Gå til innhold

Hvilken veske passer til min hund?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en liten hvit hund med krøller. Hvilken veske tror du ville være finest til den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler:

En liten hvit krøllete veske kanskje?

Gjest Anonymous
Skrevet

Djiiz! Da sees jo ikke hunden i veska da lizzom!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis vesken er svart da? Da må jo det bli en flott kontrast til det hvite i hunden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, men er svart in lengre da? Tenkte kanskje noe litt mer rosa?

Skrevet

En Chanel-inspirert veske i "hundetannsmønster" kanskje? :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil SPY når jeg ser kvinner med hund i veska.

Er det bare for å kopiere Breattny Spears og co?

Skrevet
Vil SPY når jeg ser kvinner med hund i veska.

Er det bare for å kopiere Breattny Spears og co?

Kanskje du skal se litt etter dette: :ironi::sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Kan du ikke farge hunden så den passer til favorittveska, da? I vår er det jo in med ganske sterke farger, kanskje det gjelder hunder også? :wink:

Skrevet

Juicy Couture har hundevesker i alle slags farger. Du kan finne mange av de på eBay. Bare se her

Skrevet
Juicy Couture har hundevesker i alle slags farger. Du kan finne mange av de på eBay. Bare se her

Det finnes virkelig! Og jeg som trodde jeg oppfant hjulet i den andre hundetråden! :ler:

Gjest Daniella_
Skrevet

Det finnes virkelig! Og jeg som trodde jeg oppfant hjulet i den andre hundetråden! :ler:

Jepp. Lo selv en dag jeg dumpa over disse veskene.

Jeg syns de faktisk var fine, men søren jeg har jo ikke hund. Burde kanskje skaffe meg en da :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gud! Mulig jeg faktisk bør skaffe meg hund :ler:

Skrevet

Ikke noe problem å farge hunder! Selv tenkte jeg å farge det brune på min "black and tan" dachs turkis nå mot våren. Bør bli lekkert med matchende veske og topp!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det blir helt fantastisk lissom! :heiajente:

Skrevet
Lo selv en dag jeg dumpa over disse veskene.

Jeg syns de faktisk var fine, men søren jeg har jo ikke hund. Burde kanskje skaffe meg en da :tunge1:

Den hunden jeg har lyst på passer nok ikke i en veske, siden jeg har lyst på en Grand danois. Synes jeg hadde sett meg traskende med en G.D. hvalp i en diiiger bag, krumrygga, hesblesende, svett og lilla i trynet. :ler:

Men en liten vovve kan en fint ha i veske. Jeg ville ikke hatt det, men det er jo forskjell på smak og behag hos folk. ;)

Skrevet

Så, så, små barn, nå må dere holde opp med denne ertingen, da :wink:

Gjest Daniella_
Skrevet

Den hunden jeg har lyst på passer nok ikke i en veske, siden jeg har lyst på en Grand danois. Synes jeg hadde sett meg traskende med en G.D. hvalp i en diiiger bag, krumrygga, hesblesende, svett og lilla i trynet. :ler:

:hoho:

Uff, stakkars hund.

Mitt forslag er at du putter hunden i en søppelsekk.

Så kan du bare slepe den bortover når du er ute på shopping. Kanskje du starter en ny trent? :ler:

Skrevet

:ler:

Nei, uff. Dakar vovve. Min hund skal få spankulere fint ved siden av meg. Men det er jo litt søtt når et lite, nusselig vovvehode plutselig hilser på deg over matmors veskekant. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...