Gå til innhold

Det endelige svaret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor stresser folk så mye om å være singel? Det er kjempe fint å være alene. Da kan en gjøre som en vil og kose seg😁

Og til alle som stresser så mye, svaret er å ta det som det kommer og lev i nuet. Ikke tenk så mye😁

Anonymkode: 6dd5b...5af

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk endelig klart å sette pris på singellivet selv. Føles digg. Mangler egentlig ingenting i skrivende øyeblikk.

Anonymkode: de069...af8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært single i 10+ år. Jeg liker det, det er komfortabelt. Og jeg liker å bo alene. (Uten andre mennesker) Hund er et must have. 

Skrevet

stresser egentlig ikke med å finne noen jeg, og har aldri gjort det. Men når det er noen du liker såpass godt at du alltid lurer på hva hn driver med , vil være med hn hele tiden og ønsker å høre fra vedkommende, så har jeg da ikke så lyst å være alene. 

Anonymkode: 4c976...634

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

stresser egentlig ikke med å finne noen jeg, og har aldri gjort det. Men når det er noen du liker såpass godt at du alltid lurer på hva hn driver med , vil være med hn hele tiden og ønsker å høre fra vedkommende, så har jeg da ikke så lyst å være alene. 

Anonymkode: 4c976...634

Skriver under på denne. Helt lik situasjon.

Anonymkode: 91520...612

Skrevet

En kan ikke bli sur/ lei seg eller deprimert om en ikke har en samboer/kjøreste eller noe. En må skape sin egen hverdagsglede og om en finner noen, så bra, hvis ikke så gjør en ikke det. Trenger ikke å være en sær person av den grunn.

Anonymkode: 6dd5b...5af

Skrevet

Men nå er vi jo alle forskjellige mennesker. Noen trives best sammen med noen, andre trives best alene. Noen har kanskje lyst til å gifte seg og få flere barn, og er man da kvinne i 30 årene, så må man stresse litt.

Jeg er selv singel, men trives virkelig best i forhold. Men jeg stresser heller ikke med det, nå har jeg ikke vært på en nettdatingside på 6 mnd, og heller ikke på en date på denne tiden. Da det er nok annet som skjer i livet nå. Og jeg må jo ikke ha kjæreste nå, men håper da virkelig jeg finner en kjæreste innen noen år.

Anonymkode: 0eafe...278

Skrevet

Snakkes om 30 år! Er du fortsatt singel da kan jeg garantere at det ikke er mye stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...