Gå til innhold

Han lesper ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en fyr som virkelig veldig interessert og han har en fin personlighet. 

Det eneste kjipe er at han lesper... og jeg lurer på hvordan jeg kan spørre han nærmere om dette uten å fornærme han... jeg tror nemlig at man kan lære seg å ikke lespe lenger hvis man trener med tungen.. og jeg lurer på om han noen gang har forsøkt å gjøre noe med det ... 

noen som har vært borti liknende...? 

Anonymkode: 65ff8...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har kort tungebånd. Da hjelper det litt med trening, men det må klippes for å bli helt bra. 

Anonymkode: 0b086...66a

• Liker 2
Skrevet

Håper du foreslår det til han, og at han dumper deg såå fort! Vet du hvor nedverdigende det er for han om du foreslår det? 

Det kan hende han har trent hele livet, blitt tatt utav klassen, mens alle så på, for en time i uka med logoped. 

Eller det kan hende han fortsatt trener.

eller det kan hende at problemet er lagt dødt, at det ikke kan trenes bort. 

Lurer på om det er noen feil med deg han vil påpeke...

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt kjent med en fyr som virkelig veldig interessert og han har en fin personlighet. 

Det eneste kjipe er at han lesper... og jeg lurer på hvordan jeg kan spørre han nærmere om dette uten å fornærme han... jeg tror nemlig at man kan lære seg å ikke lespe lenger hvis man trener med tungen.. og jeg lurer på om han noen gang har forsøkt å gjøre noe med det ... 

noen som har vært borti liknende...? 

Anonymkode: 65ff8...076

Du tror altså at du kan lære en voksen person å slutte og lespe? Du tror ikke det har vært forsøkt tidligere altså? Dette er seriøst det dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 9c6ed...ff5

Skrevet

Hallo!!! hvor sær går det an å bli egentlig??

Skrevet

Jeg kan godt forstå at lesping kan være turnoff. Det hadde det vært for meg også, men å foreslå til en potensiell partner å gjøre noe med det er på grensen til frekt.

Altså, hvis det er dealbreaker så er det en ærlig sak, men synes ikke du skal fortelle ham at det er grunnen til at du slår opp, når du gjør det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...