AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 En jeg skriver med er på vei hjem fra ferie( enten er han allerede hjemme ellers kjører han fortsatt) Han sa jeg skriver til deg når jeg er tilbake hjemme. Han er den typen som alltid har sendt god morgen osv, men vi har ikke snakket mens han er på feire( vi har ikke møttes mer enn en gang så tenker at det ikke er noen krise, eller?). Tenkte å bare vente og se om han faktisk gjør det, eller kan jeg skrive? Tenkte uansett å vente til mandag for da er han på jobb🤔 Anonymkode: b078f...09e
Drakan Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Alt for mange tanker. Stress ned. Er jo slitsomt å reise, så han snakker nok mer på mandag 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Vent. Det er et jævla stress å reise og når man kommer hjem vil man bare ta seg en dusj og synke ned i sofaen eller rent sengetøy og ikke tenke på noen verdens ting. Så bruker man gjerne et par dager på å justere seg og være klar for å plukke opp tråden igjen med omverdenen. Jeg hadde blitt paff og syntes det ville vært mas om jeg var på reisefot og spesifikk sa jeg skulle ta kontakt når jeg kom hjem igjen (og var klar) og personen hadde begynt å stresse meg med melding selvom intensjonen bare er ment hyggelig Anonymkode: 03438...85b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent. Det er et jævla stress å reise og når man kommer hjem vil man bare ta seg en dusj og synke ned i sofaen eller rent sengetøy og ikke tenke på noen verdens ting. Så bruker man gjerne et par dager på å justere seg og være klar for å plukke opp tråden igjen med omverdenen. Jeg hadde blitt paff og syntes det ville vært mas om jeg var på reisefot og spesifikk sa jeg skulle ta kontakt når jeg kom hjem igjen (og var klar) og personen hadde begynt å stresse meg med melding selvom intensjonen bare er ment hyggelig Anonymkode: 03438...85b Takk for svar. Ja tenker litt samme, har tatt alt helt rolig disse to ukene og drevet med hobbyer, venner osv. Men så ble jeg bare plutselig så stressa🙈 Han har jo en lang båttur og bilreiser også, så full forståelse for at han er sliten🙂 så da satser jeg på å vente til han tar kontakt. ts Anonymkode: b078f...09e 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En jeg skriver med er på vei hjem fra ferie( enten er han allerede hjemme ellers kjører han fortsatt) Han sa jeg skriver til deg når jeg er tilbake hjemme. Han er den typen som alltid har sendt god morgen osv, men vi har ikke snakket mens han er på feire( vi har ikke møttes mer enn en gang så tenker at det ikke er noen krise, eller?). Tenkte å bare vente og se om han faktisk gjør det, eller kan jeg skrive? Tenkte uansett å vente til mandag for da er han på jobb🤔 Anonymkode: b078f...09e Er i en lignende situasjon ts 🙄 Her sitter jeg på hendene og har nå gravd meg ned i litt jobb for å ikke sende melding. Tenker at det ligger på han å ta kontakt når han er uthvilt og klar for det. Vi skulle egentlig møtes denne helgen - noe han foreslo. Han har ikke fulgt det opp enda med forslag til dag / kl slett. Tenker at ballen ligger hos han selv om jeg klør i fingrene etter å skrive melding. Men kommer ikke til å gjøre det 🙃 Finn på noe annet å gjøre som distraherer deg og får bort tankene fra han. Anonymkode: 3e653...30f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er i en lignende situasjon ts 🙄 Her sitter jeg på hendene og har nå gravd meg ned i litt jobb for å ikke sende melding. Tenker at det ligger på han å ta kontakt når han er uthvilt og klar for det. Vi skulle egentlig møtes denne helgen - noe han foreslo. Han har ikke fulgt det opp enda med forslag til dag / kl slett. Tenker at ballen ligger hos han selv om jeg klør i fingrene etter å skrive melding. Men kommer ikke til å gjøre det 🙃 Finn på noe annet å gjøre som distraherer deg og får bort tankene fra han. Anonymkode: 3e653...30f Takk for svar. Ja, jeg bare håper han faktisk gjør det. Vi har skrevet hver dag før ferien og han sendte da alltid god morgen melding også skrev vi på kveldene. Magefølelsen har vært god hele veien disse to ukene, men fikk litt panikk nå😂 Ts Anonymkode: b078f...09e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Ja, jeg bare håper han faktisk gjør det. Vi har skrevet hver dag før ferien og han sendte da alltid god morgen melding også skrev vi på kveldene. Magefølelsen har vært god hele veien disse to ukene, men fikk litt panikk nå😂 Ts Anonymkode: b078f...09e Sitter med samme tankene selv - "håper han gjør det" 😂. Kjenner meg veldig igjen i hvordan du har det i hodet med andre ord 😊 Forventer vel at jeg hører fra han her. Vi har hatt kontakt en lang stund og vet mye om hverandre allerede. Hvis ikke så tolker jeg det som han ikke er så interessert som han sier. Vi har begge gjort like mye for å bli kjent og begge har vært "på". Har absolutt ikke vært mas eller eller mer på gang fra min side enn hans. Så tror jo at jeg hører noe 🙈 Prøv å ikke la panikken ta overhånd. Senk skuldrene å finn på noe. Nå går det i husvask for min del, haha 😂 Anonymkode: 3e653...30f
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter med samme tankene selv - "håper han gjør det" 😂. Kjenner meg veldig igjen i hvordan du har det i hodet med andre ord 😊 Forventer vel at jeg hører fra han her. Vi har hatt kontakt en lang stund og vet mye om hverandre allerede. Hvis ikke så tolker jeg det som han ikke er så interessert som han sier. Vi har begge gjort like mye for å bli kjent og begge har vært "på". Har absolutt ikke vært mas eller eller mer på gang fra min side enn hans. Så tror jo at jeg hører noe 🙈 Prøv å ikke la panikken ta overhånd. Senk skuldrene å finn på noe. Nå går det i husvask for min del, haha 😂 Anonymkode: 3e653...30f Ja sant. Vi har skrevet veldig lenge, men han er vanskelig å forstå seg på. Får ikke inntrykk av at han er sjenert, bare mer stille og tilbakeholden. Har vasket bilen også blir det litt jobb😂 ts Anonymkode: b078f...09e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #9 Skrevet 14. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En jeg skriver med er på vei hjem fra ferie( enten er han allerede hjemme ellers kjører han fortsatt) Han sa jeg skriver til deg når jeg er tilbake hjemme. Han er den typen som alltid har sendt god morgen osv, men vi har ikke snakket mens han er på feire( vi har ikke møttes mer enn en gang så tenker at det ikke er noen krise, eller?). Tenkte å bare vente og se om han faktisk gjør det, eller kan jeg skrive? Tenkte uansett å vente til mandag for da er han på jobb🤔 Anonymkode: b078f...09e Eh...hvorfor skal han sende melding først? Skjønner ikke poenget her, siden du også kan sende går jeg ut i fra? Anonymkode: c7eb2...497 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 Slapp av. Han sa han skulle sende melding når han var hjemme. Ikke mas Anonymkode: b1b39...655 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 Helt sikkert ingenting å få panikk over Anonymkode: 03438...85b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #13 Skrevet 14. oktober 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh...hvorfor skal han sende melding først? Skjønner ikke poenget her, siden du også kan sende går jeg ut i fra? Anonymkode: c7eb2...497 Fordi han skrev at han skulle skrive til meg da han var tilbake i Norge. Derfor tenker jeg det blir mas om jeg gjør det. Har aldri mast på han før, selv om vi har skrevet hver dag. ts Anonymkode: b078f...09e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå