Gå til innhold

Ny Mac - hvilken årsmodell?

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hadde samme tanken når jeg først ble macbruker for 10+ år siden. Nå foretrekker jeg å spare penger samt friheten alt annet enn apple gir 😄

Jeg har prøvd windows både før og etter jeg gikk over til Mac. Jeg foretrekker stabilitet :) 

Anonymkode: f94e5...f0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriver du mye? Ja enig, irriterende at man må kjøpe adapter i tillegg, særlig når prisen er så stiv. Er touchbaren praktisk? Jeg har nok ikke satt meg så mye inn i akkurat den finessen :) 

Jeg er student, så skriver ganske mye ja.

Jeg er blitt veldig glad i touchbaren, det er en tilvenningssak å begynne å bruke den, men den fungerer i praksis som ekstra knapper, tilpasset det du driver med. Når jeg skriver i facebookchat kommer det f.eks mange forskjellige emojier, når jeg går inn på en side kommer det opp brukernavn der, og trykke jeg på det logger jeg inn automatisk f.eks. Også er skjermlys og lyd der, så de er superenkle å stille inn. Også elsker jeg det at man kan logge inn med fingeravtrykk, slipper passordskrivingen. 😊

Anonymkode: e1b37...855

Skrevet
11 timer siden, Flyndrefisken skrev:

Jeg planlegger å kjøpe 15" Macbook Pro snart, og jeg går definitivt for 2018-modellen. Det er ganske stor forskjell i ytelse på denne og 2015-modellen, og jeg regner derfor med at jeg også kan ha 2018-modellen et par år lengre (samt enda bedre bruksopplevelse). Venter på at supertilbud med DNB-mastercard skal komme på Power før jeg bestiller for å få 20 % rabatt.

Pleier det å komme slike tilbud? Har også mastercard fra DNB, hadde gjort seg med 20% :) 

Gjest hva som helst
Skrevet
På 17.10.2018 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Pleier det å komme slike tilbud? Har også mastercard fra DNB, hadde gjort seg med 20% :) 

Det kommer med noen måneders mellomrom. Google etter DNB supertilbud og registrer seg på DNBs nettsider for å få SMS når disse tilbudene gjelder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...