Gå til innhold
AnonymBruker

Lokestilt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg husker en tid der jeg ikke nølte. En tid jeg tok iniativ. En tid der det var klare uskrevne regler. Alle hadde sine oppgaver. Men damer har gjort meg til likestilt. Derfor venter jeg og titter rundt akkurat som dem 

Synspunkter

Anonymkode: f1933...298

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tro det eller ei, så betyr ikke likestillingen at kvinner blir menn, eller vice versa. Kvinner kommer alltid til å favorisere menn som tar initativ, har selvtillit og er bare Mann. Det er fri verden: hvis du vil være en balleløs, metroseksuell, "mann" som forventer at kvinner skal jakte på deg og helst betale drinken din er det opp til deg, men kvinne-menn drar bare ikke damer. 

Anonymkode: 6482f...8a3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du trenger å åpne en ordbok og lære deg om hva likestilling betyr. Det betyr hvertfall ikke at alle skal oppføre seg likt. 

Anonymkode: ec0a1...71c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Trådtittelen din passer bra. Du er helt lokestilt ute å loker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Må si jeg lurer fælt på alderen din, ts.

Anonymkode: b25f6...e67

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei, så betyr ikke likestillingen at kvinner blir menn, eller vice versa. Kvinner kommer alltid til å favorisere menn som tar initativ, har selvtillit og er bare Mann. Det er fri verden: hvis du vil være en balleløs, metroseksuell, "mann" som forventer at kvinner skal jakte på deg og helst betale drinken din er det opp til deg, men kvinne-menn drar bare ikke damer. 

Anonymkode: 6482f...8a3

OK så jeg er balleløs og metroseksuell fordi jeg ikke tar iniativ? Så hva er ei dame som står og venter da? Eller er det alt som forventes av en dame når hun er på sjekkern? Bare vente og så får karene til å ta dritt jobben. Damer vil virkelig ha i pose og sekk. Alle godene skal beholdes og de andre tingene kan MANENN ta seg av. For det er en manns jobb å ta seg av en voksen dame som kjemper om likestilling. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK så jeg er balleløs og metroseksuell fordi jeg ikke tar iniativ? Så hva er ei dame som står og venter da? Eller er det alt som forventes av en dame når hun er på sjekkern? Bare vente og så får karene til å ta dritt jobben. Damer vil virkelig ha i pose og sekk. Alle godene skal beholdes og de andre tingene kan MANENN ta seg av. For det er en manns jobb å ta seg av en voksen dame som kjemper om likestilling. 

Når ble det å bli kjent med en dame en "drittjobb"? Kanskje du bare skal holde deg unna allikevel uansett.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvorfor kan ikke damene bli kjent med menn da? Eller går den "jobben" bare i en retning? 

Jeg kan fint loke videre. Taper ikke allverdens (biologisk) tid på det

P.S Hvordan skal en man komme bort forresten når du har med deg hele venninne gjengen din ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 14.10.2018 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Drittjobben?? Er det å finne kjæreste en drittjobb... Herlighet! For en verden vi lever i. Du må rett og slett gro noen baller - og det fort hvis du ikke er 13 år.

Anonymkode: 26618...51b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perelandra

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her