Gå til innhold

Edderkoppår!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har bodd i det samme huset i noen år nå, men aldri har vi sett så mange edderkopper som i år. Det kryr, og de er store! Hva kan være årsaken til dette?

Og siden jeg ikke er særlig glad i edderkopper: hva kan man gjøre for å minske antallet? Jeg snakker selvsagt om inne-edderkopper her.

Anonymkode: abf8c...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så langt jeg har registrert så har det vært noe færre edderkopper i år der vi bor enn tidligere. Jeg synes også de er litt mindre enn monstrene vi så på slutten av fjoråret på østlandet.

Anonymkode: 97eb4...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper liker seg best der det er fuktig, så jeg ville sjekket huset for fukt først og fremst.
I tillegg kan du bruke Permetrin eller lignende insektmidler i kriker og kroker for å ta livet av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper innendørs betyr at dere har ett sunt hus! Men det er bare å ta de ut igjen og rengjøre godt så forsvinner de.

Anonymkode: 0b30d...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper er awesome! De gnafser i seg andre småkryp man ikke vil ha i huset sitt, og derfor er det faktisk positivt med edderkopper i hus. Dessuten er de faktisk ganske søte og vakre hvis man studerer dem nøye.

https://m.nettavisen.no/nyheter/derfor-skal-du-ikke-drepe-edderkoppen/3423521986.html

Anonymkode: 2374c...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...