Gå til innhold

Teit å sende slik snap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir det desperat å sende Snap til en match/date hvor jeg ligger utover sofaen i koseklær (singlet og koseshorts) med teksten: "søndagsuniformen er endelig på"? Jeg vil vise frem kroppen min uten at det blir for vulgært. Eller er det bedre å vente til vi møtes? 

Han har allerede sendt flere barisbilder til meg. Blir det da eventuelt veldig "copy cat" å sende et slikt bilde? 

Anonymkode: 64689...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri gjort det med mindre det var en jeg kjente og hadde datet lenge.  Å vise frem kroppen sin før man kjenner hverandre plasserer deg i useriøs kategorien med en gang og gjør at han mister respekt som potensielt kjæresteemne og bare assosierer deg med sex. 

Anonymkode: a5c30...fce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du bare vil ha sex så kjør på! :) da er det jo noe annet 

Anonymkode: a5c30...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå med den snapen og hva slags relasjon du ønsker å ha til ham :) Om du ikke ser etter noe seriøst, så må du bare kjøre på med å sende det - han har jo allerede sendt baris-snaper, så han har helt sikkert ikke noe imot å motta snapper i samme bane. Ikke det at baris-bilder er det samme som å ha på seg klær på bilder, altså. Men jeg tror nok at han håper å få lignende snapper tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men hvis du bare vil ha sex så kjør på! :) da er det jo noe annet 

Anonymkode: a5c30...fce

Nei, jeg bare føler på at han har vist frem sin kropp. Men han har ikke bedt om bilde av min, så da er det kanskje like greit å la være? Jeg ønsker bare ikke at han skal skrinlegge meg som kjedelig. På den andre siden er jeg ikke interessert i bare sex, men det har forsåvidt han benektet at er hans motiv også 

Anonymkode: 64689...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg synes det blir dumt fordi: Hvis jeg vil ha Vilde fra noen som vil vise frem kroppen son ville jeg ha et nydelig og smått pirrende bilde, ikke et hverdagslig bilde i daffeklær og for avslappet utførelse. Gjør det dobbelt bra, eller ikke, sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Overrasket skrev:
 

Jeg synes det blir dumt fordi: Hvis jeg vil ha Vilde fra noen som vil vise frem kroppen son ville jeg ha et nydelig og smått pirrende bilde, ikke et hverdagslig bilde i daffeklær og for avslappet utførelse. Gjør det dobbelt bra, eller ikke, sier jeg.

Ja, nei, som nevnt ovenfor, så føler jeg bare at jeg skylder han noe i retur. Redd for at han mister interessen. Men samtidig har han bekreftet, også etter å ha sendt barisbildene at han vil møtes for en seriøs date. Så da kan jeg kanskje senke skuldrene, være meg selv og holde meg for god for lettkledde bilder? 

 

Jeg mener, det er jo en seriøs fyr jeg vil ha. 

Anonymkode: 64689...c86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, nei, som nevnt ovenfor, så føler jeg bare at jeg skylder han noe i retur. Redd for at han mister interessen. Men samtidig har han bekreftet, også etter å ha sendt barisbildene at han vil møtes for en seriøs date. Så da kan jeg kanskje senke skuldrene, være meg selv og holde meg for god for lettkledde bilder? 

 

Jeg mener, det er jo en seriøs fyr jeg vil ha. 

Anonymkode: 64689...c86

Tror du gjør lurt i å følge ditt eget resonnement her :)

 

Og jeg tenker det er et godt tegn at han ikke har etterspurt slike bilder i retur. Kanskje han bare synes du ser så bra ut/virker så bra at han føler et behov for å markere seg/imponere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
16 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Ja, nei, som nevnt ovenfor, så føler jeg bare at jeg skylder han noe i retur. Redd for at han mister interessen. Men samtidig har han bekreftet, også etter å ha sendt barisbildene at han vil møtes for en seriøs date. Så da kan jeg kanskje senke skuldrene, være meg selv og holde meg for god for lettkledde bilder? 

 

Jeg mener, det er jo en seriøs fyr jeg vil ha. 

Anonymkode: 64689...c86

Jeg personlig vurderer ikke fravær av seksuelt ladet aktivitet som bevis på "bra" eller "seriøs" fyr. Når det er sagt: JA, vær deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, nei, som nevnt ovenfor, så føler jeg bare at jeg skylder han noe i retur. Redd for at han mister interessen. Men samtidig har han bekreftet, også etter å ha sendt barisbildene at han vil møtes for en seriøs date. Så da kan jeg kanskje senke skuldrene, være meg selv og holde meg for god for lettkledde bilder? 

 

Jeg mener, det er jo en seriøs fyr jeg vil ha. 

Anonymkode: 64689...c86

Du skylder han ingenting. Og driver han å sender deg barisbilder før dere har møttes er han ikke seriøs samme hva han sier. Menn sier alt en kvinne vil høre bare for å få hun på kroken så ikke stol på det han sier men se på det han gjør.  

Anonymkode: a5c30...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir feil signaler hvis du sender bilder av kroppen din før dere har møttes, men hvis du bare er ute etter sex er det bare å kjøre på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du skylder han ingenting. Og driver han å sender deg barisbilder før dere har møttes er han ikke seriøs samme hva han sier. Menn sier alt en kvinne vil høre bare for å få hun på kroken så ikke stol på det han sier men se på det han gjør.  

Anonymkode: a5c30...fce

Det du sier er nok riktig i mange tilfeller, men jeg har opplevd (og har også eksempler fra venninner) som tilsier at også seriøse menn kan gjøre slikt. Rett og slett fordi de vil imponere mest mulig først som sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lille Py skrev:
 

Det du sier er nok riktig i mange tilfeller, men jeg har opplevd (og har også eksempler fra venninner) som tilsier at også seriøse menn kan gjøre slikt. Rett og slett fordi de vil imponere mest mulig først som sist. 

Ja får se om det ruller inn flere bilder av den typen eller ikke, og om han finner dag for date ila uken som kommer eller bare vil strekke strikken med en snapflørt 

Anonymkode: a5c30...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...