Gå til innhold

Er jeg unormal...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er fler som gjør som meg? Jeg pleier å spise ting fra kroppen, sånn som ørevoks, utflod, negler, hår tygger jeg på, det som legger seg under neglene på både fingre og tær, og hvis jeg ikke har dusjet på en stund så skraper jeg det talget som er i hodebunnen og spiser det. Liker også lukten av promp og den lukten inni navelen. Jeg vet jo at dette høres ekkelt ut, og ingen som vet at jeg gjør det. Er det fler som gjør det i hemmlighet? Føler meg drit ekkel, men jeg er jo renslig og har god hygiene. Må sies at urin og avføring rører jeg ikke. 

Anonymkode: 7706b...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble faktisk litt kvalm nå🤢 Ikke vondt ment Ts, men dette er bare ekkelt. Tror ikke det er normalt nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide ikke å lese alt, kvalmen stod meg oppi halsen. Nei, dette er ikke normalt å gjøre. Kanskje du har mangel på viktige næringsemner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, wintergirl skrev:
 

Ble faktisk litt kvalm nå🤢 Ikke vondt ment Ts, men dette er bare ekkelt. Tror ikke det er normalt nei. 

 

8 minutter siden, Mystic woman skrev:
 

Jeg greide ikke å lese alt, kvalmen stod meg oppi halsen. Nei, dette er ikke normalt å gjøre. Kanskje du har mangel på viktige næringsemner.

 

Vet dere, slikt som det der er faktisk ikke greit å skrive. Ts poengterer selv at h*n føler seg "drit ekkel", og trenger ikke at andre forsterker dette ytterligere. 

Anonymkode: 70be2...a30

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

 

 

Vet dere, slikt som det der er faktisk ikke greit å skrive. Ts poengterer selv at h*n føler seg "drit ekkel", og trenger ikke at andre forsterker dette ytterligere. 

Anonymkode: 70be2...a30

Blir kvalm av det hun spiser , ikke av henne. Ser ikke galt å nevne det. Det er nemlig kvalmt å spise sånt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke så mye av det du gjør, men jeg syns f.eks ikke det er ekkelt å spise buser eller trekke snør fra nesa ned i munnen. Det er jo dine egne bakterier og eget slim, så det er jo ikke ekkelt. Syns også lukten av min egen promp er grei å lukte på. Den er jo ikke god, men ikke vond heller. Det tror jeg er relativt normalt. 

Anonymkode: c7bcf...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke dette høres så veldig normalt ut, og jeg ville nok unnlatt å fortelle om disse vanene til noen. Jeg ble i hvert fall litt uvel av å lese.  På den positive siden har du sikkert et avsindig bra immunforsvar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en uheldig gang fått i meg ørevoks med et uhell. 
Var noe av det ekleste jeg har vært borti. Men... kan finne på å klore på litt hud og muligens suge litt på neglene. Er en dårlig uvane. Er bare døde hudceller. Alle kan få rare uvaner, så jeg tror du er normal, bare fått en dårlig uvane. 

Anonymkode: 0c13f...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg lurer på om det er fler som gjør som meg? Jeg pleier å spise ting fra kroppen, sånn som ørevoks, utflod, negler, hår tygger jeg på, det som legger seg under neglene på både fingre og tær, og hvis jeg ikke har dusjet på en stund så skraper jeg det talget som er i hodebunnen og spiser det. Liker også lukten av promp og den lukten inni navelen. Jeg vet jo at dette høres ekkelt ut, og ingen som vet at jeg gjør det. Er det fler som gjør det i hemmlighet? Føler meg drit ekkel, men jeg er jo renslig og har god hygiene. Må sies at urin og avføring rører jeg ikke. 

Anonymkode: 7706b...7b6

Oi! Jeg også, bortsett fra det med ørevoks og utflod. Det spiser jeg ikke. 

Anonymkode: 6fdc8...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste litt om dette for en stund siden. Det sies at det kan være folk som har dette har mangel av noe næringsstoffer, som for eksempel jern. Mentale lidelser kan også være årsak. Hadde tatt kontakt med lege for å fått alt sjekket og prøvd å finne en måte å stoppe det på.

Anonymkode: 24626...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er unormalt, og ganske så grisete og ekkelt. Ikke skriv mer om det nå TS, folk blir kvalme av dette.

Anonymkode: 9a053...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor må alt være en diagnose?

Anonymkode: 6fdc8...8a5

For man trenger en god grunn til å gjøre noe som er såpass unormalt. Var bare et hjelpende forslag om det er ønskelig å ta ting videre til utredning. Ikke noe mer. 

Anonymkode: 892ef...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...