AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Noen som har det sånn? At når dere møter noen dere liker forventer dere å bli dumpet? Hva gjorde dere for at denne følelsen skulle gå over? Anonymkode: a9823...82d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Bare slapp av. Det er ikke verdt det. Hvis den dumper så dumper den. Vær deg selv, hvis du tenker sånn så er det bare stress å være sammen, da er de bedre å være alene. Anonymkode: 503f7...0cb
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har det sånn? At når dere møter noen dere liker forventer dere å bli dumpet? Hva gjorde dere for at denne følelsen skulle gå over? Anonymkode: a9823...82d Lot være å date han enkelt og greit 😕 men føler meg dumpet likevel siden han ikke lenger gir meg oppmerksomhet. Anonymkode: 69335...131
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg er pessimist av natur, og vet at hvis ting går for bra for meg, vil det bite meg i ræva senere. Nå har jeg hatt tre flotte år med en kjæreste, men følelser jeg aldri har kjent på. Aldri vært så forelsket i noen før som jeg var i starten med forholdet hans, og vi hadde bortimot et perfekt forhold. I år har jeg fått meg jobb og det var egentlig masse spennende som skulle skje og jeg bare gledet meg. Men så ble jeg dumpa. Visste at det kom til å skje en gang, men det er bare fordi jeg ikke har så mye "flaks" at jeg faktisk får beholde drømmemannen også. Anonymkode: 0114c...e5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå