AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Tok Vermox på onsdag og har fortsatt mark! Blir gal og det er så eeeekkelt. Kan jeg ta ny pille selv om det står at man skal vente 1-2 uker? Anonymkode: e46f6...bae
Gjest middagshøyden Skrevet 15. oktober 2018 #2 Skrevet 15. oktober 2018 Vermox dreper bare marken, ikke eggene. Det er derfor det er så viktig å vente til eggene er klekket før andre behandling, ellers risikerer du å ikke bli kvitt problemet.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #3 Skrevet 15. oktober 2018 Ananas hjelper (i alle fall til å få de ut)!! Du må rett og slett maule ananas en periode, og gjerne drikke den laken også. Husker jeg hadde dette da jeg var barn, slike som var svært lange, og det var GRUSOMT EKKELT!! Føler med deg! Anonymkode: c9d12...ce7
bamsemums123 Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 On 10/14/2018 at 9:13 PM, AnonymBruker said: Tok Vermox på onsdag og har fortsatt mark! Blir gal og det er så eeeekkelt. Kan jeg ta ny pille selv om det står at man skal vente 1-2 uker? Anonymkode: e46f6...bae Hei, kunne vi fått en oppdatering på hvordan det gikk med deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå