Gå til innhold

Menn som sender mange meldinger..

Fremhevede innlegg

Skrevet

I tidlig bli kjent fase opplever jeg at menn sender veldig mange meldinger etter første møte.  "Go morgen, hva gjør du? alt bra? god kveld søta osv osv.... Jeg trives ikke med å skulle svare hele tiden.. synes det blir mye unødvendig vås... Det er vel hyggelig ment men  jeg blir bare lei å oppfatter det som mas.. Hva kan jeg si for å få dempet dette uten å være uhøflig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump dem, de fortjener bedre :) 

Anonymkode: 82a1a...d70

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes dette er en ærlig sak...men vær deg selv og hvis de begynner å ''mase'' om det, kan du forklare på en fin måte at du er mye opptatt og at det ikke betyr at du er mindre interessert. Kanskje at du ikke er så veldig type til å taste så mye og setter mer pris på de fysiske møtene.

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dump dem, de fortjener bedre :) 

Anonymkode: 82a1a...d70

Hva vet du om de fortjener bedre bare for at de overrøser damer med mld? Bør ikke bety at de er så bra av den grunn.

Ts, jeg skjønner hva du mener. Det kan bli for mye. Du kan eventuelt si at du er opptatt eller er sammen med venner familie. På en pen måte kan du også bare være ærlig å si at du ikke er så glad i å svare mye på mld. Det er mange av oss. Vi er ikke dårlige mennesker av den grunn 😋 

• Liker 3
Skrevet

Ganske vanlig med menn som gjør dette, spesielt om de synes dama var bra. Noen gjør det uansett, fordi dem tar hva som helst og er livredd for å ikke bli utkåret.

Desverre, så forstår ikke disse sitt eget beste. At det å være konstant tilgjengelig før dama har fått følelser= bli dumpet. Dette er psykologi.  Damer faller for den som de må jobbe litt for å få og som de tror har viktigere ting å gjøre i livet en å klenge rundt henne. Men det skal ikke være motsatt heller, han må vise at han har noe interesse av henne og må vise at han reelt vil ha henne.

Kunne skrevet mange a4 ark på denne. Men kjenner at jeg ikke orker. Så for å svare på spm ditt. Du gjør helt klart best ved å gi uttrykk for hva du tenker. Veldig lite bygging av attraksjon over tlf og dette bør gutter lære seg. Så om du forteller dem noe i denne gaten f eks "Det var trivelig å møte deg, men jeg bruker tlf primært for å sette opp avtaler og det sosiale livet mitt innebærer ikke tekstmeldinger"(sikkert en bedre måte å skrive dette på) Da får du sikkert kjapt en clue om hvilken type person du har med å gjøre. Hvis personen fortsetter å sende meldinger, vet du hvor despereat og usikker han er. Tar han det med rod og med god fatning, er det ett bedre tegn. 

Anonymkode: e6f38...e6e

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :)  Jeg må nok bare si fra.  Føler at det signaliserer at dette er feil for meg siden jeg på en måte må ta oppdragerrollen, noe jeg ikke ønsker å drive med i et evt forhold. For mye er rett og slett turn off for meg.. Godt å lese at det er flere som tenker sånn. 

Skrevet

Jeg prøver å svare sjeldnere og sjeldnere og skrive noe om at oopssann så ikke meldinga før nå, er ikke helt på tekstern og bruker ikke mob så mye.

Anonymkode: 311d2...253

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske vanlig med menn som gjør dette, spesielt om de synes dama var bra. Noen gjør det uansett, fordi dem tar hva som helst og er livredd for å ikke bli utkåret.

Desverre, så forstår ikke disse sitt eget beste. At det å være konstant tilgjengelig før dama har fått følelser= bli dumpet. Dette er psykologi.  Damer faller for den som de må jobbe litt for å få og som de tror har viktigere ting å gjøre i livet en å klenge rundt henne. Men det skal ikke være motsatt heller, han må vise at han har noe interesse av henne og må vise at han reelt vil ha henne.

Kunne skrevet mange a4 ark på denne. Men kjenner at jeg ikke orker. Så for å svare på spm ditt. Du gjør helt klart best ved å gi uttrykk for hva du tenker. Veldig lite bygging av attraksjon over tlf og dette bør gutter lære seg. Så om du forteller dem noe i denne gaten f eks "Det var trivelig å møte deg, men jeg bruker tlf primært for å sette opp avtaler og det sosiale livet mitt innebærer ikke tekstmeldinger"(sikkert en bedre måte å skrive dette på) Da får du sikkert kjapt en clue om hvilken type person du har med å gjøre. Hvis personen fortsetter å sende meldinger, vet du hvor despereat og usikker han er. Tar han det med rod og med god fatning, er det ett bedre tegn. 

Anonymkode: e6f38...e6e

Hos meg er det helt motsatt. Hvis en fyr sender lite meldinger tar jeg det som at han ikke er interressert, jeg er heller ikke gira på noe jakt rolle så da backer jeg helt ut, blir usikker på fyren og dropper/avviser han.  Derimot en som skriver til meg mye og tydelig viser interresse på den måten er en fyr jeg kan få følelser for. Hos meg tror jeg nesten ikke det er noe som heter for mye meldinger i bli kjent fasen. Så vi er alle forskjellige.

Anonymkode: 0c426...28e

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker godt at mannen sender melding hver dag. Jeg liker å føle at vi har kontakt hver dag og at vi tenker på hverandre. Så hvis det går for lang tid fra jeg sender en melding til han svarer, tror jeg at han er på vei ut og sender færre meldinger... 

Så her er ikke kvinner like!

Anonymkode: ee519...b15

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Du bare sier at du er typen som liker bedre å snakke i virkeligheten. Er ikke noe stress. 

Skrevet

Jeg pleier bare å la være å svare på såkalte fjasemeldinger. Også svarer jeg oppriktig og med interesse på det som ikke er tomt fjas. Verre er det ikke. Menn er jo ikke totalt idioter. Så de skjønner hva som funker og ikke funker. 

Men du gjør dem til idioter hvis du svarer på intetsigende meldinger. Da vil de jo tro at det er ok. Og da fortsette med det.

Synes ikke at du skal si fra muntlig. Det er faktisk litt sært. Og det er en dealbraker. 

Anonymkode: 72a90...cb9

Skrevet

Det er irriterende når menn sender slike meldinger:

Dag 1. Hei, hva skjer? 😃

Kveld 1. Gjør i kveld på du da? :)

Dag 2. Heiduuu, hva gjør du? :)

Kveld 2. Hatt en fin dag? 

Også fortsetter regla på dag 3 og 4 osv, uten noe annet tema å prate om.... Da slutter jeg å svare :) Jeg har opplevd dette, og jeg ble så lei at jeg slutta å svare han. La meldingene hans i «Ignoner meldinger» boksen. Etter noen månender sletta han meg som venn. 

Anonymkode: cba14...36f

Skrevet

Jeg synes det verste er når jeg aldri hører noe. Har vært på date med en som skrev melding til meg med en gang han kom hjem og skrev at det var en veldig hyggelig kveld og ville gjerne treffes igjen. Etter det hørte jeg ingenting. Jeg sendte melding etter noen dager og pratet om litt løst og fast før jeg spurte om fortsatt han ville møtes igjen. Ja, det ville han gjerne. Etter det har det vært stille som graven. Syntes det var veldig kjipt for jeg likte han, men nå kan han bare ha det så godt. Jeg er ferdig med menn som får meg til å føle meg usikker. 

Så for å svare deg, TS: Heller med for mye meldinger enn ingen. Det er sånn det skal være i starten ;) 

Anonymkode: e59f5...9b1

• Liker 2
Skrevet
På 12.10.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Hos meg er det helt motsatt. Hvis en fyr sender lite meldinger tar jeg det som at han ikke er interressert, jeg er heller ikke gira på noe jakt rolle så da backer jeg helt ut, blir usikker på fyren og dropper/avviser han.  Derimot en som skriver til meg mye og tydelig viser interresse på den måten er en fyr jeg kan få følelser for. Hos meg tror jeg nesten ikke det er noe som heter for mye meldinger i bli kjent fasen. Så vi er alle forskjellige.

Enig i denne!

Anonymkode: 63658...5bc

Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 12.10.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Samme her, men ikke aaalt for mange mld da. Men at han viser interesse daglig i koselige mld. Sender han få mister jeg interessen

Gjest padawan
Skrevet

Hvor mye en skal ha kontakt er veldig individuelt og avhengig av dynamikken mellom de som sender / mottar meldingene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...