Gå til innhold

Fytti h@&*&/×#!!! Blir Så sinna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare klage litt på kjærsten vi hadde avtalt og møtes hjemme hos meg i kvell får og spise hamburgere å han skulle ta med alt av ingredienser får de jeg la ut får middagen forrige helg vi bruker og lage middag sammen ver fredag eller lørdag. Men tror dere ikke at han kommer uten hamburgere! Men har kjøpt grandis å han vet at jeg hater grandis så han vet at det er mat bare får han. Så sier han å det var synn jeg viste ikke at du ikke likte grandis jo for faen vi har data  i snart et år og det har komt opp med flere anledninger. Dette er ikke første gangen han gir tottalt ta en i mine følelser og meninger når jeg for eksempel tenker på og ta  med kaffe til han i lese salen det gjør han aldrig. Her om dagen hadde vi avtalt kino date men da presiserer han og dra ut på fylla med noen nyinflytta i student byen åååh! Nå ligger han å sover å han har ikke lastet grandis esken jeg blir så forbanna! Jeg tenker på og gi ham et ultimatum ingen flere grandiser eller så er det på huet og ræva ut av for holdet med meg.

Noen andre med dumme kjærster hva gjør dere får og oppdra den?

Anonymkode: 38e39...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdra den...? Det gidder jeg ikke, jeg er voksen, og ferdig med små barn.

Anonymkode: 73d6c...48e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å oppdra et voksent menneske, så er ikke det mennesket klar for forhold til andre enn seg selv.

Anonymkode: 6de4b...2cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, RoseFox skrev:
 

🤣 jaja, får håpe du bare tuller, men hvis ikke syntes jeg du lager mye styr for ingenting her altså 🤔🙄

Det er bare så mange monumenter her at jeg ikke orker og dra frem alle henderlsene poenget er bare at jeg er så sykt drit lei av han akkurat nå 

Anonymkode: 38e39...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg synes du overreagerer.  En hverdagsirritasjon i aller verste fall, men du får det til å høres ut som verdens undergang.

Anonymkode: ad602...ab8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Sory jeg skrev litt fort å rakk ikke og se over men svar nå heller på det jeg spør om å ikke ALT annet. 

Anonymkode: 38e39...48f

Jeg vet ikke hva slags svar du forventer jeg? Tror de fleste er litt enig i at du burde ta det litt med ro før du mister kjæresten din. Er vel ikke så mye mer å si. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Oppdra den...? Det gidder jeg ikke, jeg er voksen, og ferdig med små barn.

Anonymkode: 73d6c...48e

Ikke sanr der tenker egentlig jeg å så ikke at jeg har barn enda er bare 19 men like vel

Anonymkode: 38e39...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mlifjeld skrev:
 

wow.. du virker som en slitsom kjæreste.. 

Jeg er verdens beste kjærste disker opp med frokost å varm kaffe på tidlige fore  lesninger. Men han tenker aldri på sånt å tar heller ikke hensyn til ting jeg har gitt beskjed om fra før av 

Anonymkode: 38e39...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er verdens beste kjærste disker opp med frokost å varm kaffe på tidlige fore  lesninger. Men han tenker aldri på sånt å tar heller ikke hensyn til ting jeg har gitt beskjed om fra før av 

Anonymkode: 38e39...48f

Dump han da, dere passer ikke sammen 😅 bli sinna for en grandis eske agitt 😜 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RoseFox skrev:
 

Jeg vet ikke hva slags svar du forventer jeg? Tror de fleste er litt enig i at du burde ta det litt med ro før du mister kjæresten din. Er vel ikke så mye mer å si. 

Du har jo gitt meg fine svar men reagerte bare på kommentaren fra en anonym bruker om skrive feilene mine får ja jeg vet at jeg sliter med rettskriving 

Anonymkode: 38e39...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er du 17 år eller mindre? Hvis ikke, skjerpings. Tror ikke dere har nå å gjøre med hverandre med den kranglingen der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, RoseFox skrev:
 

Dump han da, dere passer ikke sammen 😅 bli sinna for en grandis eske agitt 😜 

Det er mulig jeg over reagere litt kanskje men så nettopp at det tikket inn en Snap fra en veninne som har date kvell med kjæresten han i dress og eksklusiv vil å oster å levende lys hjemme hos han 🙁glad får henne men så misunnelig 

Anonymkode: 38e39...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Det er mulig jeg over reagere litt kanskje men så nettopp at det tikket inn en Snap fra en veninne som har date kvell med kjæresten han i dress og eksklusiv vil å oster å levende lys hjemme hos han 🙁glad får henne men så misunnelig 

Anonymkode: 38e39...48f

Tror kanskje du burde vente med å få kjæreste til hormonene eventuelt daler. Du kan ikke la misunnelse over forholdet til en veninne av deg gå ut over kjæresten din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, enn hvis noen reagerte på dine skrivefeil slik du reagerer på typen din sine feil?

Anonymkode: ad602...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

TS, enn hvis noen reagerte på dine skrivefeil slik du reagerer på typen din sine feil?

Anonymkode: ad602...ab8

Stor nå i skrive feilene mine jeg prøver i alle fall så gått jeg kan. Typen min sine feil kan han lett rette på i med å være litt med omtenksom mot andre medmennesker å spesielt mot dama si liksom  

Anonymkode: 38e39...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er ikke bort skjemt å ikke veldig krav stor med tanke på alt som jeg gir i et forhold det bør jo være en vist balanse men det er bare jeg som gir å gir å gir. 

Anonymkode: 38e39...48f

Jeg vil påstå at det er en smule kravstort å planlegge å gi et ultimatum pga en grandiosa. 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:
 

Jeg er ikke bort skjemt å ikke veldig krav stor med tanke på alt som jeg gir i et forhold det bør jo være en vist balanse men det er bare jeg som gir å gir å gir. 

Anonymkode: 38e39...48f

Jammen så dropp ham da, hvis du er så misfornøyd! Verre er det ikke.

Vet du. folk pleier å ha et mål med trådene de starter her på KG, få svar på noe de lurer på f.eks., men du vil jo bare rase over typen din. Er du så misfornøyd, får du heller droppe hele typen.

Anonymkode: ad602...ab8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...