AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1 Skrevet 12. oktober 2018 Usikker på om jeg skal fortsette å date en jeg nå har holdt på med en periode. En av årsakene er at han ikke har noe interessant å by på. Han har alltid tid. Han er innflytter og har ikke opprettet et stort sosialt nettverk, men da reagerer jeg på at han ikke forsøker å fylle dagene med noe. Har selv behov for alenetid, så forstår at det er fint med fri på ettermiddagene, men reagerer på at det eneste sosiale livet hans nå er meg. Når vi finner på noe, er det lite variasjon og hvis jeg kommer med forslag, blir det ofte nedstemt. Har selv hatt perioder i livet med en viss ensomhet, men har alltid funnet noen å være sammen med gjennom frivillig arbeid eller sport osv. Har datet menn som er over 40, og de som ikke hadde single venner, engasjerte seg i noe ved siden av jobb. Plutselig er jeg den som står for all underholdning, forslag osv Anonymkode: f7f66...514
Gent82 Skrevet 12. oktober 2018 #2 Skrevet 12. oktober 2018 Kanskje han ikke har energi til et sånt tempo du forventer. Finn deg en duracell-mann istedet om han ikke passer deg. 6
Duftavsommerregn Skrevet 12. oktober 2018 #3 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om jeg skal fortsette å date en jeg nå har holdt på med en periode. En av årsakene er at han ikke har noe interessant å by på. Han har alltid tid. Han er innflytter og har ikke opprettet et stort sosialt nettverk, men da reagerer jeg på at han ikke forsøker å fylle dagene med noe. Har selv behov for alenetid, så forstår at det er fint med fri på ettermiddagene, men reagerer på at det eneste sosiale livet hans nå er meg. Når vi finner på noe, er det lite variasjon og hvis jeg kommer med forslag, blir det ofte nedstemt. Har selv hatt perioder i livet med en viss ensomhet, men har alltid funnet noen å være sammen med gjennom frivillig arbeid eller sport osv. Har datet menn som er over 40, og de som ikke hadde single venner, engasjerte seg i noe ved siden av jobb. Plutselig er jeg den som står for all underholdning, forslag osv Uansett er det da ikke vanskelig å finne på ting sammen? Jeg har heller ikke et enormt vennenettverk! Har brukt alt for mye tid på familien i mange år, og mistet kontakten med de fleste fra ungdommen av. Men har da et nettverk på jobb som jeg har mye sosial omgang med. Så er det bare fantasien og viljen som setter grenser for hva man kan fylle fritiden med, som også er veldig morsomt! Det er jo dette man må se nærmere på tenker jeg da. Han er ikke vant til å finne på mange forskjellige ting, bare være hjemme på fritiden? Da kan du påvirke han, ta initiativ og kanskje få han med? Uten at dette trenger skje hver eneste dag, forandring fryder jo , men i passende doser For etter harde arbeidsdager er jeg litt slik at jeg koser meg hjemme, også i helgene. Men så er det perioder jeg finner på mye rart Reise blant annet, og det er utrolig givende og lærerikt. Endret 12. oktober 2018 av Duftavsommerregn
Gjest TheCatLady Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Har han ingen hobbyer heller? Selv om det bare er noe han driver med hjemme? Det er ikke så nøye for meg om en mann ikke har venner, men han bør kunne være selvstendig og finne på ting for seg selv også. Jeg synes det er veldig hyggelig å finne på ting med en kjæreste og ønsker meg en som er venn også. Skjønner allikevel at det kan bli litt mye om man hele tiden må underholde den andre og jeg reagerer på at forslag blir nedstemt. Vi vet jo ikke så mye om han, men trives han med å ha det slik eller ønsker han endring? Hvis han trives med å ha det slik så er det ikke så mye å gjøre, annet enn å godta det, men om han ønsker endring så kan du prøve å finne ut hva som eventuelt hindrer han
McMary Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om jeg skal fortsette å date en jeg nå har holdt på med en periode. En av årsakene er at han ikke har noe interessant å by på. Han har alltid tid. Han er innflytter og har ikke opprettet et stort sosialt nettverk, men da reagerer jeg på at han ikke forsøker å fylle dagene med noe. Har selv behov for alenetid, så forstår at det er fint med fri på ettermiddagene, men reagerer på at det eneste sosiale livet hans nå er meg. Når vi finner på noe, er det lite variasjon og hvis jeg kommer med forslag, blir det ofte nedstemt. Har selv hatt perioder i livet med en viss ensomhet, men har alltid funnet noen å være sammen med gjennom frivillig arbeid eller sport osv. Har datet menn som er over 40, og de som ikke hadde single venner, engasjerte seg i noe ved siden av jobb. Plutselig er jeg den som står for all underholdning, forslag osv Anonymkode: f7f66...514 Du virker ikke særlig forelsket. Hvis du synes han er kjedelig, så er han ikke den rette mannen for deg og det beste for begge parter er å stoppe nå i stedet for at han utvikler mer følelser mens du liker han mindre og mindre. Det må være kjipt for ham også, han merker sikkert det når du foreslår noe og han sier nei. Kan tenke meg hvordan ansiktsuttrykket ditt er da, selv om du prøver å sjule det. Han bør finne er roligere dame og du en mann med mer initiativ. Det er bare tull at du skal prøve å se de gode sidene etc. når du alt i dating fasen setter spørsmålstegn ved hans livsstil. Det er vel omtrent en halv million single menn her i landet.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå