Gå til innhold

Hjelp - trenger svar raskt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fått snap fra matchen for noen timer siden hvor han satt i senga på knærne i bare boxeren. Bildet var selvfølgelig kuttet ved skuldrene. Teksten var "bedtime". 

 

Han så jo fin ut, men jeg ble jo noe satt ut. Trodde for det første ikke at han var den typen og vi har ikke møttes ennå, men planlegger første date. 

 

Hva svarer jeg? MÅ jeg svare noe? Er redd jeg brenner sjansene mine om jeg ikke gir noen respons. Samtidig vil jeg ikke sende feil signaler. Ikke aktuelt å sende lignende bilde tilbake. 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Duff skrev:
 

Jeg hadde bare svart sov godt, vi snakkes i morgen. 

Takk for svar! Jeg ga han anerkjennelse på at han så bra ut, men spurte samtidig om vi opererer med samme "kaffebegrep" ettersom det er kaffedate vi i utgangspunktet har snakket om... Var det snurpete å ta inn det? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for svar! Jeg ga han anerkjennelse på at han så bra ut, men spurte samtidig om vi opererer med samme "kaffebegrep" ettersom det er kaffedate vi i utgangspunktet har snakket om... Var det snurpete å ta inn det? 

Anonymkode: 2dbec...a46

 

Ja, litt unødvendig. Menn driver og sender disse bildene av seg selv for bekreftelse. Kvinner gjør det også.

Det er mer uskyldig enn dickpicks, men klart med seksuelle hentydninger. Men ikke nødvendigvis en invitasjon til sex.

 

Anonymkode: cbf49...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

Ja, litt unødvendig. Menn driver og sender disse bildene av seg selv for bekreftelse. Kvinner gjør det også.

Det er mer uskyldig enn dickpicks, men klart med seksuelle hentydninger. Men ikke nødvendigvis en invitasjon til sex.

 

Anonymkode: cbf49...68c

Det var det jeg konkluderte med også... Og har derfor fått litt angst nå i ettertid for at jeg la for mye i det og at det var teit av meg å dra inn dette kaffebegrepet. Jeg ville bare markere at jeg ikke er interessert i "bare lek og moro". 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det var det jeg konkluderte med også... Og har derfor fått litt angst nå i ettertid for at jeg la for mye i det og at det var teit av meg å dra inn dette kaffebegrepet. Jeg ville bare markere at jeg ikke er interessert i "bare lek og moro". 

Anonymkode: 2dbec...a46

Jeg synes du gjorde lurt i det. Da viser du at du vet hva du vil og ikke lar han styre showet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har åpnet uten å svare, det er vel svar nok? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Han har åpnet uten å svare, det er vel svar nok? 

Anonymkode: 2dbec...a46

 

Er ikke sikkert han legger så mye i det og analyserer slik du gjør. Menn sender sånne bilder til kvinner de ikke dater også, tidligere sexpartnere og flørter.

 

Anonymkode: cbf49...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han har åpnet uten å svare, det er vel svar nok? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Både et sånt bilde når dere ikke engang har møttes, og åpning av det spørsmålet uten å svare er mer enn svar nok på hva han er ute etter 

Anonymkode: 1ae5d...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lille Py skrev:
 

Jeg synes du gjorde lurt i det. Da viser du at du vet hva du vil og ikke lar han styre showet. 

 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Både et sånt bilde når dere ikke engang har møttes, og åpning av det spørsmålet uten å svare er mer enn svar nok på hva han er ute etter 

Anonymkode: 1ae5d...d6a

Disse to sier egentlig alt ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarte faktisk. Tror bare han vil vise seg frem litt. Han skrev i hvert fall at han bokstavelig talt mener kaffe, så da får vi se, da 🙄

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for svar! Jeg ga han anerkjennelse på at han så bra ut, men spurte samtidig om vi opererer med samme "kaffebegrep" ettersom det er kaffedate vi i utgangspunktet har snakket om... Var det snurpete å ta inn det? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Ja, det var litt snurpete, men hvis det er "deg" så er det jo riktig å gjøre det allikevel. At han sender deg slikt betyr vel at han er tiltrukket av deg og håper du er det av han også, at dere skal blir noe mer enn venner, ikke at han vil ha sex med deg på første date. Det er hvert fall slik jeg har tolket "min" chatter som jeg skal møte til uka. Jeg flørter også med han, men sender bare bilder fullt påkledd for det er mest naturlig for meg. Hvis det ikke ligger en viss spenning i forkant av møtet, blir det veldig "vennlig" og venner har jeg fra før.

Anonymkode: 01640...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det var litt snurpete, men hvis det er "deg" så er det jo riktig å gjøre det allikevel. At han sender deg slikt betyr vel at han er tiltrukket av deg og håper du er det av han også, at dere skal blir noe mer enn venner, ikke at han vil ha sex med deg på første date. Det er hvert fall slik jeg har tolket "min" chatter som jeg skal møte til uka. Jeg flørter også med han, men sender bare bilder fullt påkledd for det er mest naturlig for meg. Hvis det ikke ligger en viss spenning i forkant av møtet, blir det veldig "vennlig" og venner har jeg fra før.

Anonymkode: 01640...f89

Da han svarte fikk jeg et nytt barisbilde, det tyder vel på at han ikke tok det så veldig tungt? Jeg har bare så dårlig erfaring med sånt tidligere... 

Så du får slike bilder av "din" uten å svare med samme mynt tilbake? 

Svarte med et bilde der jeg satt i senga med bare skuldre og dyna som akkurat dekket brystene, samt at jeg holdt den ene hånden foran halve ansiktet for å illustrere at jeg var småflau. Satte også inn en "👌🏻". Fikk ikke noe svar, men det var vel ikke noe særlig å svare på? 

 

Noen måte jeg kan gjøre det godt igjen? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres søt ut. :) 
Så lenge det ikke er kukk bilder, så er det greit. 
Ikke sikkert han mente noe seksuelt. Men har opplevd at fyrer sender bilder og forventer bilder i svar. 
A'la "jeg er topløs, er vi ikke likeverdig? Send et topløst bilde av deg selv" typen (er det rart jeg ikke gidder dating sider lenger)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Drakan skrev:
 

Synes det høres søt ut. :) 
Så lenge det ikke er kukk bilder, så er det greit. 
Ikke sikkert han mente noe seksuelt. Men har opplevd at fyrer sender bilder og forventer bilder i svar. 
A'la "jeg er topløs, er vi ikke likeverdig? Send et topløst bilde av deg selv" typen (er det rart jeg ikke gidder dating sider lenger)

Huff, nå får jeg jo dårlig samvittighet. Men igjen; når han svarte på spørsmålet mitt med et nytt barisbilde, så kan han vel ikke ha lagt så mye i det? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Huff, nå får jeg jo dårlig samvittighet. Men igjen; når han svarte på spørsmålet mitt med et nytt barisbilde, så kan han vel ikke ha lagt så mye i det? 

Anonymkode: 2dbec...a46

Gi mannen en sjanse. Han vil imponere deg, riktignok på en klossete måte, men likevel. Har kjent en person et par måneder som virket litt skrytete i begynnelsen, snakket mye om seg selv og jeg må innrømme at jeg lurte litt på hva dette egentlig var, og om det var noe poeng i å fortsette. Men nå når jeg har blitt kjent med ham ser jeg jo at han bare ville imponere meg på en klønete måte. Han er verdens snilleste, viser omtanke for meg og interesse for mitt liv og skryter ikke i det hele tatt lenger :) 

Anonymkode: fcd60...a6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Gi mannen en sjanse. Han vil imponere deg, riktignok på en klossete måte, men likevel. Har kjent en person et par måneder som virket litt skrytete i begynnelsen, snakket mye om seg selv og jeg må innrømme at jeg lurte litt på hva dette egentlig var, og om det var noe poeng i å fortsette. Men nå når jeg har blitt kjent med ham ser jeg jo at han bare ville imponere meg på en klønete måte. Han er verdens snilleste, viser omtanke for meg og interesse for mitt liv og skryter ikke i det hele tatt lenger :) 

Anonymkode: fcd60...a6a

Etter at jeg fikk svar om at han vil møtes for annet enn sex, så har jeg absolutt veldig lyst til å gi han en sjanse. Jeg er bare redd jeg har brent alle broer ved å stille dette seriøse spørsmålet mitt, samt ikke sende lignende bilder tilbake? 

 

Veldig interessant hvordan han du beskriver stemmer på en prikk med "min". Har også lagt merke til at han snakker mye om det selv, men da håper jeg det går seg til. :)

Anonymkode: 2dbec...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Etter at jeg fikk svar om at han vil møtes for annet enn sex, så har jeg absolutt veldig lyst til å gi han en sjanse. Jeg er bare redd jeg har brent alle broer ved å stille dette seriøse spørsmålet mitt, samt ikke sende lignende bilder tilbake? 

 

Veldig interessant hvordan han du beskriver stemmer på en prikk med "min". Har også lagt merke til at han snakker mye om det selv, men da håper jeg det går seg til. :)

Anonymkode: 2dbec...a46

Hm, tror ikke det. Men hvis du virkelig skulle ha brent alle broer med det du gjorde, da var han vel ikke noe for deg uansett? Jeg synes det er helt greit å gjøre det du har gjort, for da sender du signaler om hvordan du er og hva du forventer av dette. Det blir bare feil dersom du skal late som om du er med på ting du ikke synes noe om.

Anonymkode: fcd60...a6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han svarte faktisk. Tror bare han vil vise seg frem litt. Han skrev i hvert fall at han bokstavelig talt mener kaffe, så da får vi se, da 🙄

Anonymkode: 2dbec...a46

Seff. Kaffe først. Fylla og sex neste gang. Han vil hvertfall ikke ha kjæreste det kan du være 99% sikker på 

Anonymkode: 1ae5d...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hm, tror ikke det. Men hvis du virkelig skulle ha brent alle broer med det du gjorde, da var han vel ikke noe for deg uansett? Jeg synes det er helt greit å gjøre det du har gjort, for da sender du signaler om hvordan du er og hva du forventer av dette. Det blir bare feil dersom du skal late som om du er med på ting du ikke synes noe om.

Anonymkode: fcd60...a6a

Håper du har rett! Tror bare jeg har høye skuldre fordi mannen ellers virker som et kupp (selv om han kanskje prøver å imponere på en klønete måte). Og hvis broene er brent, så har du jo rett i at det ikke var en god match uansett. Vi får se hva som følger. Håper jeg hører mer fra ham, hvert fall, og at jeg i lengden tjener på å være meg selv og være klar på hva jeg vil. :)

Anonymkode: 2dbec...a46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...