AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Med daten.. en jeg har hatt kontakt med i mange mnd og truffet 3 ganger. Fin og hyggelig mann. Men livene våre er veldig ulike. Pga dette så endte vi med å avslutte å gå videre romansedelen, men heller være venner. Helt logisk, så er det nok helt riktig. Sånn som det er nå så liker vi hverandre godt, men enn så lenge så er den logiske delen av hodet mer talende. Dvs.. jeg er nok mer emosjonell enn han og kunne nok gitt det en sjanse. Men.. det kunne / hadde endt opp som et FF forhold og det ønsker jeg heller ikke. Han var veldig på at han fortsatt ville ha kontakt og det kjenner jeg er fint. Men det vil uansett tiden vise. Ikke noe jeg stresser med. Og heller ikke noe jeg vil gå å vente på. Måtte bare skrive det, kjenner meg LITT trist også. Jeg knytter meg fort til mennesker. Men.. livet går videre og ja... den logiske delen av meg VET at det nå er rett. Anonymkode: d4b12...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Bra dere har kommet til enighet. Selv om det å være venner nok er mer enn jeg ville orket i kjølevann av en romanse. Er det ikke mye vanskelig å gå videre da? Anonymkode: 13dfe...530
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Ikke smart å opprettholde kontakt "vennskap" nå. Du gjør det bare vanskeligere for deg selv å gå videre 💖 Anonymkode: 5cfe3...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Ts her. Hadde jeg vært skikkelig forelsket og han hadde avvist meg pga han ikke ville ha meg så hadde jeg nok tenkt at vennskap ikke hadde vært aktuelt. Nå var vi ikke helt kommet dit. Mer sånn begge liker hverandre veldig godt, men best å avslutte før en forelskelse eventuelt ville komme. For meg er det trist fordi jeg kjenner han ER en mann jeg kunne blitt veldig forelsket i. Litt sånn vondt å ikke prøve det ut. Om han tenker annerledes om akkurat det, det vet jeg jo ikke. Mulig også, at "la oss være venner" er en fin måte å avslutte det på. Men da får det være sånn, det vil tiden vise. Anonymkode: d4b12...5cc
Tapas Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Lol ulike liv? Det er kode for «jeg vil ikke ha noe seriøst» utrolig hvor mye piss damer tror på. 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 8 minutter siden, Tapas skrev: Lol ulike liv? Det er kode for «jeg vil ikke ha noe seriøst» utrolig hvor mye piss damer tror på. Jeg er kvinne og synes jeg har for ulikt liv med en jeg liker. Jeg har ikke sagt det til han, og vi dater ikke heller pga vi får aldri sett hverandre. Jeg vil ikke slette han heller.kanskje kan det ordne seg senere.. Anonymkode: a7c5b...611
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #7 Skrevet 18. oktober 2018 6 timer siden, Tapas skrev: Lol ulike liv? Det er kode for «jeg vil ikke ha noe seriøst» utrolig hvor mye piss damer tror på. Enig! Hvis man virkelig liker noen eller er intressert så lar man ikke «ulike liv» hindre dem å være sammen med en person. Jeg reagerte på i HI at de har snakket sammen en flere måneder men funnet ut etter tre dater at de har ulikt liv? Anonymkode: 5919f...653
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #8 Skrevet 18. oktober 2018 7 timer siden, Tapas skrev: Lol ulike liv? Det er kode for «jeg vil ikke ha noe seriøst» utrolig hvor mye piss damer tror på. Ts her. Ulike liv, mener jeg her at han reiser veldig mye i jobben og privat. Vi snakket også om det helt fra starten at det kunne bli vanskelig. Jeg har yngre barn og det har ikke han. Hadde vi kjent hverandre bedre og kommet over den usikre prosessen som dating er så hadde det kanskje ordnet seg. Om han hadde - på sikt vært en rett mann for meg det vet jeg jo ikke. Og det er nok sånn han tenker, at han heller ikke var kommet dit at han visste jeg var en han VILLE ha og da ble det best å avslutte det. Jeg synest det er synd, men den logiske delen av meg forsøker å overbevise meg om at dette var helt rett. Anonymkode: d4b12...5cc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #9 Skrevet 18. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ulike liv, mener jeg her at han reiser veldig mye i jobben og privat. Vi snakket også om det helt fra starten at det kunne bli vanskelig. Jeg har yngre barn og det har ikke han. Hadde vi kjent hverandre bedre og kommet over den usikre prosessen som dating er så hadde det kanskje ordnet seg. Om han hadde - på sikt vært en rett mann for meg det vet jeg jo ikke. Og det er nok sånn han tenker, at han heller ikke var kommet dit at han visste jeg var en han VILLE ha og da ble det best å avslutte det. Jeg synest det er synd, men den logiske delen av meg forsøker å overbevise meg om at dette var helt rett. Anonymkode: d4b12...5cc Trengte dere 3 dater for å skjønne at dere har ulike liv? Som sagt, hvis man virkelig har lyst på en person så får man det til å fungere. Anonymkode: 5919f...653
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #10 Skrevet 18. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trengte dere 3 dater for å skjønne at dere har ulike liv? Som sagt, hvis man virkelig har lyst på en person så får man det til å fungere. Anonymkode: 5919f...653 Ts her. Vi var jo klar over at vi hadde ulike liv, men det ble mer tydelig etterhvert at det å treffes jevnlig ville bli vanskelig. Tenker at dating er en prosess, der en kan like hverandre godt og er rammene enklere så er det lettere å få det til å fungere, bli kjent. Han var nok ikke kommet der at han likte meg godt nok til allikevel å ta sjansen på å se om det ville ha fungert når rammen rundt ville blitt utfordrende. Det sa han jo ikke, men jeg tenker det er sånn. At han likte meg veldig godt allikevel det er jeg ikke tvil om. Anonymkode: d4b12...5cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå