AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #1 Skrevet 15. oktober 2018 Hei. Jeg er en kvinne i starten av 20-årene, som lever livet som singel (evig?). Har aldri vært i et forhold og jeg kjenner det begynner å tære på - da de fleste rundt meg har vært i et forhold eller er i et forhold. Forskjellen mellom meg og andre kvinner er at jeg har måttet rekonstruere ansiktet mitt pga medisinske årsaker, som har gjort det enda vanskeligere for meg å finne meg en partner. Hvem vil være sammen med noen som er «annerledes»? Heldigvis begynner jeg å se slutten på rekonstruering og starten på et normalt og fint resultat. Men det har tatt lang tid. Har fortsatt noen bittesmå justeringer som må til før resultatet er 100%. Disse justeringene ser man bare på kort avstand, så hvis man ser meg på lang avstand - vil man ikke legge så godt merke til det. Utrolig nok er jeg fornøyd med speilbildet mitt nå, men ikke hvordan jeg ser ut i virkeligheten og når andre tar bilder av meg. Jeg får ikke sagt nok hvor sjalu jeg er på dere kvinner som har et helt naturlig og fint ansikt, som slipper å rekonstruere ansiktet sitt - og som får oppmerksomhet fra menn. Jeg har faktisk innsett de siste årene hvor stor betydning utseende har, og det er litt sårt. Men samtidig er det litt forståelig - fordi man skal jo til en viss grad tennes av partneren sin. Når jeg er ute etter en partner, er ikke jeg en skikkelig kravstor kvinne. Jeg er ikke den som går etter den «alle vil ha». Jeg blir betatt av de som skiller seg litt ut på en eller annen måte. Tiltrekkes spesielt av rocke og metal gutter, fordi det er gjerne der jeg hører hjemme. Er ofte på konserter i helgene, og da ser jeg mange kjekke menn. Men jeg har aldri opplevd å få oppmerksomheten deres. Har oftere fått negative blikk enn positive. Jeg ser jo at andre kvinner får positiv oppmerksomhet helt tilfeldig, så hvorfor får ikke jeg oppmerksomhet jeg også? Er det rett og slett for at jeg er stygg, eller er det fordi at jeg drar sammen med kompiser? At menn da ikke tørr å ta kontakt med meg? Er redd for å bli gjenkjent, så derfor tørr jeg ikke å spesifisere alderen min mer. Vet ikke hva jeg egentlig ønsket med dette innlegget her, men ja trengte bare å lufte noen tanker. Sliter litt med at jeg blir liggende å tenke på at jeg kommer til å være evig singel, og at jeg blir aldri bra nok for en mann. Anonymkode: ed37d...f05
Ikke Kjendis2 Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Du står på kanten til å starte livet ditt nå. I begynnelsen av 20-årene. Det spiller ingen rolle hvordan du ser ut når det kommer til mennesker som liker deg og ikke bare later som, for å være høflige, fordi du er "anderledes". DU er ikke anderledes. Du ser anderledes ut. Ansiktet ditt er anderledes. Men ikke DU som menneske. De som ikke har evnen til å se akkurat det er ikke verdt å ha med på laget heller fordi de ikke kommer til å tilføre noe til ditt liv uansett. Heller bare motsatt. Du må også ha med i betraktningen at menn er litt treigere enn oss og trenger litt lenger tid på å modnes rent mentalt. Og fysisk for den del. De er skrytpeiser som skal bragge til kompisene sine om at de har pult den og den og ler av det eller får litt kred alt ettersom hvor mange som har vært på henne før. Det kan hende det er like greit å vente med å blande seg med dem for intimt frem til de har fått hår på pungen. Rundt 35 år, kanskje... Det er på den tiden disse vellykkede vennene dine begynner å skille seg. Det er ikke snilt av deg å sammenligne deg selv med dine venner fordi de har ikke samme utfordringer som det du har. De har mindre å plages med og dermed mere energi og tid til å grønne på. Selvtilliten din trenger seg en skikkelig boost! Når den er på plass kan du sjarmere hvem som helst. Det er nemlig den som er nøkkelen til attraksjon. 3
McMary Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Hvis du har lest en del her inne, så ser du at du er langt fra den første som sier at hun eller han er "evig singel", så at du har sett annerledes ut trenger ikke være grunnen i det hele tatt. Det er jo supert at du nå har et speilbilde du er fornøyd med selv, for er du fornøyd får du en god utstråling som trumfer alt. Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, det kan hende at du ikke er den første en mann vil gå bort til ute på byen. Men om du er en likandes person, kan du selvfølgelig være den en mann som blir kjent med deg blir forelsket i! Det er så alt for tidlig å gi opp tidlig i 20 årene. Sørg for å leve det livet du ønsker, vær glad i deg selv og vennene dine, så møter du sikkert en mann gjennom jobb, hobby, på en ferie eller hvor som helst. Det er viktigere å være blid og utadvendt i møte med en mann enn å være smellvakker.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ser jo at andre kvinner får positiv oppmerksomhet helt tilfeldig, så hvorfor får ikke jeg oppmerksomhet jeg også? Er det rett og slett for at jeg er stygg, eller er det fordi at jeg drar sammen med kompiser? At menn da ikke tørr å ta kontakt med meg? Anonymkode: ed37d...f05 Guttene tror vel du er ute med typen din så det er ikke rart de ikke tar kontakt med deg. For øvrig tror jeg ikke guttene bryr seg om at ansiktet ditt er rekonstruert. Du sier selv det er vanskelig å se og om du synes det er vanskelig å se så kan du være trygg på at ingen andre legger merke til det. Anonymkode: e0bca...257 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 Vær deg selv og vær ute blant folk og potensielle menn så ordner det seg for deg tilslutt
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Du må jobbe med signalene du sender ut. Utstråling betyr mye mer enn utseende. Dette vet jeg fordi jeg er ikke typisk pen, men jeg har utstråling og "sjarm". Jeg jobbet med selvtillit og selvfølelsen min, fokuserte på å lære meg nye ting sånn at jeg ble mer interessant. Jo mer jeg klarte av utfordringer, jo mer utstrålte jeg selvsikkerhet og godt humør. Nå høres jeg innbilsk ut.. men jeg lover deg at fra å være sjenert og å ikke få oppmerksomhet, til idag som en fortsatt sjenert, men trygg jente, så er responsen stor. Utseende er ikke alt. Utseende er faktisk veldig irrelevant. Anonymkode: 76e79...7fe 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Det er så mange som sier "jobbe med selvtillit og selvfølelse." Men det er jo så vanskelig.. Anonymkode: 3949f...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 Godt du ikke er mann. Snille menn er det ingen som vil ha. http://snillmann.no/dumpet-uten-grunn.html Anonymkode: 49445...36b 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt du ikke er mann. Snille menn er det ingen som vil ha. http://snillmann.no/dumpet-uten-grunn.html Anonymkode: 49445...36b Jo det er det, så lenge du er normalt oppegående og ikke ser ut som et takras. Anonymkode: 3949f...a1f 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må jobbe med signalene du sender ut. Utstråling betyr mye mer enn utseende. Dette vet jeg fordi jeg er ikke typisk pen, men jeg har utstråling og "sjarm". Jeg jobbet med selvtillit og selvfølelsen min, fokuserte på å lære meg nye ting sånn at jeg ble mer interessant. Jo mer jeg klarte av utfordringer, jo mer utstrålte jeg selvsikkerhet og godt humør. Nå høres jeg innbilsk ut.. men jeg lover deg at fra å være sjenert og å ikke få oppmerksomhet, til idag som en fortsatt sjenert, men trygg jente, så er responsen stor. Utseende er ikke alt. Utseende er faktisk veldig irrelevant. Anonymkode: 76e79...7fe Signaler? Vi er ikke biler med GPS-signaler liksom. Hva mener du? Utstråling, det her ble mye svadasnakk jeg ikke skjønner ass. Anonymkode: 2eccd...a74
Eplejuice123 Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må jobbe med signalene du sender ut. Utstråling betyr mye mer enn utseende. Dette vet jeg fordi jeg er ikke typisk pen, men jeg har utstråling og "sjarm". Jeg jobbet med selvtillit og selvfølelsen min, fokuserte på å lære meg nye ting sånn at jeg ble mer interessant. Jo mer jeg klarte av utfordringer, jo mer utstrålte jeg selvsikkerhet og godt humør. Nå høres jeg innbilsk ut.. men jeg lover deg at fra å være sjenert og å ikke få oppmerksomhet, til idag som en fortsatt sjenert, men trygg jente, så er responsen stor. Utseende er ikke alt. Utseende er faktisk veldig irrelevant. Anonymkode: 76e79...7fe Veit ikke det ass! 😌 Folk sier jeg er ei pen dame, jeg er normalt slank, oppegående, har god jobb og er utadvent. Litt guttejente kanskje, men beina på jorda. HVOR ER MANNEN?? 😂 Nå bor jeg på et lite sted, så det er godt mulig det er det 👍 Til helga blir det swing på det lokale vannhullet, gleder meg. Fnis.
