AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hvorfor stresser folk så mye om å være singel? Det er kjempe fint å være alene. Da kan en gjøre som en vil og kose seg😁 Og til alle som stresser så mye, svaret er å ta det som det kommer og lev i nuet. Ikke tenk så mye😁 Anonymkode: 6dd5b...5af 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har faktisk endelig klart å sette pris på singellivet selv. Føles digg. Mangler egentlig ingenting i skrivende øyeblikk. Anonymkode: de069...af8 1
Gjest IommI Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har vært single i 10+ år. Jeg liker det, det er komfortabelt. Og jeg liker å bo alene. (Uten andre mennesker) Hund er et must have.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 stresser egentlig ikke med å finne noen jeg, og har aldri gjort det. Men når det er noen du liker såpass godt at du alltid lurer på hva hn driver med , vil være med hn hele tiden og ønsker å høre fra vedkommende, så har jeg da ikke så lyst å være alene. Anonymkode: 4c976...634 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #5 Skrevet 15. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: stresser egentlig ikke med å finne noen jeg, og har aldri gjort det. Men når det er noen du liker såpass godt at du alltid lurer på hva hn driver med , vil være med hn hele tiden og ønsker å høre fra vedkommende, så har jeg da ikke så lyst å være alene. Anonymkode: 4c976...634 Skriver under på denne. Helt lik situasjon. Anonymkode: 91520...612
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #6 Skrevet 15. oktober 2018 En kan ikke bli sur/ lei seg eller deprimert om en ikke har en samboer/kjøreste eller noe. En må skape sin egen hverdagsglede og om en finner noen, så bra, hvis ikke så gjør en ikke det. Trenger ikke å være en sær person av den grunn. Anonymkode: 6dd5b...5af
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #7 Skrevet 15. oktober 2018 Men nå er vi jo alle forskjellige mennesker. Noen trives best sammen med noen, andre trives best alene. Noen har kanskje lyst til å gifte seg og få flere barn, og er man da kvinne i 30 årene, så må man stresse litt. Jeg er selv singel, men trives virkelig best i forhold. Men jeg stresser heller ikke med det, nå har jeg ikke vært på en nettdatingside på 6 mnd, og heller ikke på en date på denne tiden. Da det er nok annet som skjer i livet nå. Og jeg må jo ikke ha kjæreste nå, men håper da virkelig jeg finner en kjæreste innen noen år. Anonymkode: 0eafe...278
Ikke Kjendis2 Skrevet 15. oktober 2018 #8 Skrevet 15. oktober 2018 Snakkes om 30 år! Er du fortsatt singel da kan jeg garantere at det ikke er mye stas.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå