AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 For meg er fordelene friheten og forutsigbarhet i den forstand at det er kun opp til en selv hvordan dagene og kveldene blir. Kan gjøre hva jeg vil til enhver tid. Slippe irritasjon, diskusjoner og krangling med en partner. Slippe å være redd for det samme pluss å bli såret. Alt i alt mer fred og harmoni i tilværelsen. Ulempene er når en føler seg sliten, lei eller ensom iblant, og da ikke har den ene der som kan være støtte. Å ha en å glede og bry seg spesielt om. Jeg er singel på tredje året, og ønsker ikke noe mer enn å date litt i ny og ned. Hva med andre her? Anonymkode: abf57...890
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Fordeler: frihet til å gjøre som man vil Ulemper: at man er ensom og etterhvert dør av ensomhet og i verste fall ikke blir funnet før det går flere år. Det har jeg sånn angst for at det er helt jævlig Er også kjipt med alle lykkelige par og barnefamilier rundt om, jeg orker ikke forholde meg til de. Anonymkode: 63ce0...c5d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå