Gå til innhold

Ingen grunn til å stresse (ennå)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en match har snakket om å møtes for en kaffe. Jeg spurte om han hadde noen konkrete forslag, fikk da til svar at han måtte sjekke kalenderen og spurte samtidig om det var noe spesielt som passet for meg. Jeg svarte på spørsmålet på formiddagen i dag. Har ikke hørt noe siden. Er det teit av meg å stresse over at jeg ikke har hørt noe mer? Naturlig at det går litt tid før han kommer tilbake med et konkret forslag?

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er teit. Og det er teit at du ba ham komme med et konkret forslag.

Anonymkode: b4984...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det er teit. Og det er teit at du ba ham komme med et konkret forslag.

Anonymkode: b4984...e04

Hvorfor er det teit at jeg ba han om det? Jeg er student og kan styre dagene mine i mye større grad enn ham i jobb. 

Anonymkode: 89b4b...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han kontakter deg! Uansett om han er interessert eller ei. Slik jeg leser det du skriver, så virker det som om han ghoster deg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk skuldrene ti hakk. Kan være mange grunner til at han ikke har svart ennå. Kanskje er det noe han må få klarlagt før han svarer. 

 

Jeg synes i hvert fall det er for tidlig å krisetenke og legge til grunn at han ghoster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lille Py skrev:
 

Senk skuldrene ti hakk. Kan være mange grunner til at han ikke har svart ennå. Kanskje er det noe han må få klarlagt før han svarer. 

 

Jeg synes i hvert fall det er for tidlig å krisetenke og legge til grunn at han ghoster. 

Håper du har rett! Jeg spurte senest i går om han egentlig ikke var så gira, og det benektet han  

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke mer enn andre her inne hva han tenker/har til hensikt, men basert på egen erfaring blir du ikke oppløftet av å spørre kg-folket. Da er det raskt "ghosting" eller "Han er ikke interessert" til svar. 

 

Kul bæret og ha det gøy i kveld. Er han en ordentlig fyr hører du fra ham. Hører du ingenting er det jo ikke en mann du vil ha med å gjøre uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Hvis han er interessert hører du nok fra han snart. 

Anonymkode: f5321...9a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmammaen
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Håper du har rett! Jeg spurte senest i går om han egentlig ikke var så gira, og det benektet han  

Anonymkode: 89b4b...e76

Du må ikke spør om det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, studentmammaen skrev:
 

Du må ikke spør om det !

Omg! 🤭🤭

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

fikk da til svar at han måtte sjekke kalenderen og spurte samtidig om det var noe spesielt som passet for meg.

Ha ha ha sjekke kalenderen? Få presset deg inn i den på en måte :) At det er mulig! Hvem pokker svarer en kvinne på den måten der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Ha ha ha sjekke kalenderen? Få presset deg inn i den på en måte :) At det er mulig! Hvem pokker svarer en kvinne på den måten der?

De som har et liv:) 

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som har et liv:) 

Har stort sett full kalender hele tiden, men aldri om jeg nevner dette for noen som helst, og er man ute etter en dame man liker, så rydder man plass til dette, om man finner det viktig, og om ikke? Det sier vel litt om hva man prioriterer. Finner ikke tid i kalenderen til deg :)  På date? Hvordan blir det da videre i forholdet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Har stort sett full kalender hele tiden, men aldri om jeg nevner dette for noen som helst, og er man ute etter en dame man liker, så rydder man plass til dette, om man finner det viktig, og om ikke? Det sier vel litt om hva man prioriterer. Finner ikke tid i kalenderen til deg :)  På date? Hvordan blir det da videre i forholdet !

Du er relativt aktiv på KG til å ha full kalender. Dessuten har han ikke sagt at han ikke har tid :)

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er relativt aktiv på KG til å ha full kalender

Stort sett i helgene, og da er min kalender alltid ledig :)  Da gjør jeg akkurat det jeg vil gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...