Gå til innhold

Har slettet Tinder for godt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg slettet Tinder for siste gang. Jeg er så lei av å gå på dater med fremmede menn. Jeg er så lei av å høre om "alle" andre som bare lastet ned appen bare på gøy og møtte drømmemannen. Jeg er så DRITTLEI av å ha hyggelige dater for så å bli ghostet uten å skjønne noenting. Farvel, Tinder. Vi sees aldri igjen. 

Anonymkode: 93913...17f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Grønncaps skrev:
 

Kjære dagbok....

Kjære fuckings dagbok. Er bare så lei. Så ufattelig lei. 

Anonymkode: 93913...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg så altfor godt. Og om du er lei av alle som lykkes der kan jeg informere deg om at vi er maaange som går single år etter år fordi vi ikke lykkes. Vi er bare litt stille om det.. 

Drit i tinder og alt som har med nettdating å gjøre. Det er en grunn til at folk er på slike steder, tenker jeg. Kom deg heller ut og snakk med folk i den virkelige verden :)

Anonymkode: 40191...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Drit i tinder og alt som har med nettdating å gjøre. Det er en grunn til at folk er på slike steder, tenker jeg. Kom deg heller ut og snakk med folk i den virkelige verden :)

Anonymkode: 40191...4e7

Vi som bruker Tinder er aldri utenfor døra nemlig. Ingen av oss har jobb, hobby, venner, reiser på ferie eller er på fester eller byen eller noe. Det er knapt så vi vet hvordan en mann ser ut i tredimensjonalt faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! 

Det er bedre å bare leve livet, gjøre sine greier og så står han plutselig foran deg der.. 

Å flyte med livet og bevege seg fremover har aldri feilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må forstå de fleste går inn på Tinder med tanken å få seg et ligg eller er useriøse, men det fins oppriktige mennesker, hvis man bare møter hverandre og finner på ting, ikke går direkte på sengs liksom. Et sunt forhold er bygd på mange andre ting enn bare det sensuelle. 

Anonymkode: 6f12c...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt TS. Menn på Tinder er bare ute etter å tømme seg og sjonglere flest mulige damer. Jeg er lei av alle stygge meldinger og slemme menn på Tinder. De er umoralske, har dårlige verdier og vet ikke hva empati og kjærlighet er for noe. Bare dritt rett og slett. 

Anonymkode: 55843...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette i gang en aksjon: få så mange som mulig til å slette datingapper?

(ja de vil nok gå konkurs, men det er til the greater good! :tongue:)

 

Hva ville skjedd da? Hvordan hadde datingmarkedet sett ut i så fall? Hadde vi sett flere mennesker i gatene og på uteplassene?

hadde flere flørtet i butikken og på treningssenteret eller i parken når de går tur?

#lurerfælt :fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Forstår deg så altfor godt. Og om du er lei av alle som lykkes der kan jeg informere deg om at vi er maaange som går single år etter år fordi vi ikke lykkes. Vi er bare litt stille om det.. 

Ikke jeg, jeg passer på å whine her en gang i blant, når ensomheten blir for tung, og jeg får et akutt behov for å bare lufte litt. :cry3:

Anonymkode: 92cf3...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Menn på Tinder er bare ute etter å tømme seg og sjonglere flest mulige damer.

Akkurat som at kvinner på Tinder har varmluft i beina, og ekstra ballast på ryggen? Må jo nesten være noe sånt, siden de faller på rygg, og beina automatisk går til værs, bare noen sier "Hei" til de.

Anonymkode: 92cf3...cc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste som har møtt drømmemannen på tinder, har ikke lastet ned appen, matchet med en, gått på date, slettet appen etter to dager, og levd lykkelig resten av sine dager. 

Men jeg forstår frustrasjonen din godt, ts. Det er mye rart på tinder! 

Selv var jeg på tinder i to år, før jeg traff kjæresten. Et av årene brukte jeg ikke tinder aktivt, da jeg var av og på med en annen jeg traff i virkeligheten. Når det endelig røk, var jeg på et par tre tinderdate, hvor målet deres bare var å komme i buksa mi. Så traff jeg en ny i virkeligheten, viste seg å være en player. Var på et par date til på tinder, styra noen måneder med en som tydeligvis ikke var helt ferdig med en annen (de var ikke sammen, men veldig av og på, så jeg avsluttet det). Så møtte jeg en ny i virkeligheten, han hadde dame gitt... Men det sa han ingenting om før etter at vi hadde hoppet til køys.. Eller.. En venninne av meg sa det da, når hun oppdaget at vi hadde kontakt. Og han innrømmet det da, selvfølgelig. Så gav jeg litt opp, men dro på et par koselig tinderdate, og da traff jeg plutselig det som nå er samboeren min :)

Poenget mitt er at mange av oss har flere bulker i veien, før vi fikk 'happy ever after' på tinder. Og en ting jeg lærte meg ila den tiden, var at man må ikke ta tinder så høytidelig, eller dateing generelt sett. Hold igjen følelser til man vet hvor den andre personen står, og vær forberedt på at ikke alle er like ærlig. Det vil du kun oppdage i handling i ettertid, ord har ikke så mye å si av ukjente mennesker. 

