Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg oppgi referansene på alle de jobbene jeg har hatt. Hvor mange pers kan jeg oppgi som referanse per jobb?

Anonymkode: ccb28...997

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En referanse holder, da helst fra den siste jobben du hadde. Du kan ha to men mere enn det trenger du ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, Duff skrev:

En referanse holder, da helst fra den siste jobben du hadde. Du kan ha to men mere enn det trenger du ikke. 

Men om jeg har hatt 2 jobber de siste 4 årene da. Må jeg oppgi for de også? Jeg  har i tillegg en nåværende arbeidsgiver som 3 jobben. Jeg oppgir ikke bedriften jeg jobber for nå med mindre de spør om det.  

Anonymkode: ccb28...997

Skrevet

Jeg har en referanse fra min forrige jobb, og en fra den før det. Jeg har også en referanse fra en annen jobb, men den brukes bare når jeg har søkt på jobber som jeg ikke vil ha, men som nav tvinger meg til å søke på. 

Anonymkode: 60f1b...4ee

Skrevet

Du bør helst ha referanse fra den jobben du har nå, da holder det med en. Tenker da at den referansen er god. Vil du ikke bruke den setter du opp to andre evt en kollega de du jobber nå og en leder fra en annen jobb du har hatt. En haug med referanser kan virke mot sin hensikt, ingen tar seg bryet med å ringe alle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...