Gå til innhold

Valg av forlover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! For tre år siden var jeg en av to forlovere til søsteren min når hun giftet seg.

Jeg skal gifte meg neste vår og sliter veldig med å velge hvem jeg skal ha til forlover.  Føler veldig på at hun bør være forlover siden jeg var forloveren hennes..

Jeg og søsteren min har et nært bånd og vi bor i samme bygård og ser hverandre ofte.

Det som hindrer meg i å velge henne er at jeg på vinfylla leste tekstmeldinger på telefonen hennes og der var det skrevet mye stygt om meg. Hun vet ikke om det, men mitt syn på henne har falt drastisk etter dette..

Hun har også en tendens til å velge bort meg til fordel for venninner hun sier til meg at hun ikke liker noe særlig.. hun vet at jeg har slitt med angst og barnløshet og det sårer meg veldig at det ALDRI har vært spørsmål om hvordan jeg har det.. 

Ellers har jeg bare et par nære venninner og hun ene stiller alltid opp og bor rett i nærheten. Har lyst å velge henne, men på grunn av angst og dårlig selvfølelse så sliter jeg med meg selv og er redd for at søsteren min skal bli fornærmet/lei seg. 

Har det også slik når det er spørsmål om å reise bort helger eller gå tur med venninnene mine.. Då får jeg alltid dårlig samvittighet overfor henne og ender da som regel opp med å spørre henne og angre i etterkant da hun har en tendens til å ta over litt..

Hva tror dere? Bør jeg velge to forlovere eller skal jeg gå for en forlover? Er jeg håpløs som ikke klarer å velge?

Anonymkode: 8a6eb...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velg venninnen din<3 Det er din (Og brudgoms) dag, og det høres ut som at det hele vil bli en hyggeligere dag med en god venninne enn en falsk søster.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg venninnen din :) Du står ikke i gjeld til søsteren din selv om dere har verdens beste forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...