bondegutt Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Hei. Jeg ønsker å finne på noe annet med min kjære, utover den vanlige rutina med å havne i hver vår ende av sofaen foran TV når barna har lagt seg. Dermed tenkte jeg på brettspill. Det høres koselig ut, og er noe jeg vet vi begge kan like. Men - hvilke slags brettspill egner seg godt for bare to stykker?!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Risk, ubongo, monopol.. Kan også gjøres om med en vri Ellers er det tv spill fra Nintendo switch som også er kjekt å gjøre sammen. Anonymkode: a19c5...2c9
ekkoet Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Ubongo er vel det jeg ville valgt av de foreslåtte. Eller puslespill, kjekt å ha et prosjekt sammen
bondegutt Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2018 Takk for foreløpige svar! Ubongo er moro. Utfordringen er at kona ikke eier konkurranseinstinkt, og jeg har litt for mye av det, i tillegg til å være i overkant glad i tankenøtter. Så det vil nok bli en veldig kortvarig spillekveld. 🙂 Risk skal jeg kjøpe inn! Monopol har vi, og det kan begge like, så skal vurdere det.
Gjest Frulseth Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Backgammon, Scrabble, Jenga, Gjett Hvem, Yatzy. Kortspill er også alltid en slager hos oss.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 Ta en titt hos brettspillguiden.no - anmeldelser av spill, sortert i forskjellige kategorier, barn, familie, to spillere osv Anonymkode: 8aea8...145
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 Ikke akkurat brettspill, men er morsomt drikkespill (trenger ikke være alkohol da)...som heter ''Jeg har aldri'' Sjekk det ut Anonymkode: 288dd...73c
Millia Skrevet 17. oktober 2018 #11 Skrevet 17. oktober 2018 Ticket to ride, Setlers fra catan og kortspelet Phase 10 ( egne kort)
SCW Skrevet 17. oktober 2018 #12 Skrevet 17. oktober 2018 Ticket to ride, som noen har nevnt, finnes i maaange forskjellige utgaver, og er veldig morsomt for 2-4 stk ja. Klassiker. "Patchwork" er veldig enkelt å lære og er kun for 2. Perfekt for de fleste par :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå