AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #21 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg forstår ts. Min mann er elendig i senga. Jeg har aldri (!) fått orgasme av å ha sex med han. Samtidig får han det hver gang vi har sex. Han vil ha sex 3-4 ganger i året, selvfølgelig alt for lite for meg. Selv om han er dårlig, er det jo bedre enn ingenting. Men altså, han nekter å si hva han liker. Han nekter også å høre på hva jeg liker, og nekter å gjøre det jeg liker. Da hjelper det ikke å være god i senga selv. Anonymkode: 32b8d...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #22 Skrevet 12. oktober 2018 6 år?! Høres jo ut som dette er en umulig oppgave om du har jobbet med det så lenge. Dette er sexen du har valgt å leve med, i forelskelsesrusen eller av rent, skjært håp så har du kanskje tenkt at han hadde helt enormt forbedringspotensiale og at det ville lukte svidd av sexen etterhvert, men samtidig må du jo ha innsett at det var et dødfødt prosjekt etter max 6 måneder sammen? Sorry.. med mindre du har "jobbet" med det HELT feil, så er dette din skjebne for resten av livet med han, så da må du ta et valg på om det er akseptabelt eller ei. Dere kunne kanskje gått til en sexolog? Garantert noe han absolutt ikke vil, men om han innser hvor viktig det er for deg og for forholdet deres kanskje. Anonymkode: 490fe...ade 4
Gudemannen Skrevet 12. oktober 2018 #23 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg er helt for ukompliserte løsninger da det kommer til sex, jeg er sådan veldig rett frem og har klarer meninger hvordan sex funker best, kona er mer tilbake trukken da det kommer til temaet, noe som skapte ett problem. Jeg løste det slik, jeg som er veldig klar på hva jeg liker, utførte da sex som jeg så passende til hva jeg liker. Hun syntes dette var deilig, og etter noen runder med min egen fullkommenhet, til hennes store fortvilelse, kom hennes forslag om hva hun ville prøve. Da var det bare å fy e på og støtte uker forslagene med storslagen triumf! Forslaget hennes av en fantasi hun hadde, var at hun ville sitte på fjeset mitt mens jeg slikket henne. Dette høres kanskje tamt ut for Noen, men fordi det kom fra henne gjorde jeg det jeg kunne for å gjøre en best mulig innsats, og etter det funka, så går ting mye greiere, men hun står delvis ansvarlig for god sex selv, sier hun ikke noe spesielt, gjør jeg litt som jeg ønsker selv. Men har bedret sexen mye, mer åpenhet, så blir helt dyrisk, noe alle kan like 😊 2
Gudemannen Skrevet 12. oktober 2018 #24 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ts. Min mann er elendig i senga. Jeg har aldri (!) fått orgasme av å ha sex med han. Samtidig får han det hver gang vi har sex. Han vil ha sex 3-4 ganger i året, selvfølgelig alt for lite for meg. Selv om han er dårlig, er det jo bedre enn ingenting. Men altså, han nekter å si hva han liker. Han nekter også å høre på hva jeg liker, og nekter å gjøre det jeg liker. Da hjelper det ikke å være god i senga selv. Anonymkode: 32b8d...c8c Har du prøvd bare for deg det du vil ha? Kan funke, gjør det du kan for at du skal få en god kveld, om det så ender med at du gnir deg mot han til du kommer, eller fullfører alene, gjør ting som Tirerr og plager han til han gir etter, jeg kan love deg at da du begynner tenke mer på din egen sex en hans, kommer du til å nyte det.. Sier han nei takk til sex, fiks deg selv mens han ligger vedsiden av deg å "tvinges" til å vitne det eller bli med... du burde prøve litt uortortodokse løsninger.. funker fantastisk 🤩
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #25 Skrevet 12. oktober 2018 2 timer siden, Gudemannen skrev: Har du prøvd bare for deg det du vil ha? Kan funke, gjør det du kan for at du skal få en god kveld, om det så ender med at du gnir deg mot han til du kommer, eller fullfører alene, gjør ting som Tirerr og plager han til han gir etter, jeg kan love deg at da du begynner tenke mer på din egen sex en hans, kommer du til å nyte det.. Sier han nei takk til sex, fiks deg selv mens han ligger vedsiden av deg å "tvinges" til å vitne det eller bli med... du burde prøve litt uortortodokse løsninger.. funker fantastisk 🤩 Nope, funker ingenting. Hvis jeg onanerer ved siden av han, blir han brydd og snur seg vekk. Gnir jeg meg mot ham, blir han irritert og sier at han har jo sagt han ikke har lyst. Å fullføre alene er noe jeg gjør hele tiden, men hvorfor må jeg det når jeg har en mann? Da kan jeg jo heller være alene. Anonymkode: 32b8d...c8c
Gudemannen Skrevet 12. oktober 2018 #26 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nope, funker ingenting. Hvis jeg onanerer ved siden av han, blir han brydd og snur seg vekk. Gnir jeg meg mot ham, blir han irritert og sier at han har jo sagt han ikke har lyst. Å fullføre alene er noe jeg gjør hele tiden, men hvorfor må jeg det når jeg har en mann? Da kan jeg jo heller være alene. Anonymkode: 32b8d...c8c Tankegangen var rettet mot å skape interesse, er han kjemisk kastrert? Har du prøvd å tirre på dagtid? Vet jeg blir mer en hva som er normalt kåt da kona kommer å klår litt da jeg driver med dagligdagse ting. Helt sadistisk om vi har besøk og det ligger til en "bli tatt faktor" blir en hellsikkes runde på frøkna på kvelden da. Men sånn oppbygging til sex er fantastisk, prøv å rekk noen små handjobs ila dagen, så pleier de fleste å ville utafor seg på kvelden. Det tenner mange menn, du kan prøve det, om det funker, kan du prøve lure han til å ta deg med ett tidspress; typ naboen kommer på kaffe om 5 minutter, knull meg 2 av de? Hm, nei da vet jeg ikke, vrient med seksuell drive, noen har masse andre har mindre, høres ut som behov matchen ikke passer. Har hatt perioder i livet hvor sex er veldig nedprioritert, så kan hende det ligger noe der? Kanskje noe som plager han, om det er endring i seksual adferd over en kortere tid / typ 2-6 mnd med hurtig nedtrapping av sex. Men løsninger ligger jo da ann til å: Fikse evt problemer som foreligger Skaffe en elsker/ utroskap (anbefales ikke) Bli singel Eller håpe ting plukker seg opp 1
Gjest Jagerfly Skrevet 13. oktober 2018 #27 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg er en mann som man kan kalle middels på alt! 😆 Middels penis, middels for mange kilo, middels pen, absolutt ikke velltrent. MEN, det jeg sitter igjen med etter lange forhold er dette: Tren mannen din som en hund. Gi ros for det som han gjør bra! 😊 menn elsker ros! liker du måten han slikker deg på, gi ros for det. Liker du ikke at han stikker en liten våt finger i rumpa på deg, si nei og ikke gi ros! (Tren deg opp når han ikke vet det, og deretter overrask han med buttplugg i rumpa hvis du klarer å trene deg opp til det) Tørr å gi av deg selv, og tørr å kreve tilbake fra mannen din! 😊 En annen ting som jeg synes er sinnsykt gøy, er leketøy! Gå til sengs med mannen, gi han en dildo og si at han skal bruke den på deg! Prøv nye ting! Gi ros for det som du liker, hør på hva han liker, kjøp leketøy til deg OG han! Har du prøvd å være dominant? Snakk sammens og ikke godta at han blir snurt, da kaster du dildoen i bakhodet på han! 😀😁
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #28 Skrevet 13. oktober 2018 På 12.10.2018 den 10.38, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen min har vært sammen i snart 6 år. Tre små planlagte barn, og vi har det bra på alle andre aspekter enn sex livet. Jeg elsker han, han elsker meg, vi er flinke til å sette av tiden til hverandre i en travel hverdag med små unger. Vi har ofte sex, men her kommer problemet. Han er en så elendig elsker.. Sier ikke et ord om han kan slippe. Jeg har "jobbet" med han i mange år, bare for å få oss ditt vi er nå, men det er fortsatt elendig. Jeg er så lei meg, og på en måte "sliten" av å prøve å piffe opp sexlivet vårt. Jeg savner god sex, og kommunikasjon i senga... Drømmer om andre om dagen. Føler dette er så utrolig synd, og er redd at dette kan i det litt lange løp ødelegge forholde... Prøver å snakke med han om det, men han blir brydd, og sier han er kjempefornøyd med sexlivet, da vi har sex flere ganger i uken osv og stiller seg uforstående til dette. Tips eller råd? Jeg savner et godt sexliv.. Anonymkode: e0220...b06 hvordan er han dårlig i senga? får du ingen orgasmer? Anonymkode: 02c89...f56
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #29 Skrevet 13. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ts. Min mann er elendig i senga. Jeg har aldri (!) fått orgasme av å ha sex med han. Samtidig får han det hver gang vi har sex. Han vil ha sex 3-4 ganger i året, selvfølgelig alt for lite for meg. Selv om han er dårlig, er det jo bedre enn ingenting. Men altså, han nekter å si hva han liker. Han nekter også å høre på hva jeg liker, og nekter å gjøre det jeg liker. Da hjelper det ikke å være god i senga selv. Anonymkode: 32b8d...c8c hvorfor ble dere sammen? Anonymkode: 02c89...f56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå