Gå til innhold

blir spredd falske rykter om meg! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 16 år. Fant ut idag at det tydeligvis har blitt spredd falske rykter om meg. Begynte å få en mistanke igår. Var i byen med noen venner, og en guttegjeng var der, og en gutt sa til meg, kom hele tiden, og han spurte hvor jeg skulle, og om han kunne få en klem for at jeg var fin. Har aldri møtt han å kjenner han ikke. Det er en en jeg skriver med på snapchat som jeg tror har spredd ryktene. Han maser hele tiden om sex, og har truet meg til å sende nakenbilder..følte meg truet. Han skriver bby, og fineste til meg og at han elsker meg, og han sa hvis du liker meg så send bilde av puppene dine. Og jeg var redd for at han skulle si at han skulle spre nakenbildene av meg hvis jeg ikke sendte. Og nå har plutselig mange gutter lagt meg til på snap, og de er bekjente/venn med han som spør om nakenbilder. De spør om jeg er jomfru og sånn, og at de har hørt fra noen at jeg er hore. Så er redd for at det er spredd rykter om meg 😞 og redd for at han som jeg sendte puppe-bilde til har vist det til andre. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 4aab0...a67

Videoannonse
Annonse
Gjest Hagejenta
Skrevet

Og pluss at jeg aldri har hatt sex, så synes det er dumt å bli kalt hore. TS

Skrevet

Slett snapchat. Herregud jente du er 16 år, skulle tro dette var skrevet av en 11 åring.

• Liker 1
Skrevet

Blokker alle disse på Snapchat og snakk med helsesøster f.eks eller en annen voksen du stoler på om du føler det. Aldri la noen true deg til å sende noen som helst bilder, bare blokker personen det gjelder.

• Liker 9
Skrevet

Snakk med foreldrene dine. Og slett guttene fra snapchat så glemmer de deg snart.

Anonymkode: 26d78...f7c

• Liker 7
Skrevet

Slutt å send bilder ihvertfall!

Anonymkode: 07ca2...f03

• Liker 5
Skrevet

Ikke. Send. Bilder. Vær så snill. 

Anonymkode: 44772...437

Skrevet

Jeg synes rådet om å prate med helsesøster var best. Gå til en voksen du kan prate med. Har du ingen slik så som sagt, prat med helsesøster på skolen. Skolen vil ha slutt på mobbing. Skolen kommer til å hjelpe deg. Det lover jeg deg! Hvis du vil det. Hvis du stoler på helsesøster og du gir henne tillatelse til det så tar hun det opp med andre i ledelsen på skolen som kan gjøre noe med det.

Helt frivillig! Du har kontroll på alt. Du bestemmer om helsesøster skal si noe eller ikke får lov. Uansett har ikke helsesøster lov til å si noe til noen uten at du har gitt lov.

Slette snapchat er lett å si for de som ikke er i din situasjon. Ta det opp med noen voksen som skjønner hvordan det er å være i din situasjon.

Anonymkode: d4ca4...086

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes rådet om å prate med helsesøster var best. Gå til en voksen du kan prate med. Har du ingen slik så som sagt, prat med helsesøster på skolen. Skolen vil ha slutt på mobbing. Skolen kommer til å hjelpe deg. Det lover jeg deg! Hvis du vil det. Hvis du stoler på helsesøster og du gir henne tillatelse til det så tar hun det opp med andre i ledelsen på skolen som kan gjøre noe med det.

Helt frivillig! Du har kontroll på alt. Du bestemmer om helsesøster skal si noe eller ikke får lov. Uansett har ikke helsesøster lov til å si noe til noen uten at du har gitt lov.

Slette snapchat er lett å si for de som ikke er i din situasjon. Ta det opp med noen voksen som skjønner hvordan det er å være i din situasjon.

Anonymkode: d4ca4...086

Takk for fornuftig svar :) TS

Anonymkode: 4aab0...a67

Gjest HanenIFlokken
Skrevet
10 minutter siden, Hagejenta skrev:

Og pluss at jeg aldri har hatt sex, så synes det er dumt å bli kalt hore. TS

Slutt å send nakenbilder, uansett! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...