june2002 Skrevet 25. august 2002 #21 Skrevet 25. august 2002 Vår pris gikk fra 28,- til 13,-. Det var inkl. mappe og konv. og det ble da selvfølgelig billigere når man bestilte flere og flere..
Anki1971 Skrevet 26. august 2002 #22 Skrevet 26. august 2002 August: Våre takkekort er sorte i hvert fall. Syns det er mest "høflig" med håndskrevne takkekort av en eller annen grunn jeg da. Men om du ikke vil skrive alt på kortene selv, hva med å i hvert fall undertegne med navnene deres nederst?
Augustbrud02 Skrevet 1. september 2002 Forfatter #23 Skrevet 1. september 2002 Nå har vi fått priser på takkekort, og for oss vil det lønne seg å bstille akkurat over 100 takkekort. Da får vi de for 17 kroner pr.stk inkludert konvolutt. Vi får i tillegg 10% rabatt om vi bestiller de innen 10 dager, så jeg synes ikke dette var ille priser. Forøvrig skal vi ha sorte takkekort og de skal skrives for hånd. Synes det er mye mer personlig enn printede. Skriver selv ikke så pent, men da får jeg heller bruke litt ekstra med tid når jeg skrive dem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå