Gå til innhold

Ingen grunn til å stresse (ennå)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en match har snakket om å møtes for en kaffe. Jeg spurte om han hadde noen konkrete forslag, fikk da til svar at han måtte sjekke kalenderen og spurte samtidig om det var noe spesielt som passet for meg. Jeg svarte på spørsmålet på formiddagen i dag. Har ikke hørt noe siden. Er det teit av meg å stresse over at jeg ikke har hørt noe mer? Naturlig at det går litt tid før han kommer tilbake med et konkret forslag?

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er teit. Og det er teit at du ba ham komme med et konkret forslag.

Anonymkode: b4984...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja, det er teit. Og det er teit at du ba ham komme med et konkret forslag.

Anonymkode: b4984...e04

Hvorfor er det teit at jeg ba han om det? Jeg er student og kan styre dagene mine i mye større grad enn ham i jobb. 

Anonymkode: 89b4b...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han kontakter deg! Uansett om han er interessert eller ei. Slik jeg leser det du skriver, så virker det som om han ghoster deg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk skuldrene ti hakk. Kan være mange grunner til at han ikke har svart ennå. Kanskje er det noe han må få klarlagt før han svarer. 

 

Jeg synes i hvert fall det er for tidlig å krisetenke og legge til grunn at han ghoster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lille Py skrev:
 

Senk skuldrene ti hakk. Kan være mange grunner til at han ikke har svart ennå. Kanskje er det noe han må få klarlagt før han svarer. 

 

Jeg synes i hvert fall det er for tidlig å krisetenke og legge til grunn at han ghoster. 

Håper du har rett! Jeg spurte senest i går om han egentlig ikke var så gira, og det benektet han  

Anonymkode: 89b4b...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse