Gå til innhold

Forandring i smak og stil


RoseFox

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt inspirert av en annen tråd som handlet om hva slags mat man ikke likte før men som man liker nå. 

Derfor tenkte jeg å lage en tråd om alt mulig du ikke likte før som du liker nå og omvendt! 

Jeg kan begynne med at før så hatet jeg slengbukser og highwaist, styggeste jeg visste om, nå syntes jeg det er kult og bruker bare highwais omtrent.

Før så likte jeg stilen chabby chick, nå kan jeg ikke fordra den! Fysj. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som deg med highwaist-bukser. Syns det er det mest kledelige nå. Nå syns jeg at jeg ser tjukk ut med bukser som er lave i livet. 

Har fått sansen for minimalistisk interiør, noe jeg virkelig hata før.

Hvilke farger jeg liker skifter også. Jeg virkelig hata rosa før, mens nå er det omtrent favorittfargen min. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde så lyst på cowboystøvler da jeg var mye yngre, og misunnet de som hadde. Nå synes jeg det er utrolig harry. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Skapet mitt bestod hovedsakelig av svart lenge og jeg var også goter tidligere. Så har jeg lenge kun gått i svart, grått, mørkeblått og nøytrale farger. Tror det handler litt om selvtillit også, men plutselig har jeg begynt å kjøpe klær i sterke farger og med mønster på. Jeg hatet rosa før, men nå synes jeg at det er mange rosafarger som er fine. Samme med gult, men det er mange fine farger der også.

Før så likte jeg bukser med stor sleng i, men nå synes jeg at det ser tåpelig ut på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...