Martha Stewart Skrevet 21. mars 2005 #21 Skrevet 21. mars 2005 Ah, takk lunacia! Ser på nettsiden til La Lina at de har flere typer innlegg. Får kanskje ta meg en tur dit en dag og prøve. Så forresten noe som jeg kan tenke meg var "kyllingfiletene" det er snakk om, på Unik en dag jeg var innom for å se etter veske. Tror de kostet bortimot 1000 kroner - kan det tenkes at de er så dyre...?
Martha Stewart Skrevet 21. mars 2005 #22 Skrevet 21. mars 2005 Hmm, kanskje det er penger å spare på å kjøpe "kyllingfileter" på nett...? Hvis de er veldig dyre i salonger, mener jeg?
Gjest Korsett Skrevet 31. mars 2005 #23 Skrevet 31. mars 2005 Noen som har handlet på Fredericks of Hollywood? Hva kostet det å sende og hvor lang tid tok det?
Piglet Skrevet 31. mars 2005 #24 Skrevet 31. mars 2005 La Senza har "kyllingfileter": http://www.lasenza.co.uk/level2.asp?category=7&s=2 Ligger det ikke en La Senza i Bogstadveien? Piglet
Blueberry Skrevet 1. april 2005 #25 Skrevet 1. april 2005 Jeg tror Ellos hadde "kyllingfileter" tidligere i alle fall...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå