Gå til innhold

Har jeg ghostet han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greia er at jeg har møtt en fyr 3 ganger nå. Første gang vi møttes tok han initativ til det (etter å ha hatt sporadisk kontakt et par mnd på tinder). Første møte var hyggelig og han sa i fra at jeg måtte bare ta kontakt om jeg ville møtes igjen. Det gjorde jeg og vi møttes en gang til. 

Etter andre møte hørte jeg ingenting før jeg selv tok kontakt etter en uke. Vi møttes en tredje gang og når vi skulle gå hver til oss spurte jeg om han ville bli med på noe som hadde tilknytning til noe vi hadde pratet om. Han sa han ikke kunne fordi han skulle møte en venninne. Så da foreslo jeg at han kunne ta kontakt når han kunne møtes.

Nå skal det sies at denne mannen har vært veldig stille mellom møtene vi har hatt og det stort sett har vært jeg som har holdt kontakten og prøvd å hatt en samtale. Derfor la jeg opp til at han skulle ta kontakt neste gang vi eventuelt skulle møtes.

Nå har det gått over 2 uker uten at jeg har hørt noe. Er det jeg som har ghostet han da? Siden han kanskje hadde regnet med at jeg skulle ta kontakt igjen, siden jeg alltid har gjort det?

Anonymkode: 3afcb...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ghostet deg 😂

Anonymkode: 12f25...0f6

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dere har ghoset hverandre ;)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ghostet deg 😂

Hvorfor er det noe å le av?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det noe å le av?

Fordi du har tydeligvis misforstått hva ghosting går ut på 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du har tydeligvis misforstått hva ghosting går ut på 

Det er jo derfor jeg spør. Fra initiativ til null kontakt.. lurer på om det var ghosting.

Som @Zemira skrev så er det nok gjensidig ghosting. Manglende interesse fra begge til å gå videre.

• Liker 4
Skrevet

Det har bare naturlig dødd ut 

Anonymkode: 446e0...cf8

• Liker 1
Skrevet

Noe lignende har skjedd med meg også ts. Jeg ser ikke på dette som den ene parten her ghostet den andre. Her tenker jeg at interessen fra begges side gjerne ikke var hundre prosent og at det derfor ebbet ut. Jeg var borti noe lignende som sagt, og jeg ser ikke på det som ghosting. Vi hadde møttes to ganger og var veldig forskjellige. Egentlig ikke rart det rant ut i sanden. 

Anonymkode: a855e...4d0

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

:) 

Anonymkode: aaef9...ee2

Skrevet
På 15.10.2018 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Han har ghostet deg 😂

Åjåjåj. Dette må du ikke finne på å le av. For kvinnene på date-forumet er det noe av det mest traumatiserende noen kan gjennomgå. Ta deg kraftig sammen!

:ironi:

Anonymkode: d9d59...553

Skrevet

Hva slags generasjon er dette her som ikke kan snakke med hverandre? «Ghosting»... Det er jo ikke en handling en gang. Det er rene parodien.

Anonymkode: dacc1...df9

Skrevet

Tipper venninnen var en annen date. Du er ghostet.

Anonymkode: 63c11...e07

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er han som har ghostet deg. Du spilte ballen videre til han og han gadd ikke å ta den. Ergo han. Siden du har vært den som alltid har tatt kontakt har han bare møtt deg på ditt initiativ , tidsfordriv. Han er ikke ordentlig interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...