik at katten ikke løper rett ut i veien. Hva er det folk tenker om det? 

Anonymkode: d2df4...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva så med katten når du skal flytte, en dag? 

Skal du leie så er katt uønsket de fleste steder. En katt kan leve nærmere 20 år.

Anonymkode: 5551a...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du skal være tålmodig og heller vente med å få deg katt til du bor på et egnet sted, både for din egen del og kattens del. Jeg vet hvordan det er å ha innmari lyst på katt og måtte vente, men en vakker dag har du nok en boplass som er godt egnet for kattehold :) 

Anonymkode: d4061...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En katt kan fint være inne og vil ikke lengte etter å være ute om den aldri har vært ute så det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for, man kan ikke lengte etter noe man aldri har hatt eller visste eksisterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...