Gå til innhold

Ååååhhh! Denne var fin!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skrives alle slike historier på en måte som overhodet ikke er naturlig på det norske språket?

Mor, jeg ville ikke dø. Jeg ville leve, mor. Mor, jeg drakk ikke. Det var de andre som drakk, mor.

Altså... jeg orket ikke lese hele, for skulle man hatt en drikkelek og d3ukket hver gang det sto "mor" hadde man trengt hele hylla med sprit på polet.

Så mor, jeg beklager. Dette var ikke en tekst for meg, mor.

Anonymkode: 5ce02...694

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vintage skrev:
 

Nei, den var noe skikkelig fiktivt fjas.

Enig. Synd at et så viktig og seriøst budskap skal miste effekt av å pakkes inn i hjelpesløst språk og svulstig svada på den måten.

Det er helt unødvendig å lage fiktive, tåredryppende""brev" som det der når det finne så mange ekte, tragiske historier å ta av. Skal de først dikte opp noe kan de i alle fall gjøre en innsats for å få til noe som ser litt bedre ut. 

Anonymkode: dfe36...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor skrives alle slike historier på en måte som overhodet ikke er naturlig på det norske språket?

Mor, jeg ville ikke dø. Jeg ville leve, mor. Mor, jeg drakk ikke. Det var de andre som drakk, mor.

Altså... jeg orket ikke lese hele, for skulle man hatt en drikkelek og d3ukket hver gang det sto "mor" hadde man trengt hele hylla med sprit på polet.

Så mor, jeg beklager. Dette var ikke en tekst for meg, mor.

Anonymkode: 5ce02...694

Noe så smakløst!

Anonymkode: 81e9f...3a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk adressen, newsner er noe søppel som kun eksisterer for å infisere maskinen din med lort. Ikke klikk på lenken!

Anonymkode: 727cf...02d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...