Gå til innhold

Dele dårlige budskap. Sorg for sorg.


Atea

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man forholde seg når en eks ringer og sier at nå har han kreft? Jeg spurte, har du sagt noe til familien, nei. Det hadde han ikke gjort. 

 

 

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow. Synd at din eks har fått kreft, men var det virkelig din oppgave å fortelle hans mor dette? 

Er du virkelig seriøs ift dette? Å søke jobb i hans kommune høres drøyt ut. Det er da du som har et dullebehov, ikke han som har behov for hjelp fra deg. 

Hvis du ønsker hans beste, må du gjøre det ut fra hans følelser og behov. Hvis ikke du gjør det ut fra hans behov, er den eneste du får til å føle seg bedre deg selv. 

Jeg hadde aldri godtatt om min eks gjorde dette, og hadde gjort som han- ikke svart på telefon fra deg. 

Anonymkode: b8311...807

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:
 

Wow. Synd at din eks har fått kreft, men var det virkelig din oppgave å fortelle hans mor dette? 

Er du virkelig seriøs ift dette? Å søke jobb i hans kommune høres drøyt ut. Det er da du som har et dullebehov, ikke han som har behov for hjelp fra deg. 

Hvis du ønsker hans beste, må du gjøre det ut fra hans følelser og behov. Hvis ikke du gjør det ut fra hans behov, er den eneste du får til å føle seg bedre deg selv. 

Jeg hadde aldri godtatt om min eks gjorde dette, og hadde gjort som han- ikke svart på telefon fra deg. 

Anonymkode: b8311...807

Jeg overdrev, i tekst har jeg en tendens til å gjøre det når jeg skriver. 

Ville ikke følt meg bedre, det ville fått meg til å føle meg som en slave. Han er dessuten ikke kreftsyk, bare mistanker og skal sjekke det ut. Beklager, men jeg var litt animert når jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brudd på dette rommets retningslinjer, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 11.51, Atea skrev:
 

Jeg overdrev, i tekst har jeg en tendens til å gjøre det når jeg skriver. 

Ville ikke følt meg bedre, det ville fått meg til å føle meg som en slave. Han er dessuten ikke kreftsyk, bare mistanker og skal sjekke det ut. Beklager, men jeg var litt animert når jeg skrev.

du er morsom, på en litt grotesk måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...