Gå til innhold

undertøy-hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var forresten meg over- glemte å logge inn a gitt... Blir veldig glad for svar :)

Skrevet

Korsett gir gjerne mer pupp. :)

(Og da mener jeg korsett, ikke torsolette eller korselette!)

Skrevet

Takk Lunacia :) Da prøver jeg å snuse opp noen bra korsetter. Sett fine i nettbutikker, men er litt redd for å bestille dyrt undertøy over nett for så å bomme på størrelsen...

Skrevet

Jeg vurderer 'kyllingfilet' - sånne løse silikoninnlegg som du kan legge i BH evnt. løst i topp, dersom den sitter.

Har ikke tenkt å ha BH under kjolen, den sitter pent uten, men vurderer å teste innlegg for å se om jeg får nok 'oomph' med tilstrekkelig stabilitet.

Spesielt om jeg klarer å gå ned et par centimetere før bryllupet - da krymper jo som sagt visse ting først... :roll:

Skrevet

Kyllingfilet!!!! Fikk assosiasjoner nå :hoho:

Men heller ingen dum ide..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor får mann kjøpt ordentlig korsett i oslo?

Skrevet
Hvor får mann kjøpt ordentlig korsett i oslo?

Det er velig vanskelig å få fatt i det i Norge, desverre. Men det er ei som man kan kjøpe fra, hun fører Vollers og Axfords.

Se her.

Skrevet
Dette fra Fredericks of Hollywood er stroppeløst og gir skikkelig puppeløft. Jeg har det i svart og har veldig gode erfaringer med det' date= for å si det slik :wink:

Det er et torsolette.

Hvilke erfaringer har du med spilene etter flere gangers bruk? Er de like stive og rette etter over 10 gangers bruk?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har heller ikke sagt at det er et korsett. Trådstarter spør etter undertøy som kan passe under kjolen hennes, og da foreslo jeg dette. Men det er definitivt det beste torselettet jeg har vært borti. Nei, spilene er ikke like rette etter 40 gangers bruk, men fortsatt stive og gir ok støtte.

Skrevet

Jeg sa ikke at du sa at det var det, jeg konstanterte kun at det var det.

Og jeg var kun nysgjerrig på hvordan det var etter en stund...

Trenger ikke legge mer i det jeg skriver enn det som faktisk står der...

Skrevet
Jeg vurderer 'kyllingfilet' - sånne løse silikoninnlegg som du kan legge i BH evnt. løst i topp' date=' dersom den sitter.[/quote']

Yes - nettopp hva jeg trenger! Å fylle ut utringningen blir hovedutfordringen når kjolen min skal tilpasses... Jeg er ikke akkurat brystfager fra før og så mistenker jeg at utringningen er sydd litt større enn den skulle vært, ift kjolemodellen og målene som ble tatt av meg... :roll:

Så hvor får jeg tak i disse "kyllingfiletene" og hvor mye koster noe slikt??

Skrevet

Har ikke vært ute og jaktet enda, men første stopp for meg vil være en skikkelig undertøysforretning. :-)

Regner med at de enten vil ha det, eller vite hvor jeg kan få tak i det!

Skrevet
Har ikke vært ute og jaktet enda, men første stopp for meg vil være en skikkelig undertøysforretning. :-)

Regner med at de enten vil ha det, eller vite hvor jeg kan få tak i det!

Ok, jeg tar gjerne imot tips om utsalgssteder og priser! :wink:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Har sett dem i vinduet til den lille undertøysforretningen som ligger nesten helt øverst i Prinsens gate (samme kvatalet som Bagel & juice), men aner ikke hva de koster.

Skrevet

Jeg har sett de har på La Lina!

Skrevet

Takk for tips! Jeg vet hvor den i Prinsens gt ligger da, men hvor ligger La Lina?

Skrevet
Takk for tips! Jeg vet hvor den i Prinsens gt ligger da' date=' men hvor ligger La Lina?[/quote']

På St Hanshaugen. (Waldemar Thranesgate 22)

http://www.lalina.no/

Skrevet

Ser også at de har 'tape-BH', for de som ikke finner BH til strapless-kjole.

Vurderer selv å se på 'preserver'-greia deres - har kjole med ermer, og vil gjerne slippe svetteflekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...