AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Del Skrevet 16. oktober 2018 hvorfor ser du fotball når det allikevel ikke betyr noe for deg? er det tidsfordriv eller rene alvor? hva skulle du gjort istedenfor om du ikke så fotball som ren plikt? Anonymkode: f02c7...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Del Skrevet 16. oktober 2018 Fordi mannen ser på, og jeg er i stua... Sitter å retter stiler til elevene mine, og ser litt halvveis på. Høres ut som du irriterer deg litt over fotball på tv? Anonymkode: a6f1d...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. oktober 2018 #3 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg ser på det fordi jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. oktober 2018 #4 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg ser på fotball fordi jeg liker og interesserer meg for fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Del Skrevet 16. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi mannen ser på, og jeg er i stua... Sitter å retter stiler til elevene mine, og ser litt halvveis på. Høres ut som du irriterer deg litt over fotball på tv? Anonymkode: a6f1d...904 får inntrykk mange er avhengig til tross dem ikke bryr seg om fotball, men mange har fått det med morsmelka, også bare blir det sånn. Uten at man tenker på hvorfor. Anonymkode: f02c7...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå