Gå til innhold

ett steg frem, to tilbake

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså jeg kjenner en som jeg har lang historie med, men det endte i vennskap.

Nylig hadde vi en samtale der han ymtet frempå om det allikevel er noe mellom oss og dumme meg buste ut med å fortelle om mine følelser for ham. Alt kom ut og der var jeg liksom... Responsen var heller laber, han fortsatte da å snakk om dette vennskapet og adresserte verken det jeg sa, eller det han selv hintet om.

Føler meg teit, dum, klønete og nå er jeg bare irritert. Men jeg er så glad i denne mannen at jeg ikke vet om jeg klarer å la være å fortsette å prate med ham. Altså hva skjedde her? Holder han meg på gress? Testet han meg for å se om han fortsatt har meg, for så å trekke seg kynisk og kaldt tilbake? Ute etter å dumme meg ut...eller ...finnes det egentlig noe positivt bak dette?

Noen med liknende erfaringer eller råd? Håper det :(

Anonymkode: ce3f1...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvilke hensikt han hadde, så virker han jo helt idiot om han ikke har gitt noe respons.. Mulig han er feig og ble litt skremt, men han burde virkelig få fingeren ut om han vil noe mer. 

Har ikke så mange råd til hva du skal gjøre. Bare ikke kast bort livet ditt med å vente på en fyr som behandler deg sånn..  

Anonymkode: cc912...bf6

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet

Overdriver nå bare for å få fram poenget:

Han: Jeg er nysgjerrig, og vil sjekke muligheten for at det er noe der.

Du: Jeg elsker deg!

Det kan også hende at du tolket han feil, og at han ikke hadde noen romantiske intensjoner. 

Skrevet

Jeg vet ikke hva som ligger bak dette, er forvirret. Irritert på meg selv for at jeg i dag føler at det er tungt, men som du sier så er det best å slippe alt en gang for alle. Dette var nok siste krampetrekning..

(jeg har ikke gitt opp og venter bare på ham, er på datingsider og søkende så det er jo bra)

TS

Skrevet
1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Overdriver nå bare for å få fram poenget:

Han: Jeg er nysgjerrig, og vil sjekke muligheten for at det er noe der.

Du: Jeg elsker deg!

Det kan også hende at du tolket han feil, og at han ikke hadde noen romantiske intensjoner. 

Jeg kom med mine følelser fordi han hadde gitt noen klare tegn til at han også hadde. Ellers hadde jeg ikke gjort det sånn. Mer nyansert: jeg sa ikke ''elsker deg'' (satt på spissen), men forklarte at jeg hadde følelser så sånt sett bør det ikke skremme, men forstår poenget ditt. Fått bekreftet at jeg ikke har tolket feil, da jeg trengte noen svar. Men fortsatt er det hele enormt diffust.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...