Vær også tydelig på hva du er på jakt etter, så du ikke fremstår som et vinglete lett offer. Du ttenger ikke kontskt med 70 menn, bedre med 5 seriøse :)

og slik jeg så på tinder, var en ekstra måte å treffe nye folk på, ikke en 'istedenfor'-måte :)

men om du bruker tinder, sukker, går ut døra, hobbyer, byen eller what ever. Uansett så kommer i alle fall ikke prinsen på døra, noe aktivt må man gjøre :) og man må forvente litt humpete vei. Men jeg vet det ikke er noe moro. ❤ gi i alle fall ikke opp, det finnes ålreite og seriøse menn der ute :)

 

Anonymkode: bbe81...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Surikatta said:

Hva med å sette i gang en aksjon: få så mange som mulig til å slette datingapper?

(ja de vil nok gå konkurs, men det er til the greater good! :tongue:)

Hva ville skjedd da? Hvordan hadde datingmarkedet sett ut i så fall? Hadde vi sett flere mennesker i gatene og på uteplassene?

hadde flere flørtet i butikken og på treningssenteret eller i parken når de går tur?

#lurerfælt :fnise:

Jeg tror ikke det hadde vært en veldig stor forskjell. Det er ikk i norsk kultur å sjekke opp tilfeldige folk på gaten, og spesielt ikke i disse tider der folk mener at man kan "voldta med blikket" eller blir støtt fordi de mener noen kler av de med blikket, eller lignende. Jeg har selv lyst til å si hei og komme i snakk med noen av jentene jeg syntes er søte som trener på senteret mitt, men det kommer jeg nok aldri til å gjøre siden jeg har fått som hatten passer tidligere med at kvinner slettes ikke er på treningssenter for å bli sjekket opp og brukt som sexobjekter (og av en eller annen grunn mener mange jenter at alle menn som tar kontakt med dem kun er ute etter sex og ser på de som objekter :roll:)

Anonymkode: 6d8ab...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tror ikke det hadde vært en veldig stor forskjell. Det er ikk i norsk kultur å sjekke opp tilfeldige folk på gaten, og spesielt ikke i disse tider der folk mener at man kan "voldta med blikket" eller blir støtt fordi de mener noen kler av de med blikket, eller lignende. Jeg har selv lyst til å si hei og komme i snakk med noen av jentene jeg syntes er søte som trener på senteret mitt, men det kommer jeg nok aldri til å gjøre siden jeg har fått som hatten passer tidligere med at kvinner slettes ikke er på treningssenter for å bli sjekket opp og brukt som sexobjekter (og av en eller annen grunn mener mange jenter at alle menn som tar kontakt med dem kun er ute etter sex og ser på de som objekter :roll:)

Anonymkode: 6d8ab...ec6

Da har du vært borti hårsåre damer tenker jeg...eller rett og slett hatt uflaks. Prøve å kommentere noe eller spørre om noe uten at du går rett på og ''sjekker opp'' i stedet? bare et tips, vet ikke helt hva du har prøvd å gjøre eller hvordan ;)

Jeg får stadig kommentarer på treningssenteret, men det er mer sånn smalltalk ''jaja da er det kardiodagen? Jeg er snart ferdig, lykke til for i dag var det tungt!' Eller noe i den duren. Og da fortsetter samtalen naturlig hvis det er klikk. Hvis ikke, avsluttes det og begge går i treningsbobla, hehe.

 

Men jeg er nok litt gammeldags romantiker tror jeg. Vil heller møte ''The One'' i butikken eller i køen på en konsert, på treningssenteret eller foreldremøtet enn å apatisk sveipe i det uendelige. Godt vi er forskjellige og at det finnes noe for alle :)

Jeg savner bare den gode ''gammeldagse'' flørten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder er et supplement som det kosttilskudd er for mat.

Anonymkode: 531dc...17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tinder er et supplement som det kosttilskudd er for mat.

Ikke for de som ikke har en annen "matkilde".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Surikatta said:

Da har du vært borti hårsåre damer tenker jeg...eller rett og slett hatt uflaks. Prøve å kommentere noe eller spørre om noe uten at du går rett på og ''sjekker opp'' i stedet? bare et tips, vet ikke helt hva du har prøvd å gjøre eller hvordan ;)

Jeg får stadig kommentarer på treningssenteret, men det er mer sånn smalltalk ''jaja da er det kardiodagen? Jeg er snart ferdig, lykke til for i dag var det tungt!' Eller noe i den duren. Og da fortsetter samtalen naturlig hvis det er klikk. Hvis ikke, avsluttes det og begge går i treningsbobla, hehe.

 

Men jeg er nok litt gammeldags romantiker tror jeg. Vil heller møte ''The One'' i butikken eller i køen på en konsert, på treningssenteret eller foreldremøtet enn å apatisk sveipe i det uendelige. Godt vi er forskjellige og at det finnes noe for alle :)

Jeg savner bare den gode ''gammeldagse'' flørten.

Jeg glemte å presisere at jeg har fått så hatten passer her på KG, heldigvis ikke i det virkelige liv :P Men det gjør litt slik at jeg aldri har prøvd meg på noen på senteres, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle eskalert det uansett uten å virke som at jeg kun er ute etter sex (slik jeg får høre på KG at man er hvis man tar kontakt på trening)...

Jeg vil egentlig helst ikke bruke Tinder og slik, det beste hadde vært å møte noen tilfeldig eller gjennom venner, men nå skjer ikke det akkurat og må man så må man.

Anonymkode: 6d8ab...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...