Michaeldennis Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 On 10/15/2018 at 7:50 PM, AnonymBruker said: Hei. Jeg er en kvinne i starten av 20-årene, som lever livet som singel (evig?). Har aldri vært i et forhold og jeg kjenner det begynner å tære på - da de fleste rundt meg har vært i et forhold eller er i et forhold. Forskjellen mellom meg og andre kvinner er at jeg har måttet rekonstruere ansiktet mitt pga medisinske årsaker, som har gjort det enda vanskeligere for meg å finne meg en partner. Hvem vil være sammen med noen som er «annerledes»? Heldigvis begynner jeg å se slutten på rekonstruering og starten på et normalt og fint resultat. Men det har tatt lang tid. Har fortsatt noen bittesmå justeringer som må til før resultatet er 100%. Disse justeringene ser man bare på kort avstand, så hvis man ser meg på lang avstand - vil man ikke legge så godt merke til det. Utrolig nok er jeg fornøyd med speilbildet mitt nå, men ikke hvordan jeg ser ut i virkeligheten og når andre tar bilder av meg. Jeg får ikke sagt nok hvor sjalu jeg er på dere kvinner som har et helt naturlig og fint ansikt, som slipper å rekonstruere ansiktet sitt - og som får oppmerksomhet fra menn. Jeg har faktisk innsett de siste årene hvor stor betydning utseende har, og det er litt sårt. Men samtidig er det litt forståelig - fordi man skal jo til en viss grad tennes av partneren sin. Når jeg er ute etter en partner, er ikke jeg en skikkelig kravstor kvinne. Jeg er ikke den som går etter den «alle vil ha». Jeg blir betatt av de som skiller seg litt ut på en eller annen måte. Tiltrekkes spesielt av rocke og metal gutter, fordi det er gjerne der jeg hører hjemme. Er ofte på konserter i helgene, og da ser jeg mange kjekke menn. Men jeg har aldri opplevd å få oppmerksomheten deres. Har oftere fått negative blikk enn positive. Jeg ser jo at andre kvinner får positiv oppmerksomhet helt tilfeldig, så hvorfor får ikke jeg oppmerksomhet jeg også? Er det rett og slett for at jeg er stygg, eller er det fordi at jeg drar sammen med kompiser? At menn da ikke tørr å ta kontakt med meg? Er redd for å bli gjenkjent, så derfor tørr jeg ikke å spesifisere alderen min mer. Vet ikke hva jeg egentlig ønsket med dette innlegget her, men ja trengte bare å lufte noen tanker. Sliter litt med at jeg blir liggende å tenke på at jeg kommer til å være evig singel, og at jeg blir aldri bra nok for en mann. Anonymkode: ed37d...f05 Jeg er ledig
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #13 Skrevet 3. november 2018 Jeg lurer på om det kanskje bare er tiden vi lever i, ts? Jeg er selv en helt vanlig dame som også alltid er singel. Jeg tar godt vare på meg selv men har en litt liten omgangskrets. Jeg møter menn men de er liksom aldri klare for å slå seg til ro. Og i mellomtiden går jo årene. Sånn ble livet, gitt. Ingen mann og barn på meg. Anonymkode: 0db13...375
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #14 Skrevet 3. november 2018 Ja, det kan være tungt å være "evig singel" (har vært og er der selv i lange perioder i livet) siden hele samfunnet er bygd opp til tosomhet, og man ser forhåpentligvis viktigheten av det før det er for sent, slik det er for meg (Passert 35 med god margin nå, så da er sjansen til å treffe noen minimal). Men, du er bare litt over 20 og har god tid ennå. Fokuser på å leve, utvikle deg både personlig og profesjonelt, så går det seg til. Anonymkode: 7107a...71a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 Det er ikke lett å finne noen, mennesker sliter med det i alle aldersgrupper. Jeg har hatt flere lange forhold, men er frivillig singel nå på 5.året. Har pene, flotte venninner som har vært ufrivillig single i mange år. Og noen som får kjæreste gang på gang. Ingen regel der egentlig! Men de handler kanskje om å gi folk man møter en sjanse? Men alle typer mennesker finner noen, så det er absolutt ikke bare de pene og vakre som får kjæreste! Se deg rundt noen dager, se hva slags mennesker som har kjæreste, det er alle typer! Alle kan finne noen som passer for seg selv. Men det gjelder å se etter en som man passer sammen med, og ikke være urealistisk. Søk etter en i din egen "liga" (det er faktisk ikke alltid så lett å vite). Ingen trenger å bestemme seg for å være evig singel. Anonymkode: d0cba...3c5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #16 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett å finne noen, mennesker sliter med det i alle aldersgrupper. Jeg har hatt flere lange forhold, men er frivillig singel nå på 5.året. Har pene, flotte venninner som har vært ufrivillig single i mange år. Og noen som får kjæreste gang på gang. Ingen regel der egentlig! Men de handler kanskje om å gi folk man møter en sjanse? Men alle typer mennesker finner noen, så det er absolutt ikke bare de pene og vakre som får kjæreste! Se deg rundt noen dager, se hva slags mennesker som har kjæreste, det er alle typer! Alle kan finne noen som passer for seg selv. Men det gjelder å se etter en som man passer sammen med, og ikke være urealistisk. Søk etter en i din egen "liga" (det er faktisk ikke alltid så lett å vite). Ingen trenger å bestemme seg for å være evig singel. Anonymkode: d0cba...3c5 Hvordan vet man hva som er "sin" liga? Det er det jeg sliter med. Jeg har ikke sjans på de jeg liker og syns det bare er "undermenn" som viser meg interesse... Anonymkode: 0db13...375
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #17 Skrevet 3. november 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man hva som er "sin" liga? Det er det jeg sliter med. Jeg har ikke sjans på de jeg liker og syns det bare er "undermenn" som viser meg interesse... Anonymkode: 0db13...375 Det er det som er vanskelig! Jeg er ikke sikker selv, er alltid redd for å lete etter menn som egentlig er for kjekke og flotte for meg, og som blir smigret av at jeg er så interessert, men som kan få hvem de vil... Samtidig - vi skal ikke bare ta i mot menn som prøver seg på alle mulige kvinner. En måte er å gi relasjoner god tid, bli godt kjent før man forventer at det er et forhold på gang. Så rekker man å vurdere om personen er ok for en selv. Anonymkode: d0cba...3c5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #18 Skrevet 3. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er vanskelig! Jeg er ikke sikker selv, er alltid redd for å lete etter menn som egentlig er for kjekke og flotte for meg, og som blir smigret av at jeg er så interessert, men som kan få hvem de vil... Samtidig - vi skal ikke bare ta i mot menn som prøver seg på alle mulige kvinner. En måte er å gi relasjoner god tid, bli godt kjent før man forventer at det er et forhold på gang. Så rekker man å vurdere om personen er ok for en selv. Anonymkode: d0cba...3c5 Takk for svar - jeg er enig i at det er dette som er vanskelig. Jeg har blitt fortalt at de mennene jeg har reell sjanse på, er det som prøver seg og viser meg interesse. Men det er jo helst menn som, slik du skriver, prøver seg på alt og alle og som gjerne ikke er så seriøse. Altså menn jeg ikke er interessert i og som jeg ikke ønsker å gi tid. Akk, det skal ikke være lett! Anonymkode: 0db13...375
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. november 2018 #19 Skrevet 3. november 2018 Det er i motsetning til have mange ser ut til å tro, ikke verdens undergang å være singel.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #20 Skrevet 3. november 2018 1 time siden, Eugene Onegin skrev: Det er i motsetning til have mange ser ut til å tro, ikke verdens undergang å være singel. Ikke verdens undergang, men det er nå engang slik ikke alle ønsker å leve. Om man ønsker seg noe, må det være lov til å gjøre noe med det. Også å diskutere med andre Anonymkode: 0db13...375
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå