Gå til innhold

Treffe på folk utenom de "vanlige" nettsjekkestedene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje litt sært med kontaktannonse i aviser/blader, men finnes det andre steder å treffe "den rette"?

Uten å måtte blottlegge seg på et nettsted for "alle og enhver"...?

Møte på folk som

• ikke MÅ sende dickpicks, eller som er ute etter annet enn kun en sexpartner...?
  • ikke er så innmari opptatt av seg selv og sitt...folk som er genuint interessert i andre...
  • ikke stresser og har tid til å bli kjent...
  • ikke er så opptatt av hva andre synes og mener, og i alle fall ikke er opptatt av "kjendiser" og alt de måtte finne på og mene...puh... 

Modne folk med egne, sunne meninger og holdninger...;)

Vet man kan melde seg på ulike kurs...må bare finne det kurset da...;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, Thomasine said:

Kanskje litt sært med kontaktannonse i aviser/blader, men finnes det andre steder å treffe "den rette"?

Møte på folk som

• ikke MÅ sende dickpicks, eller som er ute etter annet enn kun en sexpartner...?
  • ikke er så innmari opptatt av seg selv og sitt...folk som er genuint interessert i andre...
  • ikke er så opptatt av hva andre synes og mener, og i alle fall ikke er opptatt av "kjendiser" og alt de måtte finne på og mene...puh... 

Beklager, men det er en mann du er på søken etter? Hele deres eksistens befinner seg mellom bena på dem. Hele universet faktisk! De fleste er så styrt av penis at de ikke kan snakke med en dame uten å klø seg på ballene eller rigge kølla strategisk til slik at hunnen får øye på det svære parringsvåpenet han bærer mellom bena! Et imponerende og samtidig fryktinngytende parringsvåpen som kan kutte fjell i to! Med det voldsomt tunge sæd-sverdet kan de bekjempe hele verden alene på tre dager!

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Ikke Kjendis2 said:

Beklager, men det er en mann du er på søken etter? Hele deres eksistens befinner seg mellom bena på dem. Hele universet faktisk! De fleste er så styrt av penis at de ikke kan snakke med en dame uten å klø seg på ballene eller rigge kølla strategisk til slik at hunnen får øye på det svære parringsvåpenet han bærer mellom bena! Et imponerende og samtidig fryktinngytende parringsvåpen som kan kutte fjell i to! Med det voldsomt tunge sæd-sverdet kan de bekjempe hele verden alene på tre dager!

Bare tull så ikke hør på den her nonsenen, TS.

Du må nok dessverre bare lete videre så finner du han til slutt :)

Skrevet

Hei @Thomasine jeg er en kvinne i en lignende båt som deg og kan si meg så enig med det du skriver i HI, og har lenge tenkt at jeg skulle melde meg på kurs. Ikke for å gå på mannejakt, men for å dyrke interesser. Tenker at jeg skal gjøre noe jeg liker uavhengig av å "finne den rette", men gjerne bli mer sosial generelt.

Det er vel ikke så mye mer man kan gjøre - skulle det dukke opp én som var rett for meg, vil jeg anse det som en gedigen overraskelse.

Anonymkode: c1fa6...227

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Ikke Kjendis2 skrev:

Kudos. Det er sjeldent man ser noen med 100% feil.

Anonymkode: 86cb0...cf6

Gjest LasVegas
Skrevet

Jeg vet hvor du kan møte dem bror. BIBLIOTEKET ... færdig da.. kjør på maskiiin..gå bort og spør om de jobber der ;) Det funker..

Skrevet
3 timer siden, Thomasine skrev:

Møte på folk som

Du kommer jaggu med et godt spørsmål. Hvor ferdes vi som du kan slå kloa i oss?
Vel vi må jo en eller annen gang i butikken å kjøpe inn mat. Ikke så vanskelig å spotte om han er singel eller ikke.
Normal er det vel hun eller begge i et par som gjør innkjøp, så sjansen for at en mann er singel, når han er i butikken, er jo stor.

Ja jeg har sagt dette før, men butikken er en valid sjekkeplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...