AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1 Skrevet 11. oktober 2018 Tenker da generelt. Hva er ditt inntrykk? Anonymkode: cbd3d...261
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #2 Skrevet 11. oktober 2018 Haha, er dette noe du trenger å spørre om? Anonymkode: 6cf6d...d94
Gjest Overrasket Skrevet 11. oktober 2018 #3 Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Vi er biologisk tvunget til å være sånn fordi mannens orgasme er så direkte koblet til forplanting. Man kan så klart si at kvinnens orgasme er viktig også fordi det motiverer kvinnen over tid til å ha mer sex, men mannens orgasmeegoisme er direkte relatert til biologisk høyere fødselstall. Endret 11. oktober 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #4 Skrevet 12. oktober 2018 Ja , gjennomsnittlig men ikke alle menn heldigvis så gjelder å holde på de gode Anonymkode: 2333e...ef6 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #5 Skrevet 12. oktober 2018 54 minutter siden, Overrasket skrev: Vi er biologisk tvunget til å være sånn fordi mannens orgasme er så direkte koblet til forplanting. Man kan så klart si at kvinnens orgasme er viktig også fordi det motiverer kvinnen over tid til å ha mer sex, men mannens orgasmeegoisme er direkte relatert til biologisk høyere fødselstall. Haha for noe tull! Mener du kvinner biologisk utviklet til å tørke støv også eller? Anonymkode: 2333e...ef6 7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #6 Skrevet 12. oktober 2018 5 timer siden, Overrasket skrev: Vi er biologisk tvunget til å være sånn fordi mannens orgasme er så direkte koblet til forplanting. Man kan så klart si at kvinnens orgasme er viktig også fordi det motiverer kvinnen over tid til å ha mer sex, men mannens orgasmeegoisme er direkte relatert til biologisk høyere fødselstall. Det er nå engang slik at kvinner også er biologisk utstyrt til å få orgasme. Jeg tror heller det har noe med tradisjonen for å ta fra kvinnen sin hele og fulle seksualitet. Det er jo ikke så innmari lenge siden mannlige forskere sluttet å med gnålet om at kvinner ikke hadde noen seksualitet i det hele tatt. Men er det nå faktisk slik at menn er mer egoistiske i senga? Jeg er ikke en egoistisk kvinne under sex, men det kan da godt hende de finnes i stort monn, også fordi kvinner forventer at mannen "kommer uansett" og derfor ikke tenker at det er viktig å gjøre noe spesielt for ham. Jeg har kommet mange ganger uten å ha hatt noe egentlig "bra ligg". Anonymkode: c44e6...af9 3
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #7 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er nå engang slik at kvinner også er biologisk utstyrt til å få orgasme. Jeg tror heller det har noe med tradisjonen for å ta fra kvinnen sin hele og fulle seksualitet. Det er jo ikke så innmari lenge siden mannlige forskere sluttet å med gnålet om at kvinner ikke hadde noen seksualitet i det hele tatt. Men er det nå faktisk slik at menn er mer egoistiske i senga? Jeg er ikke en egoistisk kvinne under sex, men det kan da godt hende de finnes i stort monn, også fordi kvinner forventer at mannen "kommer uansett" og derfor ikke tenker at det er viktig å gjøre noe spesielt for ham. Jeg har kommet mange ganger uten å ha hatt noe egentlig "bra ligg". Anonymkode: c44e6...af9 Det er klart kvinnens orgasme har en forplantningsfunksjon, men her snakker vi altså om mannens orgasmeegoisme. Orgasmeegoisme tjener det formål å øke sannsynligheten for at svømmerne når livmoren. Man kan faktisk forplante seg uten kvinnens orgasme, men uten mannens orgasme blir det veldig mye vanskeligere å ivareta forplatningen. Orgasmeegoisme -> flere samleier med vellykket overføring av svømmere -> større sjanse for barn.
I Grosny Skrevet 12. oktober 2018 #8 Skrevet 12. oktober 2018 Mannens orgasme er sovemedisin, gjelder det samme for kvinners orgasme?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #9 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Det er klart kvinnens orgasme har en forplantningsfunksjon, men her snakker vi altså om mannens orgasmeegoisme. Orgasmeegoisme tjener det formål å øke sannsynligheten for at svømmerne når livmoren. Man kan faktisk forplante seg uten kvinnens orgasme, men uten mannens orgasme blir det veldig mye vanskeligere å ivareta forplatningen. Orgasmeegoisme -> flere samleier med vellykket overføring av svømmere -> større sjanse for barn. Vet ikke menn at kvinners orgasme og underlivssammentrekninger også øker sjansen for forplantning? Med din tankegang du presenterer her om orgasme egoisme hos mannen så burde mannen altså innstinktivt og biologisk automatisk sørge for at kvinnen også får orgasme Anonymkode: 2333e...ef6 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #10 Skrevet 12. oktober 2018 Unge menn er som regel det, men ganske mange utvikler seg til å virkelig nyte kvinners nytelse med alderen. Måler seg selv som elsker etter hvor bra kvinner har det med dem. Sikkert litt fordi en del kvinner nå også er så seksuelt bevisste at vi dropper dårlige elskere, så å utvikle seg til å bli en god elsker gir mer sex, både i forhold og ved løsere forbindelser. Det er rett og slett smart å bli en god elsker. Anonymkode: 7a143...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 På ingen måte! Anonymkode: c405b...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #12 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Det er klart kvinnens orgasme har en forplantningsfunksjon, men her snakker vi altså om mannens orgasmeegoisme. Orgasmeegoisme tjener det formål å øke sannsynligheten for at svømmerne når livmoren. Man kan faktisk forplante seg uten kvinnens orgasme, men uten mannens orgasme blir det veldig mye vanskeligere å ivareta forplatningen. Orgasmeegoisme -> flere samleier med vellykket overføring av svømmere -> større sjanse for barn. Jada, jeg vet det, men hvor mye av dette er biologi og hvor mye er kultur av en slik sengeOPPFØRSEL? De jeg har møtt som har vært ego har generelt ikke vært gode mennesker. De har også vært egoistiske på andre måter, og ofte vært bortskjemt i barndommen og fått mye servert på et sølvfat. Det jeg mener er at jeg ikke nødvendigvis tror at gutters egoisme i senga har med biologi å gjøre, men ofte med noe sosialt. De gutter og menn jeg har møtt har som oftest IKKE vært egoistiske i senga. Anonymkode: c44e6...af9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke menn at kvinners orgasme og underlivssammentrekninger også øker sjansen for forplantning? Med din tankegang du presenterer her om orgasme egoisme hos mannen så burde mannen altså innstinktivt og biologisk automatisk sørge for at kvinnen også får orgasme Anonymkode: 2333e...ef6 Dette er også sant. Det er forskning på dette. Anonymkode: c44e6...af9 1
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ha Vet ikke menn at kvinners orgasme og underlivssammentrekninger også øker sjansen for forplantning? Med din tankegang du presenterer her om orgasme egoisme hos mannen så burde mannen altså innstinktivt og biologisk automatisk sørge for at kvinnen også får orgasme Anonymkode: 2333e...ef6 Hvis du leser bra nok så ser du at jeg ikke sår noen tvil rundt funksjonen bak kvinnenes orgasme. Men dette er ikke en tråd om en konkurranse mellom hvilket kjønn som har den viktigste orgasmen. Tråden handler om orgasmeegoisme, ikke ogasmekonkurranse. Og mannens egoisme er biologisk forsnkret. Han skal være opptatt av egen orgasme for overføre svømmerne. Kvinner kan faktisk ikke bli gravid uten svømmere, men de kan bli gravid uten egen orgasme.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #15 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, I Grosny skrev: Mannens orgasme er sovemedisin, gjelder det samme for kvinners orgasme? For meg, ja. Også i naturen bruker både hunner og hanner seksuell gnikking for å redusere stress, i hvert fall blant sjimpanser. Anonymkode: c44e6...af9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #16 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, Overrasket skrev: Hvis du leser bra nok så ser du at jeg ikke sår noen tvil rundt funksjonen bak kvinnenes orgasme. Men dette er ikke en tråd om en konkurranse mellom hvilket kjønn som har den viktigste orgasmen. Tråden handler om orgasmeegoisme, ikke ogasmekonkurranse. Og mannens egoisme er biologisk forsnkret. Han skal være opptatt av egen orgasme for overføre svømmerne. Kvinner kan faktisk ikke bli gravid uten svømmere, men de kan bli gravid uten egen orgasme. Nei det er bare bullshit det du kommer med når du hevder mannens egoisme er biologisk betinget. Totalt bullshitt og enda en mannepåstand utelukkende basert på å undertrykke kvinnens seksualitet , som om kvinner kun er skapt for å la mannen få orgasme og få barn Anonymkode: 2333e...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #17 Skrevet 12. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei det er bare bullshit det du kommer med når du hevder mannens egoisme er biologisk betinget. Totalt bullshitt og enda en mannepåstand utelukkende basert på å undertrykke kvinnens seksualitet , som om kvinner kun er skapt for å la mannen få orgasme og få barn Anonymkode: 2333e...ef6 Nei, jeg tror ikke han mener det, det blir tullete. Men evolusjonsteorien er heller ikke så ensidig. Dessuten er det mange teorier som omhandler at vi nok er biologisk disponert for å søke mot lengre parforhold (for at våre barn skal overleve bedre) og at vi er biologisk disponert for empati for at forhold mennesker imellom skal være sterkere. Det er bare derfor jeg synes det høres rart ut at de dagens gutter og menn som bare bryr seg om egen orgasme - at det kun har med biologi å gjøre, for det tror jeg ikke. Anonymkode: c44e6...af9 1
Gjest Overrasket Skrevet 12. oktober 2018 #18 Skrevet 12. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei det er bare bullshit det du kommer med når du hevder mannens egoisme er biologisk betinget. Totalt bullshitt og enda en mannepåstand utelukkende basert på å undertrykke kvinnens seksualitet , som om kvinner kun er skapt for å la mannen få orgasme og få barn Anonymkode: 2333e...ef6 Nei nå tråkker du over en grense som er personlig viktig for meg. Jeg elsker kvinnens seksualitet og har gått i tog for å forsvare den! Om noe synes jeg ikke den er frigjort nok! Her viser du deg som et troll, kvinners seksuelle identitet er kjempeviktig. Men denne tråden handler om et veldig spesifikt tema, ikke alle mulige likestillingsspørsmål.
Carrot Skrevet 12. oktober 2018 #19 Skrevet 12. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker da generelt. Hva er ditt inntrykk? Anonymkode: cbd3d...261 Generelt - nei, men i noen tilfeller er enkelte menn egoistiske (på samme måte som enkelte kvinner tror de bare skal "få" ved å "ta imot" og ikke hverken gi eller bevege seg noe særlig, og hvis de ikke får orgasme da er mannen dårlig i sengen stakkar.... 1 time siden, I Grosny skrev: Mannens orgasme er sovemedisin, gjelder det samme for kvinners orgasme? hos oss er det jeg som kvinne som sovner først etter sex..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #20 Skrevet 12. oktober 2018 5 minutter siden, Overrasket skrev: Nei nå tråkker du over en grense som er personlig viktig for meg. Jeg elsker kvinnens seksualitet og har gått i tog for å forsvare den! Om noe synes jeg ikke den er frigjort nok! Her viser du deg som et troll, kvinners seksuelle identitet er kjempeviktig. Men denne tråden handler om et veldig spesifikt tema, ikke alle mulige likestillingsspørsmål. Synes ikke du skal bry deg om slike kommentarer selv om også jeg er uenig med deg eller mener at teorien blir for enkel. Jeg er nok ikke heller enig i at de fleste gutter er ego i senga, og jeg tror det finnes mange late sengevenninner. Du er jo en fast debattant og de fleste som kjenner til deg vet at du ikke er en mannsjånivist. Anonymkode: c44e6...af9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå