Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudebuketten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker veldig godt enkle buketter med sesongens blomster. Men denne ble litt kjedelig. Mindre hvitt, flere farger.

Anonymkode: fd605...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe som ligner en nellik skal være i nærheten av en brudebukett. Vel, denne oser ikke finesse. Men om man ikke er opptatt av blomster, så forstår jeg det jo.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med hun som sa at det var mer som en høstbukett. Calluna, som er et viktig element i denne buketten, gir meg utelukkende assosiasjoner til mørkere og kjøligere tider. Det finnes masse blomster som passer bedre tidlig på sommeren, f.eks margeritter, krysantemum og peoner. 

Anonymkode: b718c...4cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 3.57, RoseFox skrev:
 

Syntes den var kjempe søt :) men hva med noe sånn som dette

images.jpg

073.JPG

Brudebukett farge.jpg

Fine de! Men..Snakk om å komme med en heeelt annen stil enn det TS foreslår🙈

Synes den var veldig søt, TS, om om du bruker andre farger ellers er det jo bare å tilpasse. Den var litt romantisk,  vil jeg si. Men passer på en måte bedre i et lite, intimt bryllup enn et svært et. Av en eller annen grunn 😅

 

Og! Mange som kommenterer at det er for mye hvitt.. Men å ha helt hvite buketter er det jo mange av de siste åra. Alt handler om hva DU (og evt mannen, hehe) liker!

Endret av Anim92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anim92 skrev:
 

---

 

Og! Mange som kommenterer at det er for mye hvitt.. Men å ha helt hvite buketter er det jo mange av de siste åra. Alt handler om hva DU (og evt mannen, hehe) liker!

:jepp:

Jeg synes helt hvitt kan være fint. En bukett med kun brudeslør er enkelt og nydelig til den rette bruden.

ffeaa4779ee601bdd73aa2aeb9692fdc.jpg

Ton-i-ton kan være lekkert også.

https://acentralparkwedding.com/2013/06/wedding-flower-ideas/roses-babys-breath-bridal-bouquet/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anim92 skrev:
 

Fine de! Men..Snakk om å komme med en heeelt annen stil enn det TS foreslår🙈

Synes den var veldig søt, TS, om om du bruker andre farger ellers er det jo bare å tilpasse. Den var litt romantisk,  vil jeg si. Men passer på en måte bedre i et lite, intimt bryllup enn et svært et. Av en eller annen grunn 😅

 

Og! Mange som kommenterer at det er for mye hvitt.. Men å ha helt hvite buketter er det jo mange av de siste åra. Alt handler om hva DU (og evt mannen, hehe) liker!

Hehe.. ja,nei, beklager det da 🤔 var bare et forslag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 3.57, RoseFox skrev:
 

Syntes den var kjempe søt :) men hva med noe sånn som dette

images.jpg

073.JPG

Brudebukett farge.jpg

De var helt grusomme!!

 

TS sin bukett var fin men det ligner ikke en brudebukett. For enkel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Peonjenta skrev:
 

De var helt grusomme!!

 

TS sin bukett var fin men det ligner ikke en brudebukett. For enkel. 

Jeg synes de var nydelige. Jeg hadde den midterste i gul og oransjetoner siden brudekjolen min var gul.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den var søt, men den passer ikke til alle type kjoler. Kanskje mest egnet til litt enkle kjoler med f.eks blonder og ikke sånne være skjørt

Anonymkode: 746dc...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 18.19, AnonymBruker skrev:
 

Til bryllup tidlig sommer

IMG_2088.PNG

Anonymkode: 53530...8bc

Jeg syns den var "lett" og søt. Passer den til kjolen blir det fint.

Anonymkode: 12acc...118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er søt, men ikke noe jeg ville ha valgt til meg selv. Kanskje er den likevel perfekt til din stil og ditt bryllup? 

Personlig hadde likt buketten bedre med mer rosa/flere typer blomster, evt bare hvitt og grønt. De rosa blomstene klarer liksom ikke å gjøre nok ut av seg. 

Her er noen enkle hvite buketter jeg synes er nydelige:

 74F648ED-DB89-418F-86E3-F16A0B384139.jpeg.b8e56b810de04b96ce133fc8a7875c81.jpegF8205112-9A3A-404E-9005-F31884ECDC9B.jpeg.b7a619b623fe50dde854cdc38c2b23f2.jpeg

Og her er en med rosatoner:

96D6D210-E2E4-471E-9BC4-6EC7F997588C.jpeg.229ab20a51eeadf97dc3793fbd2da342.jpeg

Eller hva med peoner og brudeslør? Passer vel fint i juni: 

FD4BF002-1AF1-43BF-80C2-0B02FE76BD4E.thumb.jpeg.e3ede92a60dcfefe8bedee922ca79874.jpeg

Endret av Skylark
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...