Gå til innhold

Hvilken hadde dere valgt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig å ha en venninne som er kjempe flink til å stikke😊 Nå har hun lyst til å strikke en genser til meg, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Hva hadde du valgt?

Tenker at fargene skal være grå og sennepsgul eller blå, hvit aktig.

er 23 år, halvt norsk og halvt tyrkisk. Er derfor gylden i huden ogmørkebrunt hår, så ønsker farger som passer til de

 

Anonymkode: 850c7...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er så heldig å ha en venninne som er kjempe flink til å stikke😊 Nå har hun lyst til å strikke en genser til meg, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge. Hva hadde du valgt?

Tenker at fargene skal være grå og sennepsgul eller blå, hvit aktig.

er 23 år, halvt norsk og halvt tyrkisk. Er derfor gylden i huden ogmørkebrunt hår, så ønsker farger som passer til de

 

Anonymkode: 850c7...fb0

Grå og sennepsgul, må jo bare bli nydelig til hud og håret ditt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den genseren jeg har mest lyst på akkurat nå er Lindteingenseren med fletter. Det er visst Farmen-genseren, og på grunn av det er jeg litt skeptisk. Jeg følger ikke med på det, og er redd for at ''alle'' kommer gående med den om noen mnd. :P Men den er så fiiin. (Jeg følger Tove Lindtein på Insta - hun har utrolig mye fint!)

Ellers kan jeg jo anbefale å scrolle deg gjennom strikkemekka.no sine pakker og se om du finner noe du synes er fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...