AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg og en fyr jeg har matchet med o en datingapp har begge interesse for friluftsliv/liker å gå tur i skog og mark. Jeg foreslo derfor at vi kunne møtes for å gå tur. Han sa seg villig til det, men vi sliter med å finne et tidspunkt som passer for begge ettersom begge er studenter med snart eksamensperioden og deltidsjobber. Det ser sånn sett dårlig ut før vi har hatt eksamen mot slutten av november. Jeg spurte om vanskelighetene med å finne et tidspunkt som passet var en pen måte å si at han egentlig ikke er så gira på å møtes. Han benektet det og la meg for sikkerhets skyld til i sosiale medier (føler han tross alt blir noe mer seriøs da). Jeg sa da noe om at det er flaks for ham at jeg er tålmodig. For det er ikke noe stress for meg sånn sett, jeg sveiper videre og ser hva som skjer. MEN: jeg angrer på at jeg ikke i stedet foreslo en kjapp kaffe. Blir det masete om jeg gjør det nå? Jeg mener, han kunne jo ha foreslått det selv også... Anonymkode: b2159...3ac
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Foreslå en kjapp kaffe! Slutten av november er jo lenge til! Hvis dere begge dater videre i mellomtiden, renner kanskje dette ut i sanden. Kjapp kaffe har selv masterstudenter i innspurten tid til! Har han ikke det, er han ikke intr. Anonymkode: 34624...40e 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Foreslå en kjapp kaffe! Slutten av november er jo lenge til! Hvis dere begge dater videre i mellomtiden, renner kanskje dette ut i sanden. Kjapp kaffe har selv masterstudenter i innspurten tid til! Har han ikke det, er han ikke intr. Anonymkode: 34624...40e Da ser det ut til at det blir kaffe 😊 Anonymkode: b2159...3ac 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå